PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
Ok, dit begint een beetje treurig te worden. Houd maar op.
Telesport.nl
Als we met die driemansverdediging gaan spelen gaan we er natuurlijk aan.
di 18 mrt 2008, 21:35
Stekelenburg ontbreekt tegen PSV
door onze Telesportredactie'
AMSTERDAM - Maarten Stekelenburg moet de topwedstrijd van zijn club tegen PSV aan zich voorbij laten gaan. De Ajax-doelman zegde af wegens privé-omstandigheden. Reservedoelman Dennis Gentenaar verdedigt het doel in Eindhoven.
Jong Ajax-keeper Marco van Duin is toegevoegd aan de selectie. Ajax kan naast Stekelenburg ook niet beschikken over Gabri, Siem de Jong, Gregory van der Wiel, Erik Heijblok (allen geblesseerd), Ismael Urzaiz (ziek) en Laurent Delorge (nog niet fit genoeg).
Trainer Adrie Koster van Ajax kan ook geen beroep doen op Siem de Jong. De middenvelder heeft nog te veel last van een liesblessure, die hij zondag in de slotfase van de gewonnen thuiswedstrijd tegen Willem II (4-1) opliep. Medisch onderzoek wees maandag al uit dat Gabri wegens een hamstringblessure minimaal twee weken niet mag voetballen.
Rasmus Lindgren is wel op tijd fit voor de competitietopper in Eindhoven. De Zweed begint zo goed als zeker in de basisformatie van de Amsterdamse club, die op de ranglijst nog vier punten moet goedmaken op PSV. De kans bestaat ook dat John Heitinga naar het middenveld doorschuift.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Gentenaar; Silva, Vermaelen en Vertonghen; Lindgren, Heitinga, Perez, Davids en Emanuelson; Suarez en Huntelaar.
Telesport.nl
Als we met die driemansverdediging gaan spelen gaan we er natuurlijk aan.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Precies, de training was besloten dus daar heeft de Telegraaf niks uit af kunnen leiden. Een vraag van Youri van den Busken (hij is dus de Ajax-watcher van de Telegraaf) was: "Adrie, is het geen idee als Heitinga op het middenveld gaat spelen? Je hoeft toch geen vier man achterin te houden voor die ene spits van PSV?"Thomas schreef:Nou, dat heeft de Telegraaf er van gemaakt. In de praktijk neem ik aan dat het precies hetzelfde systeem zal zijn als de laatste weken.
Adrie zei hierop dat hij niks prijs wilde geven, alles zou kunnen maar dat PSV wel meer mensen had die een doelpunt konden maken.
Kortom, de aanname van de Telegraaf is in ieder geval nergens op gebaseerd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- SylvievdVaart
Ik ben niet echt zenuwachtig. Ik ken een beetje te veel PSV'ers die me al aan het dissen zijn, dus zeg ik heel cool 'het wordt toch een gelijkspelletje hoor'. En nu geloof ik daar zelf ook steeds meer in, dus wordt het gewoon een gelijkspel 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Dat wordt een huiselijke twist.SylvievdVaart schreef:Ik ben niet echt zenuwachtig. Ik ken een beetje te veel PSV'ers die me al aan het dissen zijn, dus zeg ik heel cool 'het wordt toch een gelijkspelletje hoor'. En nu geloof ik daar zelf ook steeds meer in, dus wordt het gewoon een gelijkspel

Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
Alweer?joey schreef:Dat wordt een huiselijke twist.SylvievdVaart schreef:Ik ben niet echt zenuwachtig. Ik ken een beetje te veel PSV'ers die me al aan het dissen zijn, dus zeg ik heel cool 'het wordt toch een gelijkspelletje hoor'. En nu geloof ik daar zelf ook steeds meer in, dus wordt het gewoon een gelijkspel

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik geloof totaal niet in die onzin, maar soms merk ik dat ik wegdroom alsof het resultaat van vanavond eigenlijk al vaststaat. Alsof ik alleen nog maar hoef af te wachten om het resultaat te weten te komen. Zo zit dat natuurlijk ook wel voor mij, maar de spelers kunnen er nog daadwerkelijk iets aan doen.Thijs schreef:Mijn god zeg, ik wou dat het al 16u was! Dit zijn van die verschrikkelijke uren, je weet ook niet of je vanavond heel blij gaat slapen of met een kater.Thomas schreef:Een beetje nerveus? Ik wou dat ik nu al aan de borrel kon.
Waarmee ik dus bedoel dat het eigenlijk vaak zuigt om slechts supporter te zijn.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
1. Welke onzin?Thomas schreef:Ik geloof totaal niet in die onzin, maar soms merk ik dat ik wegdroom alsof het resultaat van vanavond eigenlijk al vaststaat. Alsof ik alleen nog maar hoef af te wachten om het resultaat te weten te komen. Zo zit dat natuurlijk ook wel voor mij, maar de spelers kunnen er nog daadwerkelijk iets aan doen.Thijs schreef:Mijn god zeg, ik wou dat het al 16u was! Dit zijn van die verschrikkelijke uren, je weet ook niet of je vanavond heel blij gaat slapen of met een kater.Thomas schreef:Een beetje nerveus? Ik wou dat ik nu al aan de borrel kon.
2. Wat is het resultaat als je wegdroomt?
3. Waarom nog even wachten op het resultaat als je het eigenlijk al weet?
4. Hoe zit dat dan natuurlijk ook wel voor jou?
5. Ben je stiekem toch aan die borrel begonnen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley