PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Beloki

Bericht door Beloki » za mar 08, 2008 5:44 pm

Voetske,dat is waar. Al heb ik agenten nooit serieus genomen. Als je tien km te hard rijdt, komen ze met 3 auto's achter je aan. Als er een ongeluk gebeurd en je belt ze, duurt het doorgaans een minuut of 30. Kwestie van prioriteiten, he. Een ongeluk levert de wouten immers geen geld op.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

999

Bericht door 999 » za mar 08, 2008 5:45 pm

Morgen met 25.000 man naar Eindhoven, er is een opendag op het politie buro ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 08, 2008 5:47 pm

Beloki schreef:Voetske,dat is waar. Al heb ik agenten nooit serieus genomen. Als je tien km te hard rijdt, komen ze met 3 auto's achter je aan. Als er een ongeluk gebeurd en je belt ze, duurt het doorgaans een minuut of 30. Kwestie van prioriteiten, he. Een ongeluk levert de wouten immers geen geld op.
De politiek heeft bedacht dat ze X aantal bonnen moeten schrijven.

Dit seizoen is zo verschrikkelijk K*T. Dit kan er ook nog wel bij. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Beloki

Bericht door Beloki » za mar 08, 2008 5:50 pm

De titel is iniedergeval definitief weg nu. PSV mag de wouten wel een bedankbriefde sturen aan het einde van het seizoen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za mar 08, 2008 5:50 pm

Net of de Ter Horst met een nieuw bod zal komen omdat een paar voetbalwedstrijden niet door kunnen gaan. Belachelijke acties weer, kunnen ze echt niets beters bedenken?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mar 08, 2008 5:51 pm

Beloki schreef:De titel is iniedergeval definitief weg nu. PSV mag de wouten wel een bedankbriefde sturen aan het einde van het seizoen.
Alsof PSV anders geen kampioen zou worden.

Face it, PSV is ons definitief voorbij en hoeft daar niet eens zo veel voor te doen.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 08, 2008 5:55 pm

Dat vind ik ook. Die wedstrijd hadden we toch wel verloren.

Ajax is dit seizoen slecht.

Frank

Bericht door Frank » za mar 08, 2008 5:56 pm

Ik moet zeggen dat ik sommige opmerkingen wel erg ongenuanceerd vind, maar goed dat zal wel door de teleurstelling komen neem ik aan.

Off topic: waarom is VVV - Twente er ook uitgehaald? Is dat tegenwoordig ook al een risicowedstrijd?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 08, 2008 5:56 pm

Ajax moet gewoon de inhaalwedstrijd winnen. PSV laat echt nog wel meer punten liggen. Het feit dat deze wedstrijd later wordt gespeeld (19 maart?) heeft geen enkele invloed op onze kampioenskansen. Ik denk dat we kampioen worden
I think I lost my fucking headache

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za mar 08, 2008 5:57 pm

joey schreef:Dat vind ik ook. Die wedstrijd hadden we toch wel verloren.

Ajax is dit seizoen slecht.
Daar gaat het niet eens om. Dit is een regelrechte schande.

Had m'n middag wel beter kunnen besteden. Maar even een hapje eten.

Rednose

Bericht door Rednose » za mar 08, 2008 5:57 pm

Beloki schreef:De titel is iniedergeval definitief weg nu. PSV mag de wouten wel een bedankbriefde sturen aan het einde van het seizoen.
Nee, dit gaat prima zo, psv was in the winning mood, maar dat zakt wel weer. Vervolgens verliezen ze van Roda, de zenuwen slaan toe en we gaan d'r op en d'r over.
Dank zij de politie en Guusje wordt Ajax kampioen :onfire.gif:
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 08, 2008 5:58 pm

LucaS schreef:Ajax moet gewoon de inhaalwedstrijd winnen. PSV laat echt nog wel meer punten liggen. Het feit dat deze wedstrijd later wordt gespeeld (19 maart?) heeft geen enkele invloed op onze kampioenskansen. Ik denk dat we kampioen worden
:biggrin.gif: :aai.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 08, 2008 5:59 pm

Niet iedereen is zwartgallig omdat de grote JC niet meer vanuit Barcelona onschuldige mensen buiten wenst te schoppen. :aai.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » za mar 08, 2008 5:59 pm

LucaS schreef:Ajax moet gewoon de inhaalwedstrijd winnen. PSV laat echt nog wel meer punten liggen. Het feit dat deze wedstrijd later wordt gespeeld (19 maart?) heeft geen enkele invloed op onze kampioenskansen. Ik denk dat we kampioen worden
Ik geloof dat ook! :ajaxscarf.gif:

We zullen zien, Joey... :neutral.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » za mar 08, 2008 6:05 pm

Word die wedstrijd pas in Mei ingehaald , hoorde die ik dat nou goed op het journaal :confused.gif:

M..

Bericht door M.. » za mar 08, 2008 6:06 pm

Toppie schreef:Word die wedstrijd pas in Mei ingehaald , hoorde die ik dat nou goed op het journaal :confused.gif:
De wedstrijd moet volgens de regels toch binnen een maand worden ingehaald? ik kan me nog goed herinneren dat Ajax de thuiswedstrijd anders reglementair zou verliezen

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 08, 2008 6:06 pm

Ramona schreef:
Ik geloof dat ook! :ajaxscarf.gif:

We zullen zien, Joey... :neutral.gif:
Kans dat Ajax de titel nog pakt schat ik in op 10%. Net iets meer dan nul dus.
Dit heeft overigens niets met Cruijff te maken. Eerder met mijn inschatting van de kwaliteiten van onze spelers en onze trainer.

M..

Bericht door M.. » za mar 08, 2008 6:07 pm

En het is makkelijker, nietwaar Joey?

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 08, 2008 6:09 pm

Misschien moeten we ons team volgend jaar maar niet inschrijven voor de competitie. We zijn toch kansloos

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 08, 2008 6:10 pm

Als we weer een zomer ingaan waar we spelers halen als Ogararu, Rommedahl, Luque en Colin dan is dat wellicht beter. Gelukkig geloof ik daar niet in.

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 08, 2008 6:12 pm

Wat een onzin. Ajax doet voor niemand onder. Het geweldige PSV speelt gelijk tegen tien VVV'ers hoor. Die kunnen echt nog genoeg puntengaan liggen. Bah, wat een instelling om nu in een hoekje te gaan janken dat we het niet meer redden

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za mar 08, 2008 6:12 pm

Even wat uitgebreider:
Ajax wilde dus dat de politie niet mocht staken omdat Ajax onevenredig gepakt zou worden. In december liep Ajax opbrengsten mis (catering, beveiliging) en moesten buitenlandse Ajaxfans die voor niks naar Nederland waren gekomen teleurgesteld worden. Kosten ruim 3 ton. Deze afgelasting kost Ajax 140.000 euro, qua supporterstreinen, stewards, kosten selectie/technische staf. Plus een paar ton aan dat hele Arena gebeuren waar 4/5000 man op af zouden komen.

Daarbuiten dus sportieve schade. Competitie moet gelijktijdig verlopen. AZ-Feyenoord wordt woensdag gespeeld, bij PSV-Ajax kan dat dus niet. Ajax kan de spanning terugbrengen, dus zouden er ook meer Ajaxsupporters naar een wedstrijd komen en zou Ajax meer geld binnen kunnen krijgen. Bovendien is de kans op een kampioenschap, dus CL, groter als de wedstrijd nu gespeeld wordt omdat een achterstand eerder is in te halen met nog 6 wedstrijden te gaan dan met nog 1 wedstrijd te gaan.
(Overigens gaf Ajax ook aan dat ze de wedstrijd best konden verliezen, daar ging het niet om)

Ook werd Louis van Gaal gequote, die zei dat de politiebonden ons na december met rust zouden laten. De politie is dus nu ook niet geloofwaardig.

Waarom protesteert de politie weer bij het voetbal en niet bij de Hiswa, bloemencorso etc etc?

Politie:
We proberen Ajax helemaal niet te pesten, we zien een calimerocomplex. We pakken alle wedstrijden op zondag. Dat PSV-Ajax net na de stukgelopen onderhandelingen valt is puur toeval. (jaja..)
Als PSV Ajax op zaterdag zou worden afgewerkt was er niks aan de hand geweest. Bovendien kan de politie bij veel dingen niet staken (bijv.binnenhof niet beveiligen ofzo) omdat dat niet mag. (Ik weet die regels ook niet precies)
Bovendien mogen we gewoon staken, dat is ons recht.
Afsluitend: Ajax kijkt sowieso al erg veel alleen naar zichzelf.

Toen kwam de politiewoordvoerder nog met een slap huilverhaal waarom ze zo weinig verdienen, wat verder helemaal niet met de zaak te maken had.

Uitspraak rechter: Er kan niet aannemelijk worden gemaakt dat Ajax kampioenskansen ziet slinken, de schade voor Ajax is er maar die is te overkomen. De politie mag staken en dat grondrecht weegt zwaarder dan de belangen van Ajax.

Oftewel, wat we hadden verwacht. De politie staat officieel in het gelijk, maar dat het hypocriete schijnheilige honden zijn is eens temeer duidelijk geworden. (Persoonlijke mening. ;))

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 08, 2008 6:12 pm

En waarom geloof jij daar niet in? Heb jij aanwijzingen dat Ajax nu opeens toppers scout? Het zijn dezelfde mensen als vorige zomer die het moeten doen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 08, 2008 6:15 pm

LucaS schreef:Wat een onzin. Ajax doet voor niemand onder. Het geweldige PSV speelt gelijk tegen tien VVV'ers hoor. Die kunnen echt nog genoeg puntengaan liggen. Bah, wat een instelling om nu in een hoekje te gaan janken dat we het niet meer redden
Ik kijk naar volgend seizoen. Daar heb ik vertrouwen in. En ik ben helemaal niet onder de indruk van PSV en ga al helemaal niet in een hoekje zitten janken. De selectie van Ajax stelt dit seizoen tot mijn grote spijt ook niets voor. Ik mag toch wel zeggen dat ik niet zo geloof in een kampioenschap?
joey schreef:En waarom geloof jij daar niet in? Heb jij aanwijzingen dat Ajax nu opeens toppers scout? Het zijn dezelfde mensen als vorige zomer die het moeten doen.
Zomaar, Joey.

Bovendien wordt Van Geel buitenspel gezet. Ik verwacht dat er voor komende zomer weer gescout gaat worden naar spelers en dat daar iets mee gedaan zal worden.

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 08, 2008 6:16 pm

Ik heb het niet perse over jou. Ajax staat 6 punten achter, heeft nog een onderling treffen met PSV tegoed. Buiten die wedstrijden zijn er nog 18 punten te halen. Alle kans nog dus. Als pSV nu een goed elftal had, maar dat is verre van het geval

Plaats reactie