Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Ik heb geen idee wat voor clausule er in zijn nieuwe contract staat.Jöhnk schreef:Nee, ik geloof er ook weinig van.Harm schreef:Bakkal woont naast het PSV-stadion. Die gaat echt niet naar Ajax.
Het probleem met de onderhandelingen is dat Bakkal een clausule in zijn contract wil waardoor hij voor 2,5 miljoen weg kan. Ajax gaat die wens echt niet honoreren.
Hoeveel moet Aissati eigenlijk kosten?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lees dit maar eens....goodfella schreef:Waarom kan Ajax niet El Ahmadi kopen?
'Feyenoord bijna akkoord met Twente over El Ahmadi'
10/03/2008 08:50
Feyenoord heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van Karim El Ahmadi. Volgens De Telegraaf is de Rotterdamse club al in gesprek met FC Twente.
Een eerste bod van Feyenoord zou van de hand zijn gewezen door Twente, maar wel een basis vormen voor verdere onderhandelingen. Afgelopen zomer vroegen de Tukkers nog twaalf miljoen euro voor de El Ahmadi, wiens contract nog doorloopt tot de zomer van 2011.
De 23-jarige middenvelder heeft zelf inmiddels ook al met Feyenoord gesproken. El Ahmadi kan in De Kuip een contract ondertekenen voor vijf seizoenen.
Bij FC Twente is El Ahmadi bezig aan zijn vijfde seizoen in de hoofdselectie. Hij speelde 82 wedstrijden in het eerste elftal en scoorde tijdens die duels drie keer. El Ahmadi is daarnaast Marokkaans jeugdinternational.
Weer op zoek naar een Interim coach..
In elk geval NIET als hoofd opleiding. Ik vind Van Gaal een heel goede trainer, maar hij denkt vanuit het collectief. Dat moet je als opleider juist niet hebben.Jöhnk schreef:@joey: wil je Van Gaal terug? Als wat?
Ik zie nu geen plek voor hem bij Ajax. Denk dat hij zou botsen met Van Basten. Dat wordt niets. Van mij had hij mogen terugkomen als trainer, maar dat is nu niet meer aan de orde. Misschien over een jaar of zo.

Dat over Bakkal plaats ik omdat het van www.ajaxjeugd.nl komt. Van TB? Die was doorgaans goed ingevoerd. Maar wie weet bedoelt hij toch Aissati i.p.v. Bakkal?
Het stinkt aan alle kanten!
Nee, eigenlijk niet. Dat geef ik toe. Ik weet ook niet of het wat zou zijn geworden.
Ik hink wat dat betreft op twee gedachten, want Van Gaal heeft natuurlijk wél laten zien dat hij geschikt is om Ajax te trainen. In tegenstelling tot (vooralsnog) Van Basten. Maar de kans zit er natuurlijk dik in dat het een teleurstelling wordt. Het is geen 1992 meer.
Dus nee, doe toch maar niet.
Ik hink wat dat betreft op twee gedachten, want Van Gaal heeft natuurlijk wél laten zien dat hij geschikt is om Ajax te trainen. In tegenstelling tot (vooralsnog) Van Basten. Maar de kans zit er natuurlijk dik in dat het een teleurstelling wordt. Het is geen 1992 meer.
Dus nee, doe toch maar niet.

- Cluijffert
dat is ook nodig. Als je wint je krijgt de organisatie makkelijker mee. Losers zijn alleen bezig brandjes te blussen.Harm schreef:Ik denk dat Van Gaal best wat zou bereiken. Ajax moet verjongen, goede geroutineerde spelers zijn er maar weinig (misschien als Seedorf een keer terugkomt), dus hij kan wel een paar jaar naar hartelust kneden.
Probleem is alleen dat Ajax nu voor een resultaattrainer heeft gekozen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Gourcuff mag weg bij Milan, maar helaas is er al veel belangstelling voor hem. Wenger zou hem naar Arse willen halen, zeggen ze (AS) en in de Franse pers duiken berichten op dat hij in de belangstelling zou staan van O. Marseille.
Dus Koeman is de ideale trainer voor Ajax?Jansma schreef:dat is ook nodig. Als je wint je krijgt de organisatie makkelijker mee. Losers zijn alleen bezig brandjes te blussen.Harm schreef:Ik denk dat Van Gaal best wat zou bereiken. Ajax moet verjongen, goede geroutineerde spelers zijn er maar weinig (misschien als Seedorf een keer terugkomt), dus hij kan wel een paar jaar naar hartelust kneden.
Dat laatste kan ik me niet voorstellen.joey schreef:Dat over Bakkal plaats ik omdat het van www.ajaxjeugd.nl komt. Van TB? Die was doorgaans goed ingevoerd. Maar wie weet bedoelt hij toch Aissati i.p.v. Bakkal?
Bakkal kan momenteel nog vertrekken voor slechts 2,5 miljoen, waar Aissati een aardig bedrag zal moeten kosten.
Hopen dat Bakkal binnenkort bijtekent !
Al zie ik hem ook niet vertrekken naar Ajax...
Slecht voetbal leidt tot slechte resultaten.Harm schreef:Dus Koeman is de ideale trainer voor Ajax?Jansma schreef:dat is ook nodig. Als je wint je krijgt de organisatie makkelijker mee. Losers zijn alleen bezig brandjes te blussen.Harm schreef:Ik denk dat Van Gaal best wat zou bereiken. Ajax moet verjongen, goede geroutineerde spelers zijn er maar weinig (misschien als Seedorf een keer terugkomt), dus hij kan wel een paar jaar naar hartelust kneden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik geloof dat Demo nog niet helemaal in de smiezen heeft dat voetbal voor een niet onaanzienlijk deel om doelpunten draait.Bertje schreef:Gaan die jongens volgend seizoen dan even dertig doelpunten voor ons verzorgen? Op het hoogste niveau, hè.

KJH gaat weg, die eindigt op 35 stuks in een slecht draaiend elftal. Die kan straks een eliteclub uitzoeken. Benieuwd was Bassie doet om hem te vervangen: hij zou m.i. wel eens voor Suarez als spits kunnen kiezen. Veel beweging en ruimte scheppend voor andere spelers, dat strookt volgens mij wel redelijk met MVB's visie op aanvalsspel.
-
- AT Toto winner 15/16