PSV 2007 - 2008
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Nu Doedel. Ook raak.
En? Scoort jenas?
Op de radio bejubelen ze nu Gomes, maar hij heeft er eerst vier doorgelaten, hoor.
En? Scoort jenas?
Op de radio bejubelen ze nu Gomes, maar hij heeft er eerst vier doorgelaten, hoor.
Laatst gewijzigd door joey op wo mar 12, 2008 11:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Ja, belachelijk gewoon. Terwijl een penalty nemen technisch gezien een eitje is. Met een beetje vastigheid schiet je altijd raak.Marillion schreef:Ik verbaas me toch iedere keer weer over het feit dat veel voetballers gewoon niet in staat zijn om een fatsoenlijke penalty te nemen. Ze doen gewoon maar wat.
Het stinkt aan alle kanten!
Wees blij, die gast red nog, hoe triest het ook klinkt, enige eer voor Nederland Europees... We staan 9de op de ranglijst, en elk puntje wat PSV meer pakt in Europa betekent meer kans op CL voor Ajax en andere clubs....Kut Gomes.
Ik vond PSV in Londen sterker dan Tottenham in Eindhoven, dus lijkt me terechte zegen!
Wat te denken van nog meer wedstrijden tussen de competitie door, en dus extra verzuurde beentjes?(please laat Bayern de volgende zijn)

Alleen maar een win win situatie voor ons.
Pompiedom
Nou, hebt mij aan je kant. Ik zat te hopen op een late 0-1 en dan verlenging. Bij de penaltyserie twijfelde ik nog tussen de teleurstelling van verlies of een tweetal extra wedstrijden, maar ik koos toch voor het laatste. Prima zo.Scherrer schreef:Ben ik de enige die hoopt dat PSV wél doorgaat, zodat ze nog wat zware wedstrijden krijgen en Ajax er met de titel vandoor kan Duitseren?
Ik heb helemaal niets met PSV, maar Gomes is gewoon een prachtfiguur.

Inderdaad, al hoeft dat overdreven wat mij betreft niet altijd zo... bijvoorbeeld met bidden. Maar goed, als je echt gelovig bent en je denkt dat het je helpt, prima.Ik heb helemaal niets met PSV, maar Gomes is gewoon een prachtfiguur.
Overigens begint die Marcellis steeds meer op Heitinga te lijken, qua uiterlijk dan...
Laatst gewijzigd door Maurice op do mar 13, 2008 12:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Pompiedom