Wat een onzin.Cruijff geeft van te voren aan, en dat heeft ie ook nog eens impliciet gezegt tijdens het interview met van Gelder, en in diverse media dat als hij het zou gaan doen er HARD ingegrepen gaat worden, en dat dat ook een van de redenen is waarom ze hem niet vragen.Nu vragen ze hem wel, hij komt zelfs op de vergadering terwijl NIEMAND hem daar had verwacht, krijgt de opdracht om nu eindelijk eens op de Cruijff manier schoonschip te maken.En dan, op het monent dat er dus daadwerkelijk ingegrepen moet gaan worden mag en kan het niet.Want om de een of andere reden wil van Basten eerst zelf poolshoogte gaan nemn.LucaS schreef:Cruijff haakt altijd af als Ajax hem nodig zegt te hebben. Cruijff gaat bij Feijennord werken om Ajax een hak te zetten. Cruijff bemoeit zich met zaken waardoor er bij Ajax onrust ontstaat, maar als hij verantwoordelijkheid moet nemen rent ie weer heel hard weg. Zal zijn vriendjes in de media wel weer gaan gebruiken om de puinhopen bij Ajax zo mogelijk nog erger te laten worden en langer te laten bestaan
Nu schiet mij maar lek, maar van Basten moet zich met het 1e bemoeien, immers ook van Basten is een tussenpaus, iemand voor de korte termijn, die, en dat weet jij ook, mocht ie er niks van bakken, op de keien wordt gezet.
Dat Cruijff naar Feyenoord ging is een dik minpuntje, maar verder kan ik mij niet herrineren dat AJAX Cruijff ooit ook daadwerkelijk voor iets gevragen heeft.En begin nu a.u.b. niet te lullen over het trainersschap.Want hij heeft elke club/oranje de boot afgehouden.
Oja, ik ga hier Cruijff niet verdedigen, en gaf al eerder aan dat ie zijn mond wat meer moet houden.Maar dit ging erover dat Cruijff minder oprecht is wat zijn AJAX liefde betreft dan van Basten, en daar is geen bewijs voor te vinden ..