wat een wissel Perez voor Messi

Moderator: mods
Dus degene die op de live-rechten heeft staan te bieden heeft dat voor de " man met de korte achternaam gedaan ".. Krijgen we het zoveelste betaalkastje ( weer wat nieuws ) zal mij benieuwen wat dat nu weer gaat kosten, nu kost een abo 9,95 per maand, de voetbalclubs zien de euro's alweer rollen.Voor de live wedstrijden zet de Eredivisie een eigen betaalkanaal op. Strategische partner hierbij is Endemol. Nadere gegevens over dat kanaal zullen binnenkort volgen.
Tja,een belspel, dat is nou het enige dat niet kan en mag.Jöhnk schreef:Dat niet, al heeft de NOS wel mijn voorkeur.
Daar zit Humberto dan, bij RTL4. Hij kan nu altijd nog een belspel gaan presenteren.![]()
Ik ook, zo goed vind ik de nos namelijk ook weer niet.. aan hun irriteer ik me ook vaak zat.. vind het van een vrij matig niveau.. als ik naar match of de day kijk of Sportschau of Sportweekend van Belgie dan vind ik dat toch wat prettiger om naar te kijken.Marillion schreef:Ja, ze zijn er wel erg trots op. Het straalt een beetje uit dat zij de enige zijn die goed voetbal kunnen uitzenden. Ik vind het allemaal een tikkie overdreven.
Volgens mij heeft niemand een serieuze poging gedaan voor de live-rechten. Verder zei Van Praag gisteren dat de Eredivisie CV met iedere aanbieder (kabelaar of abonee-zender) om de tafel gaat zitten om een zo groot mogelijke dekking te krijgen.Voetske schreef:Dus degene die op de live-rechten heeft staan te bieden heeft dat voor de " man met de korte achternaam gedaan ".. Krijgen we het zoveelste betaalkastje ( weer wat nieuws ) zal mij benieuwen wat dat nu weer gaat kosten, nu kost een abo 9,95 per maand, de voetbalclubs zien de euro's alweer rollen.Voor de live wedstrijden zet de Eredivisie een eigen betaalkanaal op. Strategische partner hierbij is Endemol. Nadere gegevens over dat kanaal zullen binnenkort volgen.
En weer kun je gaan verhuizen van de ene aanbieder naar de andere, en dat voor 1 kanaal, waar dan hoogstwaarschijnlijk de top 3 ( top 4 ) op verschillende tijdstippen gaat ( live ) spelen, zeg 2.50 euro per wedstrijd ( al zou het best het dubbele kunnen gaan worden ), dus ben je voor 1 Hce ronde bijna net zoveel kwijt als nu voor 1 maand ...
De T.Tot 6 euro voor een wedstrijd
AMSTERDAM - Wie op tv live naar een voetbalwedstrijd wil kijken, moet per keer tussen de 4.5 en 6 euro gaan betalen.
Die verwachting werd uitgesproken bij de nieuwe verdeling van de voetbalrechten. Mensen die nu een totaalpakket voetbal hebben (nu Sport1) zouden niet duurder uit moeten zijn.
Sport1 heeft ruim 330.000 abonnees, mede dankzij enorme kortingsacties eind vorig jaar. Het nieuwe voetbalkanaal gaat heel optimistisch uit van 600.000 tot 700,.000 klanten. Dat zou mede gebaseerd zijn op 'buitenlandse voorbeelden'. In Nederland gaat de NOS echter uitgebreide samenvattingen verzorgen. De kans bestaat dat veel voetballiefhebbers dat wel genoeg vinden.
Inderdaad, erg overdreven. Net als die kreet: "voetbal met het bord op schoot". Nou, volgens mij begint het voetbal bij RTL ook gewoon om 19.00 uur.Marillion schreef:Ja, ze zijn er wel erg trots op. Het straalt een beetje uit dat zij de enige zijn die goed voetbal kunnen uitzenden. Ik vind het allemaal een tikkie overdreven.
4x per week? Hoezo? Ik denk dat ze wel rekening houden met het feit dat een Ajaxsupporter geen VVV-De Graafschap gaat aankopen.Voetske schreef:De T.Tot 6 euro voor een wedstrijd
AMSTERDAM - Wie op tv live naar een voetbalwedstrijd wil kijken, moet per keer tussen de 4.5 en 6 euro gaan betalen.
Die verwachting werd uitgesproken bij de nieuwe verdeling van de voetbalrechten. Mensen die nu een totaalpakket voetbal hebben (nu Sport1) zouden niet duurder uit moeten zijn.
Sport1 heeft ruim 330.000 abonnees, mede dankzij enorme kortingsacties eind vorig jaar. Het nieuwe voetbalkanaal gaat heel optimistisch uit van 600.000 tot 700,.000 klanten. Dat zou mede gebaseerd zijn op 'buitenlandse voorbeelden'. In Nederland gaat de NOS echter uitgebreide samenvattingen verzorgen. De kans bestaat dat veel voetballiefhebbers dat wel genoeg vinden.
Ze rekenen zichzelf voor de zoveelste keer weer rijk.Tussen de 600.000/700.000 klanten ?.En dat met prijzen, uitgaande van 4 keer per week kijken ( dus alleen je eigen clubwedstrijd ) tussen de 18/24 euro ( 2/2.5 keer wat je nu betaald, per maand ) voor minder wedstrijden ?.
Per speelronde en voor b.v. 2-3 livewedstrijden zou ik me nog voor kunnen stellen.Maar mijn mening is dat veel klanten de krenten uit de pap zullen kijken, genoegen nemen met de samenvattingen/radio ( of als internet nog mee gaat doen ), internet kijken en de wedstrijden ( mocht het deze prijs per wedstrijd het worden ) de meeste wedstrijden van de concurrenten laten lopen...
Ten eerste is die 9,95 euro per maand voor Sport 1 een actieprijs en je zit gelijk een jaar vast. Dat is hetgene wat mij tegenhoud.Voetske schreef:Per maand, foutje.Al kan het natuurlijk voorkomen dat je thuisclub ook op woensdag moet spelen.
Jij mag 6 euro per wedstrijd een faire prijs vinden, blijkbaar kan Sport1 alleen maar klanten over de streep trekken die niet meer als 9,95 per maand voor +- 8/12 livewedstrijden willen betalen, en daar habben de meesten al een kastje voor in huis .. 600.000/700.000 klanten, die dus hoogstwaarschijnlijk ook eerst een kastje á 100 euro moeten gaan aanschaffen om het voetbal te gaan zien ?.
Nou, eerst zien maar geloven doe ik het niet ..
Ik ben niet scpetisch tegenover pay-per-view, en ik denk veel Nederlanders ook niet, wel scpetisch wat dat allemaal moet kosten, en dat lijkt me meer dan normaal.Via Tele2/Sat betaal ik ook 9.95 per maand, maar dat maAkt eigenlijk niks uit, blijkbaar raakten veel Nederlanders bij die prijs toen pas geinterseerd , en een jaarabo drukt de prijs voor de consument.Is ook eigenlijk niet belangrijk ...GangstaRiB schreef:Ten eerste is die 9,95 euro per maand voor Sport 1 een actieprijs en je zit gelijk een jaar vast. Dat is hetgene wat mij tegenhoud.Voetske schreef:Per maand, foutje.Al kan het natuurlijk voorkomen dat je thuisclub ook op woensdag moet spelen.
Jij mag 6 euro per wedstrijd een faire prijs vinden, blijkbaar kan Sport1 alleen maar klanten over de streep trekken die niet meer als 9,95 per maand voor +- 8/12 livewedstrijden willen betalen, en daar habben de meesten al een kastje voor in huis .. 600.000/700.000 klanten, die dus hoogstwaarschijnlijk ook eerst een kastje á 100 euro moeten gaan aanschaffen om het voetbal te gaan zien ?.
Als ik puur en alleen kan kiezen voor Ajax en ik betaal eenmalig een bedrag, dan is dat schappelijker dan een abonement.
Al blijven de Nederlanders scpetisch tegenover het hele pay-per-view gebeuren.
Zo'n abo-vorm is misschien een persoonlijk iets. Ik vind die constructies altijd ondoorzichtig en voor je het weet zit je er weer een jaar aan vast. Ik denk dat veel Nederlanders wel degelijk sceptisch tegenover het pay-per-view systeem staan omdat het vaak niet goed in de markt gezet wordt. Voreger moest je altijd een extra kastje hebben etc etc... dat maakt het gewoon niet interessant. Nu de kabelaars de digitale decoders bijkans door de brievenbus heen duwen zijn er ineens heel veel mensen die toegang hebben tot pay-per-view zonder allerlei extra handelingen.Voetske schreef:Ik ben niet scpetisch tegenover pay-per-view, en ik denk veel Nederlanders ook niet, wel scpetisch wat dat allemaal moet kosten, en dat lijkt me meer dan normaal.Via Tele2/Sat betaal ik ook 9.95 per maand, maar dat maAkt eigenlijk niks uit, blijkbaar raakten veel Nederlanders bij die prijs toen pas geinterseerd , en een jaarabo drukt de prijs voor de consument.Is ook eigenlijk niet belangrijk ...GangstaRiB schreef:Ten eerste is die 9,95 euro per maand voor Sport 1 een actieprijs en je zit gelijk een jaar vast. Dat is hetgene wat mij tegenhoud.Voetske schreef:Per maand, foutje.Al kan het natuurlijk voorkomen dat je thuisclub ook op woensdag moet spelen.
Als ik puur en alleen kan kiezen voor Ajax en ik betaal eenmalig een bedrag, dan is dat schappelijker dan een abonement.
Al blijven de Nederlanders scpetisch tegenover het hele pay-per-view gebeuren.