Mjah... Fontein die een gigantische sponsor binnenhaald wordt compleet afgezeken in het rapport... je moet het maar durven. Ik begin steeds meer te denken dat Jaakke ziek van jaloezie is en Fontein eruit wil werken. Want Jaakke zegt na het uitkomen van het rapport doodleuk: "misschien ben ik wel de aangewezen persoon voor het AD-schap."Neefkens schreef:Het meeste ging over andere zaken dan personen, heb jij het rapport wel helemaal gelezen?GangstaRiB schreef:Ging niet over personen??? Heb je de conclusie over onze AD gelezen???
Het verklaart veel dat Coronel op de hand van Jaakke is, want Fontein is blijkbaar onterecht afgezeken.
Ik vond het al vreemd dat er 'maar' 42 mensen waren geinterviewd en nu zie je dat ze veels te kort door de bocht zijn gegaan.
Fontein is beoordeeld op zijn functie en die heeft hij niet goed uitgevoerd. Commercieel was hij wel een succes, maar dat was zijn eerste verantwoordelijkheid niet.
Hoeveel mensen wil je interviewen? Dit is al een enorm aantal.
Coronel op de hand van jaakke? Jaakke is misschien nog wel meer "afgezeken" om in jouw termen te spreken.
Jaakke en de ledenraad wilden dit rapport. Er vallen keiharde woorden in het rapport. En tegelijkertijd roept Jaakke dat het binnenhalen van Aegon een joint effort was, daarmee bedoelende dat Fontein niet dé man achter de deal was.
Toendertijd klonk dat wel aannemelijk, maar als je nu ziet dat Aegon opzichtig achter Fontein gaat staan en dat Cruijff en Van Basten ook goede ervaringen met Fontein (en Van Geel) hebben..... dat rijmt toch niet met elkaar?