PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 13, 2008 12:03 am

Qua speler ook wel een beetje.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 13, 2008 12:06 am

Marcellis en Salcido wisten vandaag trouwens echt niet meer waar ze het zoeken moesten. PSV kwam goed weg.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do mar 13, 2008 12:06 am

Klopt wel ja, Marcellis is alleen nog wat onbesuist, en pakt daardoor nogal erg vaak kaarten en maakt niet functionele overtredingen.

Qua lippen zijn het broertjes :smallgrin.gif:

Marcellis en Salcido wisten vandaag trouwens echt niet meer waar ze het zoeken moesten. PSV kwam goed weg
Je merkte het ook bij Alcides, en vooral Affelay... die zat helemaal stuk.
Pompiedom

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 13, 2008 12:12 am

Maurice schreef:Klopt wel ja, Marcellis is alleen nog wat onbesuist, en pakt daardoor nogal erg vaak kaarten en maakt niet functionele overtredingen.

Qua lippen zijn het broertjes :smallgrin.gif:

Marcellis en Salcido wisten vandaag trouwens echt niet meer waar ze het zoeken moesten. PSV kwam goed weg
Je merkte het ook bij Alcides, en vooral Affelay... die zat helemaal stuk.
Onbesuisd, slippertjes, kaarten: klinkt als Heitinga. :d

Alcides speelde voor zijn doen een topwedstrijd. Hij was de minst zwakke achterin.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 13, 2008 12:14 am

Jammer alleen dat hij voor geen meter kan voetballen. Hij werd constant vrijgelaten maar kan wonder boven wonder nog minder met links dan met rechts.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do mar 13, 2008 12:16 am

Jammer alleen dat hij voor geen meter kan voetballen. Hij werd constant vrijgelaten maar kan wonder boven wonder nog minder met links dan met rechts.

Hij oogt inderdaad altijd minder dan dat hij is. Het is geen voetballende verdediger(tenminste, qua vermogen) en al helemaal geen vleugelverdediger, terwijl hij wel heel sterk in verdedigen is hoor.

Thomas, btw, u got PM.
Pompiedom

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 13, 2008 6:56 am

Thuis op de counter spelen, wat is het toch een treurige club
I think I lost my fucking headache

Harm

Bericht door Harm » do mar 13, 2008 7:27 am

Gelukkig wel :drecul.gif:

Ik moet er niet aan denken dat ik langs zo iemand als jij in het stadion zou zitten zeg.

Baseman

Bericht door Baseman » do mar 13, 2008 7:31 am

De Cup is bijna binnen ! :cheer.gif: :kwijl.gif:

De wedstrijd snel vergeten en Gomes heeft ondertussen een enorm standbeeld verdiend, wat een vent zeg :worshippy.gif:
joey schreef:Onpasseerbaar was hij nou ook weer niet in die penaltyserie.
:drecul.gif:
Mijn god Joey, het wordt wel erg triest zo...maar je hebt gelijk hoor, een beetje keeper pakt gewoon een penalty of 3 á 4 :smallgrin.gif:

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do mar 13, 2008 7:34 am

Gefeli PSV! de halve finales zijn binnen handbereik!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » do mar 13, 2008 7:41 am

Gefelies PSVers...:alc.gif:

'kHeb alleen de saaaaie 1e helft gezien...maar een kwartfinale bereiken is heel netjes!! :biggthumpup.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 13, 2008 8:45 am

Harm schreef:Gelukkig wel :drecul.gif:

Ik moet er niet aan denken dat ik langs zo iemand als jij in het stadion zou zitten zeg.
Wees niet bang, het is erg onwaarschijnlijk dat dat ooit gaat gebeuren.

Overigens, langs geeft beweging aan, je zit naast iemand

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do mar 13, 2008 9:09 am

Agrariërs gefeliciteerd! Voor dit scenario had ik natuurlijk ook getekend!

Weet iemand wanneer PSV de kwartfinales gaat spelen en tussen welke competitiewedstrijden deze vallen? :hypocrite.gif: (Ik kan het natuurlijk ook opzoeken maar misschien weet iemand het al.)

999

Bericht door 999 » do mar 13, 2008 9:12 am

Gomes pakt meer punten voor Psv dan b.v. Stekelenburg, maar bij de 0 - 1 van de Spurs staat ie nu ook niet bepaald goed.De laatste penaltie pakt ie netjes, al is die natuurlijk wel precies op Gomes zijn lengte kwa hoogte genoemen.

Verder was het van Psv kant de zoveelste bagger wedstrijd, spannend ?, dat zal best, maar voetballend bar slecht ...
Laatst gewijzigd door 999 op do mar 13, 2008 9:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 9:20 am

Baseman schreef:De Cup is bijna binnen ! :cheer.gif: :kwijl.gif:

De wedstrijd snel vergeten en Gomes heeft ondertussen een enorm standbeeld verdiend, wat een vent zeg :worshippy.gif:
joey schreef:Onpasseerbaar was hij nou ook weer niet in die penaltyserie.
:drecul.gif:
Mijn god Joey, het wordt wel erg triest zo...maar je hebt gelijk hoor, een beetje keeper pakt gewoon een penalty of 3 á 4 :smallgrin.gif:
Nou, ik had er meer van verwacht. Ik had verwacht dat de spelers van TH bang voor Gomes zouden zijn, maar ze ramden ze er links en rechts in. Het is geen kritiek. Ik vind dat gejubel alleen een beetje overdreven.

Maar gefeliciteerd, Baseman! Op naar Bayern! :biggthumpup.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mar 13, 2008 9:30 am

Tja, wat wil je. Wij zijn Stekelenburg gewend. Dit seizoen hebben we volgens een recente VI vier strafschoppen tegengehad en die zijn er allemaal niet in gegaan. Da's wel even wat anders dan 1 gestopte penalty in deze serie.... :smallgrin.gif:

Het is natuurlijk een fantastische keeper hoor. Maar het enthousiasme neemt soms wel wat overdreven vormen aan.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 9:36 am

Precies, Marillion. Maar dat mag je blijkbaar niet zeggen.

Mijn ervaring: roep nooit een voetballer uit tot heilige. Dan valt het op een dag bitter tegen.

Voor Baseman:

'Laconiek, buitenaardse redding, angstig en ideeënloos'

Na het duel in Londen waren de ochtendkranten lovend over PSV. Na het bereiken van de kwartfinale van het UEFA Cup-toernooi vallen termen als 'wanvertoning' en 'worsteling'.

'PSV ondanks wanvertoning door' kopt Trouw. De verslaggever constateert een 'laconieke houding'. En concludeert: 'De landskampioen mocht van geluk spreken, dat de slappe vertoning niet ten koste ging van een plek in de volgende ronde van het Europese bekertoernooi'.

Net als de alle andere kranten prijst ook De Telegraaf de Braziliaanse doelman van PSV. 'Gomes goud waard' luidt dan ook de kop van het wedstrijdverhaal. 'Met zijn buitenaardse redding op de venijnige uithaal van Steed Malbranque – veertig seconden voor het einde van de tweede verlenging – leek Gomes te willen zeggen: 'Jongens, maak jullie niet druk'.

'Alsof de ploeg zich vorige week op White Hart Lane niet als een waardige laatste Nederlandse vertegenwoordiger op het Europese toernooi had gepresenteerd, zo angstig en ideeënloos liet PSV zich woensdag bij de return aan het eigen publiek zien', schrijft de Volkskrant. Om daar meteen drie vragen aan toe te voegen: 'Waar was het vertrouwen? Waar was de rust? Waar was het overleg?'

Het Algemeen Dagblad noemt de wedstrijd in Eindhoven een 'worsteling'. Maar relativeert het duel met: 'Over de manier waarop PSV zich naar de volgende ronde worstelde, kunnen ze in Eindhoven en omstreken onmogelijk trots zijn. Maar dat zal ze in het Philips-stadion worst zijn. Als de lente aanbreekt, is de kampioen van Nederland nog altijd actief in Europa'.
VI

Niet trots zijn dus. :smallgrin.gif: :aai.gif:

VI

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 13, 2008 9:47 am

Gomes is een prima keeper, maar de verering neemt soms lachwekkende vormen aan. Ik heb ook twee zeer kolderieke situaties gezien (was dat met Da Costa?), waar Gomes blij mocht zijn dat die ballen er niet in vlogen.

Maar uiteraard is Gomes wel beter dan Stekelenburg

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » do mar 13, 2008 9:49 am

Met Salcido toch?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Laudrup

Bericht door Laudrup » do mar 13, 2008 9:51 am

LucaS schreef:Thuis op de counter spelen, wat is het toch een treurige club
Idd, te triest voor woorden.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 9:56 am

LucaS schreef:Gomes is een prima keeper, maar de verering neemt soms lachwekkeMaar uiteraard is Gomes wel beter dan Stekelenburg
Maar natuurlijk. Dat ontken ik ook helemaal niet. Alleen lijkt het Philips-stadion een bedevaartsoord voor Gomes geworden en dat lijkt me een beetje overdreven.

Harm

Bericht door Harm » do mar 13, 2008 10:23 am

LucaS schreef:

Waarschijnlijk de beweging dat ik gillend weg zou rennen.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do mar 13, 2008 10:24 am

Kregen we nog bijna gelijk Joey! Knappe prestatie natuurlijk, beetje mazzel met die penalties, maar dat maakt niet uit. Ik denk dat dit goed is voor ons trouwens, nu moet psv hun krachten gaan verdelen en zondag gaan ze door die roze wolk natuurlijk onderuit :headbang.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 13, 2008 10:29 am

Harm schreef:
LucaS schreef:

Waarschijnlijk de beweging dat ik gillend weg zou rennen.
Als je niet wil zitten naast iemand die wil dat zijn ploeg iets probeert om te winnen, zit je ongetwijfeld in het goede stadion naast de goede mensen

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 10:30 am

Spijker schreef:Kregen we nog bijna gelijk Joey! Knappe prestatie natuurlijk, beetje mazzel met die penalties, maar dat maakt niet uit. Ik denk dat dit goed is voor ons trouwens, nu moet psv hun krachten gaan verdelen en zondag gaan ze door die roze wolk natuurlijk onderuit :headbang.gif:
Inderdaad. Zo slecht voetballen, dat gaat vroeger of later mis. PSV zal nog wel punten laten liggen. Probleem is alleen, dat ik Ajax dat ook zie doen.

Gesloten