Wat moeten ze dan doen? Bij de pakken neer zitten en praten over 7 punten achterstand?GangstaRiB schreef:Ik hoor verschillende Ajacieden al spreken over een 1-punt achterstand... nou, eerst zien, dan geloven.
PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
Het is ook allemaal heel erg lastig, maar PSV in de huidige vorm heeft ook niet 1-2-3 gewonnen van Groningen en twnete thuis en Nec en Vitesse uit. Natuurlijk is PSV nog steeds de belangrijkste kandidaat, maar als Ajax 'gewoon' haar wedstrijden wint, is het nog steeds mogelijk. Wat is er mis met die kans positief bekijken!?
I think I lost my fucking headache
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Twente en Groningen uit gaan we wel winnen, ik twijfel eigenlijk alleen over Heerenveen. Ik ben eigenlijk wel blij dat we 'lastige' uitwedstrijden hebben. Dan is er tenminste geen 'RKC uit frustratie' zoals vorig jaar bijvooreeld. Extra voordeel is dat ze zich niet hoeven op te laden zoals tegen bijvoorbeeld Excelsior of Heracles uit. Ze zijn iig scherp en gemotiveerd. Als je woensdag wint kun je echt nog kampioen worden, daar ben ik van overtuigd.
De kans dat Ajax alle drie die uitwedstrijden (Heerenveen, Groningen, Twente) wint is gewoon heel klein. Dus moeten we woensdag winnen en PSV moet nog misschien wel twee keer puntverlies lijden. Hoe waarschijnlijk is dat?
Van Vitesse hoeven we geen medewerking te verwachten. Dat hebben we vorig seizoen gezien.
Van Vitesse hoeven we geen medewerking te verwachten. Dat hebben we vorig seizoen gezien.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Helaas bieden resultaten uit het verleden (ook al zijn ze zeer recent) geen garantie voor de toekomst, maar als we de resultaten (de volle 18 punten) van vorig seizoen uit dezelfde wedstrijden mochten copypasten dan zouden we kampioen worden. En dat was nog met Gekke Henkie.joey schreef:De kans dat Ajax alle drie die uitwedstrijden (Heerenveen, Groningen, Twente) wint is gewoon heel klein. Dus moeten we woensdag winnen en PSV moet nog misschien wel twee keer puntverlies lijden. Hoe waarschijnlijk is dat?
Met Groot Licht A3 aan het roer zou het me niet verbazen als we die prestaties overtreffen, ook al is het praktisch onmogelijk.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Onder gekke Henkie draaide Ajax een prima tweede seizoenshelft, die overtreffen we sowieso niet meer. Ajax won toen ook bijna alle lastige uitwedstrijden, inclusief die in Eindhoven. Natuurlijk doodzonde dat we niet wonnen van RKC in Waalwijk, maar nuchter bekeken lijd je altijd wel een keer dergelijk puntverlies. Ajax heeft het vorig seizoen vóór de winterstop weggegeven.Jinne schreef:Helaas bieden resultaten uit het verleden (ook al zijn ze zeer recent) geen garantie voor de toekomst, maar als we de resultaten (de volle 18 punten) van vorig seizoen uit dezelfde wedstrijden mochten copypasten dan zouden we kampioen worden. En dat was nog met Gekke Henkie.
Met Groot Licht A3 aan het roer zou het me niet verbazen als we die prestaties overtreffen, ook al is het praktisch onmogelijk.
Nu natuurlijk ook, maar nu hebben we ook na de winterstop veel punten verspeeld. Dat is het verschil.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Zorg jij nou maar dat je op tijd bent woensdag, schreeuwen wij ze wel naar een overwinning !Maarten127 schreef:Sorry, maar ik weiger mee te gaan in het doemdenken. Ik ga liever achteraf op mijn bek dan dat ik me vooraf al ga indekken.joey schreef:Bereid je er maar op voor, Maarten.![]()
Groningen-uit moet ook nog, Duke.

Het heeft niets met doemdenken te maken, ik ben realistisch. Ajax móet winnen, dus Ajax is de ideale tegenstander voor PSV. PSV doet woensdag he-le-maal niets en gokt op dat ene foutje van Ajax, dat zeker komt. Ajax maakt elke wedstrijd in verdedigend opzicht foutjes, zeg maar FOUTEN. Helaas.
Ik hoop natuurlijk dat Ajax wint, maar ik verwacht er niets van.
Ik hoop natuurlijk dat Ajax wint, maar ik verwacht er niets van.

Net als tegen de Spurs? PSV kan net zo min verdedigen als Ajax.joey schreef:Het heeft niets met doemdenken te maken, ik ben realistisch. Ajax móet winnen, dus Ajax is de ideale tegenstander voor PSV. PSV doet woensdag he-le-maal niets en gokt op dat ene foutje van Ajax, dat zeker komt. Ajax maakt elke wedstrijd in verdedigend opzicht foutjes, zeg maar FOUTEN. Helaas.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!