PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
Die ze gewonnen hebben. Misschien moet Ajax inhalen als ze net op hun klote hebben gekregen thuis van tottenham en daarna uit van Roda. Hebben ze minder vertrouwen en zware wedstrijden in de benen. Misschien zijn er bij de inhaalwedstrijd een paar belangrijke spelers geschorst bij PSV terwijl Lindgren al onze drie doelpunten dan gaat maken. God only knows
I think I lost my fucking headache
Punt is dat Psv voor ROdaje op een " normale " woensdag avonde speelt ..LucaS schreef:Die ze gewonnen hebben. Misschien moet Ajax inhalen als ze net op hun klote hebben gekregen thuis van tottenham en daarna uit van Roda. Hebben ze minder vertrouwen en zware wedstrijden in de benen. Misschien zijn er bij de inhaalwedstrijd een paar belangrijke spelers geschorst bij PSV terwijl Lindgren al onze drie doelpunten dan gaat maken. God only knows
Blij met de punten ...
Tuurlijk, maar dat is bij alles zo.Laten we maar hopen op de rechter en tot een uitspraak komt zoiets van: omdat u ( politie ) deze partij ( de voetbalclubs ) onevenredig zwaar benadeeld ( t.o.v andere sporten/mogelijkheden tot staken, afijn jullie snappen wel wat ik bedoel ) verbied ik deze staking
Laatst gewijzigd door 999 op za mar 08, 2008 12:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Iedereen? dus ook de SVA en AFCAclub morgen in eindhoven?LucaS schreef:Ach, toen ze twee dagen geen bekeuringen uitdeelden hoorde ik niemand klagen. Natuurlijk is het balen, en ik vind het ook belachelijk dat ze weer het voetbal kiezen (hufters!), maar uiteindelijk heeft iedereen recht te staken
Heeft er nog iemand enige hoop dat AJAX dat kort geding kan winnen? volgens mij is dat toch volstrekt kansloos.. ik baal er stevig van igg en die agenten moeten eens wat anders verzinnen. Overigens kan ik psv wel begrijpen, in hun situatie zouden wij het ook niet zo erg vinden, lekker relaxed toewerken naar de tweede wedtstrijd tegen de spurs.
- Daily Blind
Zlatan Son of God schreef:Gaat helaas niet door.. Kut politie

De tDe kort gedingen zullen vandaag om 14.00 uur plaatsvinden. "We wachten deze af om het voornemen definitief te kunnen maken", aldus Braks. " Maar alleen als de stakingen doorgaan, anders niet. Dan zal ik met groot genoegen de wedstrijd bezoeken."
- Daily Blind
Alle discussie erover ten spijt, voor mij staat het vast dat zes wedstrijden te gaan met drie punten achterstand veel meer druk op PSV zet dan drie wedstrijden te gaan met drie punten achterstand. Bovendien was het anders ook beter geweest als het kampioenschap nu al beslist was geweest, want dan had Ajax rustig uit kunnen kijken naar de playoffs.
Alle discussie erover ten spijt, voor mij staat het vast dat zes wedstrijden te gaan met drie punten achterstand veel meer druk op PSV zet dan drie wedstrijden te gaan met drie punten achterstand. Bovendien was het anders ook beter geweest als het kampioenschap nu al beslist was geweest, want dan had Ajax rustig uit kunnen kijken naar de playoffs.
Niet alleen zet dit druk op PSV, ook de spelers van Ajax zullen er in de overige wedstrijden meer voor gaan, omdat je dan weet dat de compititie nog open is!
Pompiedom
Ikke niet, ik denk dat de rechter deze staking gaat terug fluiten.AZ - Feyenoord ligt er al uit ( dus men heeft al een punt gemaakt) dus dat en wat ik eerder schreef geeft mij hoop dat het toch doorgaat.En dan maakt het me niet eens uit of we dat de wedstrijd winnen of verliezen, of eigenlijk maakt het me wel iets uit, maar toch weer niet .. afijnSpijker schreef:Ik houd er inderdaad ook rekening mee dat ik naar eindhoven hoef morgen. Gezeik.

Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Voordeel of niet, het competitieprogramma is nu eenmaal zo dat we morgen tegen PSV horen te spelen.
En of we nu winnen of verliezen (een betere club is er niet), dat maakt dan minder uit. ZONDAG 9 MAART: PSV - AJAX. Klaar!
14.00u kort geding, dat wordt op 1 km van m'n huis gehouden. Weet iemand of daar publiek bij aanwezig mag zijn?
En of we nu winnen of verliezen (een betere club is er niet), dat maakt dan minder uit. ZONDAG 9 MAART: PSV - AJAX. Klaar!
14.00u kort geding, dat wordt op 1 km van m'n huis gehouden. Weet iemand of daar publiek bij aanwezig mag zijn?
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Omroep BrabantPSV - Ajax gaat niet door
De eredivisietopper PSV-Ajax gaat zondagmiddag niet door. Dat heeft burgemeester Braks van Eindhoven zaterdag tijdens een persconferentie bekendgemaakt. Door acties van de politie kan hij de veiligheid rondom de wedstrijd niet garanderen.
De andere topper van zondag, AZ-Feyenoord, gaat ook niet door. De politie kondigde vrijdag nieuwe acties aan omdat het cao-overleg met minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken mislukt is. Ajax heeft inmiddels een kort geding aangespannen tegen de bonden om de politiestaking te verbieden. Die zaak dient zaterdag.
De KNVB verwacht problemen doordat beide toppers opnieuw moeten worden ingepland. De voetbalbond zegt de stap van Ajax naar de rechter te begrijpen.
''De zittingen zijn in de meeste gevallen openbaar en zijn dus ook voor het publiek toegankelijk. U kunt de zitting alleen bijwonen indien u ouder bent dan 18 jaar. Voor de politierechterzittingen geldt een minimumleeftijd van 16 jaar, mits de minderjarige begeleid wordt door een volwassene. In de zittingszaal moet u de aanwijzingen van de rechter, bode en eventueel de parketpolitie opvolgen. Tijdens het bezoek aan de rechtbank gelden de huisregels. (Vergeet niet uw legitimatiebewijs mee te nemen.) Kijk voor een overzicht van de zittingen in de lopende week hieronder. De persrol hangt ook ter inzage op het prikbord naast de informatiebalie in het gerechtsgebouw.''
Rechtspraak.nl--> Rechtbank Utrecht
Volgens mij kan je gewoon naar binnen, Thijs.
Rechtspraak.nl--> Rechtbank Utrecht
Volgens mij kan je gewoon naar binnen, Thijs.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Is dit nieuws? Dit weten we nu al 2,5 uur.Spijker schreef:Omroep BrabantPSV - Ajax gaat niet door
De eredivisietopper PSV-Ajax gaat zondagmiddag niet door. Dat heeft burgemeester Braks van Eindhoven zaterdag tijdens een persconferentie bekendgemaakt. Door acties van de politie kan hij de veiligheid rondom de wedstrijd niet garanderen.
De andere topper van zondag, AZ-Feyenoord, gaat ook niet door. De politie kondigde vrijdag nieuwe acties aan omdat het cao-overleg met minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken mislukt is. Ajax heeft inmiddels een kort geding aangespannen tegen de bonden om de politiestaking te verbieden. Die zaak dient zaterdag.
De KNVB verwacht problemen doordat beide toppers opnieuw moeten worden ingepland. De voetbalbond zegt de stap van Ajax naar de rechter te begrijpen.
Schijnbaar is er ook een kort geding tegen de burgemeester van Eindhoven? Waar zal die over gaan? Over het feit dat hij de wedstrijd wél moet laten doorgaan, ofzo? Dat kunnen ze hem toch niet dwingen. Ik vindt dit een beetje een wanhoopspoging.
-