PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
-
- AT Toto winner 15/16
Stekelenburg ontbreekt tegen PSV vanwege prive-omstandigheden
Ajax moet het woensdag in de uitwedstrijd tegen PSV doen zonder Maarten Stekelenburg. De doelman ontbreekt vanwege privé-omstandigheden. Dennis Gentenaar zal hem vervangen.
Jong Ajax-keeper Marco van Duin is door de technische staf aan de selectie toegevoegd.
Bron: AN
Ajax moet het woensdag in de uitwedstrijd tegen PSV doen zonder Maarten Stekelenburg. De doelman ontbreekt vanwege privé-omstandigheden. Dennis Gentenaar zal hem vervangen.
Jong Ajax-keeper Marco van Duin is door de technische staf aan de selectie toegevoegd.
Bron: AN
Nil volentibus arduum
Damn, arme jongen. Sterkte Maarten en familie...Thomas schreef:Nog meer slecht nieuws dit, al is het vooral vreselijk voor Maarten. Ik las ergens dat het om het overlijden van zijn vader gaat.
Gabri, de Jong en ook Stekel niet van de partij. Het wordt er allemaal niet eenvoudiger op.
Laat Koster a.u.b. niet met Kuffour beginnen, da's vragen om problemen. Een 3-mans middenveld met Perez lijkt me, zoals van meerdere zijden al aangegeven, ook geen al te best idee.
Gentenaar voor Stekel en Donald of Sarpong voor Gabri / de Jong. Degelijk, gedisciplineerd, geconcentreerd en op het randje spelen en dan maar wachten op een moment van KJH of Suarez.
- Daily Blind
Hoe fit is Gentenaar eigenlijk? Afgelopen zondag was het twijfelachtig of hij op de bank zou kunnen zitten. Kennelijk was hij daartoe wel in staat maar het geeft aan dat hij wellicht niet helemaal topfit was.
Het is wel een behoorlijke domper dat Stekelenburg niet kan spelen. Hij is een zekerheid in de verder bijzonder kwetsbare defensie. Maar goed, privé omstandigheden van deze aard zijn natuurlijk ten alle tijden belangrijker dan voetbal. Sterkte Maarten!
Het is wel een behoorlijke domper dat Stekelenburg niet kan spelen. Hij is een zekerheid in de verder bijzonder kwetsbare defensie. Maar goed, privé omstandigheden van deze aard zijn natuurlijk ten alle tijden belangrijker dan voetbal. Sterkte Maarten!
Nil volentibus arduum
Gentenaar
Silva-Vermaelen-Vertonghen
Heitinga
Lindgren-Davids-Urby
Perez
Suarez-Huntelaar
Silva in een 3 mans verdediging is niet echt mijn favoriete keuze, en ik zou zowat nog gaan kiezen voor Colin.
Colin op doedelzak zie ik meer zitten dan Silva, puur omdat Colin zich beter vast kan bijten in een tegenstander. Maar aangezien Colin al weken geen wedstrijd op niveau heeft gespeeld, toch maar Silva.
Die 3 mans verdediging met Heitinga ervoor is om meteen de druk bij Psv te leggen, met toch de controle van Heitinga die tussen de linies in speelt.
De 3 middenvelders zijn ook vooral verdedigend ingesteld, al kan Urby nog wel voor wat creativiteit zorgen op links.
Perez ervoor, is eigenlijk ook armoe troef. (wat de hele wedstrijd ook zal worden) Maar als hij mensen als Lindgren en Davids achter hem heeft staan, zal zijn slechte omschakeling geen problemen opleveren. (hoop ik)
Ook kan Perez, mits de communicatie tussen hem en Urby goed is, het gat aan de linker kant induiken.
En dan maar hopen op meerdere momenten van Suarez en Huntelaar.
Het maakt mij echt totaal niet uit hoe de punten in Amsterdam belanden, als ze er maar belanden!
Silva-Vermaelen-Vertonghen
Heitinga
Lindgren-Davids-Urby
Perez
Suarez-Huntelaar
Silva in een 3 mans verdediging is niet echt mijn favoriete keuze, en ik zou zowat nog gaan kiezen voor Colin.

Colin op doedelzak zie ik meer zitten dan Silva, puur omdat Colin zich beter vast kan bijten in een tegenstander. Maar aangezien Colin al weken geen wedstrijd op niveau heeft gespeeld, toch maar Silva.
Die 3 mans verdediging met Heitinga ervoor is om meteen de druk bij Psv te leggen, met toch de controle van Heitinga die tussen de linies in speelt.
De 3 middenvelders zijn ook vooral verdedigend ingesteld, al kan Urby nog wel voor wat creativiteit zorgen op links.
Perez ervoor, is eigenlijk ook armoe troef. (wat de hele wedstrijd ook zal worden) Maar als hij mensen als Lindgren en Davids achter hem heeft staan, zal zijn slechte omschakeling geen problemen opleveren. (hoop ik)
Ook kan Perez, mits de communicatie tussen hem en Urby goed is, het gat aan de linker kant induiken.
En dan maar hopen op meerdere momenten van Suarez en Huntelaar.
Het maakt mij echt totaal niet uit hoe de punten in Amsterdam belanden, als ze er maar belanden!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
-
- AT Toto winner 15/16
Nou nou is dat niet wat overdreven.. ik heb er ook geen vertrouwen in hoor maar dat had ik ook niet als iedereen fit was geweest.. maar goed nu doen er dus drie niet mee.. zo'n ramp is dat toch ook weer niet, psv zal er ook wel een paar missen misschien. We gaan dit toch niet weer als excuus gebruiken he..Nihad schreef:Stekelenburg, de Jong en Gabri
Jongens, dit wordt een onmogelijke taak voor een kwakkelend Ajax.
Naja, ik weet het niet.
Gelukkig spelen morgen onze 2 beste spelers wel: KJH en Suarez.
Gelukkig spelen morgen onze 2 beste spelers wel: KJH en Suarez.
Laatst gewijzigd door Nihad op di mar 18, 2008 11:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
- AT Toto winner 15/16
Precies en De Jong is een junior die net komt kijken, het zou wel heel belachelijk zijn als daar je hele hebben en houwen vanaf hangt.. hou je dus alleen Gabri over, daarvan vind ik het ook echt zonde dat die er niet bij is.joey schreef: Ach, Gentenaar is een ervaren keeper. Aan hem zal het vast niet liggen. En Steek is geen Gomes.
- Monkey Tonk
Eerste beeld dat dit bij mij teweegbracht was Brett Favre, de Green Bay quarterback die vlak na het overlijden van zijn vader de wedstrijd van zijn leven speelde. Hij speelde die wedstrijd als eerbetoon aan zijn vader.Thomas schreef:Nog meer slecht nieuws dit, al is het vooral vreselijk voor Maarten. Ik las ergens dat het om het overlijden van zijn vader gaat.