PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Psies...doet ze wel vaker...in Nijmegen plukken we daar ook nog de wrange vruchten van met haar drooglegging op de Gofferttribunes...Frank schreef:En waarom kan er nu wel ineens een hoger bod komen, terwijl het vorige bod volgens Ter Horst het "absoluut maximale was wat er in zat"?
Blijkbaar hebben de stakingen toch nut en lult mevrouw de minister (zoals wel vaker bij die politici) uit haar nek....

Goeie zaak, je komt naar het voetbal voor het voetbal, niet om je en stuk in de kraag te zuipen ..Ramona schreef:Psies...doet ze wel vaker...in Nijmegen plukken we daar ook nog de wrange vruchten van met haar drooglegging op de Gofferttribunes...Frank schreef:En waarom kan er nu wel ineens een hoger bod komen, terwijl het vorige bod volgens Ter Horst het "absoluut maximale was wat er in zat"?
Blijkbaar hebben de stakingen toch nut en lult mevrouw de minister (zoals wel vaker bij die politici) uit haar nek....
Blij met de punten ...
- Ramona
Onzin! Een biertje bij is niks mis mee...Voetske schreef:Goeie zaak, je komt naar het voetbal voor het voetbal, niet om je en stuk in de kraag te zuipen ..Ramona schreef:Psies...doet ze wel vaker...in Nijmegen plukken we daar ook nog de wrange vruchten van met haar drooglegging op de Gofferttribunes...Frank schreef:En waarom kan er nu wel ineens een hoger bod komen, terwijl het vorige bod volgens Ter Horst het "absoluut maximale was wat er in zat"?
In de gracht mag je je wel weer volgieten...achterlijk gedoe...
Prima zaak, ik mag die Guusje wel.Tja, één biertje lol ...Ramona schreef:Onzin! Een biertje bij is niks mis mee...Voetske schreef:Goeie zaak, je komt naar het voetbal voor het voetbal, niet om je en stuk in de kraag te zuipen ..Ramona schreef: Psies...doet ze wel vaker...in Nijmegen plukken we daar ook nog de wrange vruchten van met haar drooglegging op de Gofferttribunes...
In de gracht mag je je wel weer volgieten...achterlijk gedoe...

Blij met de punten ...
- Ramona
Daarom al helemaaaaaaaal...en zat dat we worden...banjavi schreef:Ik doe dr ook niet zo moeilijk over... dat evenementenbier is toch niet te zuipen... in die vieze plastic bekertjes voor weet ik veel hoeveel centen.

Is gewoon lekker in het zonnetje ipv het naar binnen te moeten gieten in de gracht...
Als mensen dat lekker vinden vind ik het allemaal prima. Ik heb er 1x een biertje op ... nooit meer... vieze zooi.. :) Ik drink voor datzelfde geld liever een biertje in de plaatselijke brouwerij "de hemel" te Nijmegen na de wedstrijd. Heerlijk...
Maargoed, daar gaat dit topic niet over
Maargoed, daar gaat dit topic niet over
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Tot 1730u dus pauze omdat de rechter nadenkt.
Argumenten ajax:
kost 4 ton
sportieve aspect
politiebonden gaven in dec aan dat politie voetbal met rust zou laten in het vervolg
politie: wij kunnen er ook niks aan doen dat de knvb net deze wedstrijden plant na stukgelopen onderhandelingen.
Wij mogen gewoon staken.
Als psv ajax op zaterdag was geweest was erniks aan de hand geweest
Argumenten ajax:
kost 4 ton
sportieve aspect
politiebonden gaven in dec aan dat politie voetbal met rust zou laten in het vervolg
politie: wij kunnen er ook niks aan doen dat de knvb net deze wedstrijden plant na stukgelopen onderhandelingen.
Wij mogen gewoon staken.
Wat zegt je gevoel ?.Of kun jij dit niet lezen ?.Thijs schreef:Tot 1730u dus pauze omdat de rechter nadenkt.
Argumenten ajax:
kost 4 ton
sportieve aspect
Wij mogen gewoon staken.
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
De meesten verwachten dat we weinig kans hebben, puur omdat de politie in hun recht staat.
Wat ik overigens stuitend vond is dat de woordvoerder/rechter ajax van een calimero complex beticht en afsloot dat ajax 'toch vaak alleen naar zichzelf kijkt'.
Ajax is hier overigens met jeroen slop en de huisjurist.
er is ongeveer 40 man publiek.
Ik ga even koffie drinken en ben straks terug met de uitspraak.
Wat ik overigens stuitend vond is dat de woordvoerder/rechter ajax van een calimero complex beticht en afsloot dat ajax 'toch vaak alleen naar zichzelf kijkt'.
Ajax is hier overigens met jeroen slop en de huisjurist.
er is ongeveer 40 man publiek.
Ik ga even koffie drinken en ben straks terug met de uitspraak.