PSV 2007 - 2008
Ik was in de zomer van 2004-2005 ook de enige die PSV een kans op de CL toedichtte naar aanleiding van de aankopen Cocu, Gomes, Alex en Farfán.Thomas schreef:Jij bent volgens mij de enige die onder de indruk is van dit PSV.
Het is gewoon een kwestie van analyseren: Getafe, Leverkusen, Zenit, Rangers en Sporting zijn kwalitatief echt niet beter dan PSV. De Bookmakers geven me trouwens ook gelijk.
Mooie loting. Fiorentina. Vooral eerst een uitwedstrijd.
Toen ik het voor het eerst las dacht ik, nou dat is een eitje. Maar ik vrees dat in die gedachte een heel groot gevaar zit die menig PSV-er parten speelt. Ik ken de ploeg niet zo, maar staan in de subtop van de serie A geloof ik. Al met al acht ik PSV niet kansloos...
Toen ik het voor het eerst las dacht ik, nou dat is een eitje. Maar ik vrees dat in die gedachte een heel groot gevaar zit die menig PSV-er parten speelt. Ik ken de ploeg niet zo, maar staan in de subtop van de serie A geloof ik. Al met al acht ik PSV niet kansloos...
Wel een leuk reisje voor de PSV-supporters. Kunnen ze naar het Museo di San Marco. 

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Mooi klooster, hoor.joey schreef:Wel een leuk reisje voor de PSV-supporters. Kunnen ze naar het Museo di San Marco.

Kunnen ze ook gelijk het Uffizi meepakken.

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!