PSV 2007 - 2008
Ik heb twintig minuten gekeken maar nee, voor dit soort voetbal heb ik vandaag geen geduld. Muziek aan, glaasje wijn erbij, joey gaat lekker een boek lezen.Marillion schreef:Geen Bakkal en Dzsudzsak maar Culina en Mendez. Pfff....het zal allemaal wel heel degelijk zijn maar als voetballiefhebber zit ik er niet op te wachten. Ik ga wel wat anders doen.

Het stinkt aan alle kanten!
Omdat ie verkeerd werd gebruikt. De scouts zijn niet gek en weten echt wel wat hij waard is.NFP schreef:Nee, snap jij het?generaal schreef:Snappen jullie nou waarom Farfán er internationaal zo goed op staat? Wat blijft hij toch sterk!
Hij heeft al tijden niks laten zien in Europa.
Maar anyway.
Heerlijk, dat doelpunt.
Ik denk ook echt dat Farfan zoiets nodig had als dit.
Jarenlang verkeerd gebruikt?generaal schreef:Omdat ie verkeerd werd gebruikt. De scouts zijn niet gek en weten echt wel wat hij waard is.NFP schreef:Nee, snap jij het?generaal schreef:Snappen jullie nou waarom Farfán er internationaal zo goed op staat? Wat blijft hij toch sterk!
Hij heeft al tijden niks laten zien in Europa.
Maar anyway.
Heerlijk, dat doelpunt.
Ik denk ook echt dat Farfan zoiets nodig had als dit.
Ben ik het niet mee eens.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Het is ook nooit goed he. Als Farfán en Afellay onzichtbaar waren en PSV maakte de 0-1 in blessuretijd, dan had iedereen hier weer op het anti-voetbal van PSV gekankerd.Columbus schreef:Ja, ook pas sinds het moment dat de Spurs er een verdediger eraf hebben gehaald. Verder is het veel naar achter leunen...generaal schreef:Farfán en Afellay spelen af en toe oogstrelend voetbal.Voetske schreef:En Psv speelt weer het zelfde oervervelend spelleke ..
Voetballen ze een keer behoorlijk aanvallend en met veel dynamiek en dan ligt het weer aan de onkunde van de tegenstander...