Spanje
Moderator: mods
Inderdaad zeg, geluk voor Robben dat ie hem niet hoger raakt, anders had ie een vergelijkbare blessure gehad.Thomas schreef:Een Eduardo Silvaatje op Robben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik wist wel dat de voetbalwereld niet helemaal spoorde, maar wat heeft Albelda in vredesnaam gedaan om dit over zich heen te krijgen???Valencia verbiedt Albelda naar Spaanse club
www.voetbalonline.nl
Woensdag 05 Maart 2008 19:14
De juridische affaire tussen Albelda en Valencia krijgt nog een staartje. De op een zijspoor gezette aanvoerder moet weliswaar vertrekken, maar mag niet naar een andere Spaanse club. 'Ik moet emigreren,' maakte de speler op een persconferentie duidelijk.
David Albelda heeft zich neergelegd bij een vertrek bij Valencia. Door rechtzaak is een terugkeer naar de club onmogelijk geworden. Valencia mag nog altijd zestig miljoen euro vragen als transfersom en tegelijkertijd de speler korten op zijn salaris omdat hij niet meer speelt. 'Buiten mijn schuld ben ik nu in een situatie gekomen dat ik een deelname aan het EK misloop, dat ik niet mag spelen bij mijn club en dat ik te duur ben om door een andere club te worden overgenomen, terwijl ik ook nog een deel van inkomen kwijt raak. Maar nu heeft Valencia me ook nog eens verboden om naar een andere Spaanse club te verhuizen. Ik word gedwongen om te emigreren. En ik weet nog altijd niet wat de werkelijke reden is van mijn verbanning. Ik vind het allemaal maar vreemd en eigenlijk onrechtvaardig.'
Albelda vervolgde: 'Als de club geen gebruik van me wil maken, dan moeten ze me toch wel de kans geven om naar een andere club te gaan en ik begrijp waarom ze me tegenhouden om voor een andere Spaanse club te spelen.'
Albelda staat nog tot 2012 onder contract en zou tot het einde van die verbintenis 13 miljoen euro verdienen. De speler heeft via zijn advocaat aangeboden om 30 % van dit salaris in te leveren om in ieder geval bij een andere club op huurbasis te kunnen spelen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ik vind het ook idioot. Door dit soort uitwassen wordt het transfersysteem vroeger of later opgeblazen. Dan vangen de clubs helemaal niets meer. En misschien is dat maar beter ook.Frank schreef:Ik wist wel dat de voetbalwereld niet helemaal spoorde, maar wat heeft Albelda in vredesnaam gedaan om dit over zich heen te krijgen???
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vroeg dit natuurlijk om een reden, Voetske.Thomas schreef:Voetske, zit je toevallig Barcelona-Villarreal te kijken?

Inmiddels heb ik de wedstrijd zelf al teruggekeken. Godín speelde weer een redelijk puike pot. Is inmiddels toch basisspeler bij een sterke subtopper in Spanje. Ik hoop dat Villarreal volgend seizoen in de Champions League speelt.
-
- AT Toto winner 15/16