PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
-
- AT Toto winner 15/16
Dat de rechter mijn mening deelt dat het niet steeds dezelfde groep/tak kan en mag zijn die de dupe worden van stakingen.Er zijn tig evenementen, maar de politie pikt er weer voetbal uit .. en er liggen al wedstrijden eruit dus het stakingspunt is duidelijk gemaakt ..Beloki schreef:Ik weet het niet. Ik ben bang dat de politie gewoon terug kan vallen op hun recht om te staken. Waarom zou de rechter het nu wel verbieden, terwijl hij dat de vorige keer niet deed?
Waar is je vetrouwen op gebaseerd, Voetske?
Laatst gewijzigd door 999 op za mar 08, 2008 5:27 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Dat was de advocaat die dat zei...brigade zuid schreef:Ik hoop dat je gelijk hebt Voetske maar volgens mij is dit een kansloze zaak en als ik Thijs mag geloven heeft die rechter eigenlijk al een voorzetje gegeven door aan te geven dat ze bij AJAX calimeros zijn.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Dat was een foutje BZ.Dat moest advokaat van de politie zijn die dat zei .. ach ik doe ook maar een zo-zou-ik-het-beredeneren gok ..brigade zuid schreef:Ik hoop dat je gelijk hebt Voetske maar volgens mij is dit een kansloze zaak en als ik Thijs mag geloven heeft die rechter eigenlijk al een voorzetje gegeven door aan te geven dat ze bij AJAX calimeros zijn.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16