Die Reker is niet alleen incompetent, maar ook nog eens onbetrouwbaar. PSV heeft die man na een jaar of 15 van inactiviteit weer op de voetballerij losgelaten. Da's te zien, hij maakt er een potje van.joey schreef:Koe 2 had hij ook al iets beloofd. Reker moet niet met Jan en alleman de kroeg in gaan.
PSV 2007 - 2008
Ah, dat heb ik dan gemistThomas schreef:Was zondagavond nog bij Voetbal Insite. Reker zei letterlijk dat de eerste assistent van Stevens al vaststond en dat dat Wouters was.

Domme uitspraak van Reker dus, hij moet duidelijk nog leren niet al zijn gedachten hardop uit te spreken.
Sure, een jankverhaaltje van Erwin Koeman in de krant en meteen is de media volledig geloofwaardig. Daarbij heeft Erwin Koeman weinig om over te zeuren, hij heeft de baan niet gekregen en hij weet dat ruimschoots op tijd. Get over it.joey schreef:Koe 2 had hij ook al iets beloofd.
Jij interpreteert de woorden van Vergoossen verkeerd, dat ligt niet aan hem maar aan jou...Zo' n uitspraak als die van Vergoossen irriteert me dus.
In de UEFA-Cup spelen teams die in de CL geen verkeerd figuur zouden slaan, dat is gewoon een feit. Daarbij verdraai je feiten, aangezien PSV pas een favoriet voor de titel is na de overwinning vorige week. Daarvoor zeker niet.Iedere voetballiefhebber weet dat het verschil tussen de CL en de UEFA-cup gigantisch is. PSV heeft dit jaar geen schijn van kans gehad in de CL, maar wordt in de UEFA-cup tot de favorieten gerekend. Dat zegt genoeg.
Maar irritant is je negativiteit richting zo ongeveer alles wat met PSV te maken heeft, iets van vooral de laatste maanden. PSV kan gewoon niets goed doen in jouw ogen...zouden ze zeggen dat ze geen kans hebben in de UEFA-Cup dan hebben ze een tekort aan zelfvertrouwen, zeggen ze dat ze misschien de Cup kunnen winnen dan hebben ze teveel zelfvertrouwen. Apart trouwens om een Ajacied dat laatste over PSV te horen zeggen, maar dat terzijde.
Hmm, ik plaatste de opmerking omdat ik de laatste tijd merk dat ik jouw postings nauwelijks meer lees, zeker als ze over PSV gaan en dat ik geen zin meer heb om erop te reageren. Dat is wel eens anders geweest.joey schreef:Je vergist je inderdaad.![]()
Ik heb altijd al een hekel aan gepraat voor de buhne gehad. Zo' n uitspraak als die van Vergoossen irriteert me dus. Iedere voetballiefhebber weet dat het verschil tussen de CL en de UEFA-cup gigantisch is. PSV heeft dit jaar geen schijn van kans gehad in de CL, maar wordt in de UEFA-cup tot de favorieten gerekend. Dat zegt genoeg.
Wat mijn kritische houding betreft, die heeft niets met PSV te maken. Ajax krijgt er ook van langs als ik vind dat er iets niet deugt. Dat weet je heeeeel goed.
Maar goed, misschien ben ik veranderd. Al valt het Baseman dus ook op.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- AT Toto winner 15/16