Voetbalpraatprogramma's op TV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

generaal

Bericht door generaal » zo feb 24, 2008 8:57 pm

Thomas schreef:Hij roept al zo'n drie maanden dat hij bij gaat tekenen bij Rusland, maar hij heeft het nog altijd niet gedaan. Je kan er op z'n minst aan twijfelen of hij na het EK nog in Rusland wil blijven. Ergens in een hotel in Rusland is toch wat anders dan in z'n huisje in Amsterdam.
Hij heeft meerdere huizen in Nederland, dus zoveel zegt een huisje in Amsterdam niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 10:08 pm

Zit iedereen naar Hiddink te kijken? Ik vind dat hij de deur erg opzichtig open houdt. Toen Genee hem vroeg of zijn hart meer bij Ajax of bij PSV ligt antwoordde hij iets in de trant van:

De echte clubliefde ligt bij De Graafschap omdat ik daar begonnen ben. Bij PSV heb ik een verleden als trainer dus daar ligt ook een deel van m'n hart. Ik heb in het recente verleden contact gehad met Ajax, maar dan kan je niet zeggen dat die clubliefde er al is.

Verder sluit hij zeker ook niet uit dat hij later nog in Nederland komt werken en lijkt het hem wel wat om na z'n trainerscarrière nieuwe trainers te begeleiden in het wereldje.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 24, 2008 10:09 pm

Goed, maar voorlopig komt hij niet. Het is nu geen item.

Gesteld wordt dat Van Geel en Fontein aanblijven in de huidige hoedanigheid. Iemand die dat gelooft? De reactie van Fontein daarstraks sprak boekdelen mijns inziens.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 10:13 pm

Ook opvallend is dat hij wel meteen ontkent dat hij iets voor Heerenveen gaat doen. Verder ontkrachtte hij ook meteen het verhaal dat hij een echte PSV-man is en gaf hij toe dat hij vandaag toch meer voor De Graafschap was.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 24, 2008 10:15 pm

Thomas schreef:De echte clubliefde ligt bij De Graafschap omdat ik daar begonnen ben. Bij PSV heb ik een verleden als trainer dus daar ligt ook een deel van m'n hart.
Nou, hij had ook weer niet zoveel met PSV, ook al had hij er een tijd goed gewerkt. Maar zijn spelerscarrière bij PSV was juist dramatisch.
Dit was zijn kans om te zeggen: Ajax, dat nooit! Maar dat was duidelijk NIET zijn reactie. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo feb 24, 2008 10:20 pm

Ik heb naar aanleiding van het optreden van vanavond absoluut niet het idee dat Hiddink er aan denkt iets te gaan doen bij Ajax. Bij PSV komt hij ook niet gauw terug, dat is duidelijk.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 10:39 pm

Als bewijs van mijn eerdere stelling aan Frank: lees op PN nu maar eens de Voetbal Insite-topic. Daar maakt vrijwel iedereen zich zorgen. Ook de wat oudere posters.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 24, 2008 10:42 pm

Duke schreef:Ik heb naar aanleiding van het optreden van vanavond absoluut niet het idee dat Hiddink er aan denkt iets te gaan doen bij Ajax. Bij PSV komt hij ook niet gauw terug, dat is duidelijk.
Nee, geen PSV, maar wie weet Ajax in de toekomst. Maar voorlopig niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 10:43 pm

Hij verdedigt nu ook de aanstelling van Van Basten. Het komt er op neer dat hij Marco een prima trainer vindt voor Ajax.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 24, 2008 10:48 pm

Is het een zekerheid dat je tot 2010 bij de russische bond werkzaam bent?

Ja.

Duidelijker krijg je ze niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 10:50 pm

My two cents: Hiddink komt in de toekomst voor Ajax werken.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 24, 2008 10:59 pm

Overigens was ik niet onder de indruk van Hiddinks prestaties als TD. Ik zie hem liever als trainer.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 24, 2008 11:36 pm

Haha, die Foppe. Hij verspreekt zich zonet in Studio Voetbal en geeft aan dat men bij de KNVB eigenlijk vindt dat iemand die bedankt voor Oranje, bedankt voor alle vertegenwoordigende elftallen. Kesler wilde geen commentaar geven en wekte meteen de indruk dat Foppe iets fout had gedaan. Je zag Foppe zo kijken van 'oh shit'.

Hilarische tv. :drecul.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 24, 2008 11:40 pm

Ik mag hem niet. Hij speelt altijd de naïeve oude boer, maar het is een slinkse man.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

jabu

Bericht door jabu » zo feb 24, 2008 11:48 pm

Thomas schreef:My two cents: Hiddink komt in de toekomst voor Ajax werken.
'In de toekomst' kan je natuurlijk heel lang volhouden. Voor of na 2010?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 24, 2008 11:49 pm

Tegen de tijd dat hij zijn belastingschuld afbetaald heeft. :smallgrin.gif:

@Bertje: dat heb ik ook. Niemand is het ooit met me eens, maar ik mag Foppe de Haan ook niet.
Laatst gewijzigd door joey op zo feb 24, 2008 11:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo feb 24, 2008 11:51 pm

Ik kan toch maar moeilijk luisteren naar het wollige gekonkel van De Haan en (vooral) Hiddink. Dan verlang ik gelijk naar mensen als Cruijff en Van Gaal die gewoon zeggen wat ze denken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma feb 25, 2008 12:10 am

Jabu schreef:'In de toekomst' kan je natuurlijk heel lang volhouden. Voor of na 2010?
Wie had een paar jaar terug gedacht dat Hiddink ooit voor Ajax zou komen werken?

Eerst maar eens afwachten of dat contract met die Russen daadwerkelijk ondertekend wordt.

jabu

Bericht door jabu » ma feb 25, 2008 12:11 am

Ik denk nog steeds niet dat Hiddink ooit voor Ajax zal komen werken. Nu niet en over een paar jaar ook niet. Het hoeft van mij overigens ook niet. Niets ten nadele van de kwaliteiten van Hiddink, maar wij hebben onze eigen grote mannen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma feb 25, 2008 12:23 am

Waarom denk je van niet, Jabu?

En Hiddink is geen PSV-man. Dat werd vanavond nog maar eens pijnlijk duidelijk. Hij deed erg z'n best om afstandelijk over te komen richting PSV.

generaal

Bericht door generaal » ma feb 25, 2008 12:25 am

Voorlopig blijft het bij natte dromen :aai.gif: . Als Hiddink daadwerkelijk naar Ajax gaat, dan hoop ik dat ie dement wordt.

jabu

Bericht door jabu » ma feb 25, 2008 12:40 am

Thomas schreef:Waarom denk je van niet, Jabu?

En Hiddink is geen PSV-man. Dat werd vanavond nog maar eens pijnlijk duidelijk. Hij deed erg z'n best om afstandelijk over te komen richting PSV.
Op de één of andere manier vind ik Hiddink niet bij Ajax passen. Ik denk namelijk, zonder de uitzending te hebben gezien, dat Hiddink wel een PSV-man is. Volgens mij is hij alleen op een vervelende manier bij PSV weggegaan. Ik heb nooit enige sympathie jegens Ajax bij Hiddink kunnen bespeuren. Overigens ook geen buitengewone antipathie.
generaal schreef:
Voorlopig blijft het bij natte dromen :aai.gif: . Als Hiddink daadwerkelijk naar Ajax gaat, dan hoop ik dat ie dement wordt.
Een natte droom over Hiddink zal ik niet snel hebben. Dat laat ik maar aan jou over.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma feb 25, 2008 12:45 am

Jabu schreef:Op de één of andere manier vind ik Hiddink niet bij Ajax passen. Ik denk namelijk, zonder de uitzending te hebben gezien, dat Hiddink wel een PSV-man is. Volgens mij is hij alleen op een vervelende manier bij PSV weggegaan. Ik heb nooit enige sympathie jegens Ajax bij Hiddink kunnen bespeuren. Overigens ook geen buitengewone antipathie.
Ok, dat kan. Ik kan je alleen wel aanraden om de uitzending van vanavond terug te kijken. Daarin doet Hiddink wel erg opzichtig z'n best om afstandelijk over te komen richting PSV.

generaal

Bericht door generaal » ma feb 25, 2008 12:54 am

Jabu schreef:
Thomas schreef:Waarom denk je van niet, Jabu?

Op de één of andere manier vind ik Hiddink niet bij Ajax passen. Ik denk namelijk, zonder de uitzending te hebben gezien, dat Hiddink wel een PSV-man is. Volgens mij is hij alleen op een vervelende manier bij PSV weggegaan. Ik heb nooit enige sympathie jegens Ajax bij Hiddink kunnen bespeuren. Overigens ook geen buitengewone antipathie.
generaal schreef:
Een natte droom over Hiddink zal ik niet snel hebben. Dat laat ik maar aan jou over.
Maar je hebt dus nog wel natte dromen :smallgrin.gif: ?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma feb 25, 2008 1:02 am

Ik heb ook de indruk dat hij 'iets' bij Ajax gaat doen, na 2010. Hij zinspeelde er duidelijk op. Maar goed, dat zal niet als coach zijn en dat is dus jammer.

Plaats reactie