Koster is een van de vele opvolgers van LVG die het tamelijk weet te verneuken. Dat staat m.i. los van een evt. overgang naar een andere club. Je hebt nl. niet de garantie dat het wel gaat lukken wanneer Koster bekend zou maken bij Ajax te blijven.Thomas schreef:Het verneuken met deze groep.
Adrie Koster
Moderator: mods
Zo lust ik er nog een paar, dit is wel heel vergezocht. Er bestaat ook nog zoiets als professionalisme, eergevoel, reputatie en dat soort zaken.Thomas schreef: Koster heeft er vrijwel geen belang meer bij dat Ajax de CL haalt. Sterker nog, zijn toekomstige werkgever heeft er heel veel baat bij dat Ajax de CL niet haalt.
In jouw optiek zou HtC er bij Ajax tegen Praag en Zagreb een potje van hebben gemaakt, zodat men bij Ajax makkelijker geneigd zou zijn hem naar Chelsea te laten gaan? Dat laatste was immers in zijn belang.... Dat eerste ook? Lijkt me toch niet....
- Cluijffert
Mwah, ondanks de afgelopen twee seizoenen met hun rampscenario's geloof ik er nog altijd in dat Ajax de meeste kans maakt om zich te kwalificeren voor de CL via de voorronde. Ajax heeft het meeste geld om zich te versterken.
Koster wordt assistent bij de concurrent en heeft er baat bij dat die concurrent meer geld verdient. Meer geld>betere spelers>betere prestaties. Het is onwaarschijnlijk, maar ik vind niet dat je zo'n risico moet lopen.
Dit nog geheel los van het feit dat ik niet denk dat Ajax Koster zou missen. Die man voegt niets toe aan Ajax. Met z'n Rommedahl in de basis.
Koster wordt assistent bij de concurrent en heeft er baat bij dat die concurrent meer geld verdient. Meer geld>betere spelers>betere prestaties. Het is onwaarschijnlijk, maar ik vind niet dat je zo'n risico moet lopen.
Dit nog geheel los van het feit dat ik niet denk dat Ajax Koster zou missen. Die man voegt niets toe aan Ajax. Met z'n Rommedahl in de basis.

Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo mar 02, 2008 11:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou ik een slechte zaak vinden, zo'n man kan nu nooit meer serieus genomen worden in zijn werk. Ook al doet hij het misschien wel objectief, het gevaar bestaat natuurlijk dat hij niet meer serieus aan de slag gaat. Als het echt rond is, hoe willen ze dat doen? Echt hem laten zitten kan natuurlijk niet. Hij heeft al getekend bij de grote concurrent en bekleed voetbaltechnisch een van de belangrijkste functies binnen de club. Van Basten kan niet eerder komen i.v.m. het Nederlands elftal en een interim voor de interim aanstellen voor de komende maanden is ook vreemd..
Ja, dat hoorde ik ook.Dit kan toch eigenlijk niet.Een ( interim ) trainer van AJAX die op het moment dat er nog een klein kansje is voor AJAX, en als dat niet lukt de play-offs, is rond met je ( op voetbalgebied ) aartsrivaal ...Thomas schreef:Volgens Van Gelder is Koster rond met PSV.
Blij met de punten ...
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Dat wil ik best geloven, maar tijdens het seizoen onderhandelen met de grote concurrent is gewoon een grote schande en heel erg dom. Zoiets lekt altijd uit, en alle gezeik is nog terecht ook.joey schreef:Kom op, zeg. Koster heeft nog nooit iets gewonnen, die laat de titel niet lopen. Waar zien jullie die man voor aan?
Koster had moeten zeggen: "Klinkt goed, ik wil er graag over praten, maar niet eerder dan mei, want ik ben nu trainer van Ajax." Goeie gesprekken voeren met de grote vijand... Is 'ie gek geworden ofzo?
K.
Still alive...
Die man is met zijn carrière bezig. Wie zegt dat PSV wacht tot mei?Kowalczyk schreef:Koster had moeten zeggen: "Klinkt goed, ik wil er graag over praten, maar niet eerder dan mei, want ik ben nu trainer van Ajax." Goeie gesprekken voeren met de grote vijand... Is 'ie gek geworden ofzo?
Het stinkt aan alle kanten!
-
Zijn carriere lag bij Ajax, zo zei Koster zelf een paar maanden geleden. Hij heeft ook nog gewoon een contract bij Ajax. Ik vind het eigenlijk heel raar dat hij nu al een overeenkomst met PSV heeft.joey schreef:Die man is met zijn carrière bezig. Wie zegt dat PSV wacht tot mei?Kowalczyk schreef:Koster had moeten zeggen: "Klinkt goed, ik wil er graag over praten, maar niet eerder dan mei, want ik ben nu trainer van Ajax." Goeie gesprekken voeren met de grote vijand... Is 'ie gek geworden ofzo?
-