PSV 2007 - 2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind het prima zo. Zolang ze denken dat het daar prima gaat zal men niet ingrijpen. De huidige selectie van PSV is net zo armoedig, maar men weet op basis van oplevingen en geluk het nodige te verbloemen. Op de lange termijn zal men vanzelf in gaan zien dat het absoluut niet goed meer is en dan is het potverdomme eens te hopen dat wij een goed elftal klaar hebben staan.
Er is maar 1 verschil GOMEZPeter schreef:Ik vind het prima zo. Zolang ze denken dat het daar prima gaat zal men niet ingrijpen. De huidige selectie van PSV is net zo armoedig, maar men weet op basis van oplevingen en geluk het nodige te verbloemen. Op de lange termijn zal men vanzelf in gaan zien dat het absoluut niet goed meer is en dan is het potverdomme eens te hopen dat wij een goed elftal klaar hebben staan.
Het Ajax van vorig seizoen had vorig seizoen kampioen moeten worden.joey schreef:Nee, ik vind PSV dit jaar helemaal niets. Het is dat Ajax het weer eens laat afweten. Het Ajax van vorig seizoen was dit seizoen kampioen geworden.
We kunnen wel zeiken dat dit PSV niet veel soeps is (is ook zo), maar ze staan wel gewoon 9 punten voor. De rest is, zeker vanuit hun perspectief, bijzaak.
Bij Ajax moeten ze niet zeiken, simpel zat. Als men z´n huiswerk naar behoren had gedaan, was de club vorig - en dit seizoen kampioen geworden en zou er CL zijn gespeeld.
De krachten mobiliseren en de laatste 8 wedstrijden winnen en dan maar zien waar het schip strandt. Is een utopie, maar - quote JPB - zonder geloof ben je nergens.

- martijn401
pn25/2/2008 - 'Bakkal wil afkoopsom van 2,5 miljoen euro handhaven'
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat Otman Bakkal in zijn tot 2009 durende contract een contractuele afkoopsom heeft laten opnemen van 2,5 miljoen euro. Die afkoopsom zou ook het struikelblok zijn bij het openbreken en verlengen van zijn contract. Hij zou die afkoopsom van 2,5 miljoen euro willen handhaven. Besprekingen zijn volgens De Telegraaf nu tot nader order uitgesteld.
beste man bij PSV kan voor 2,5 miljoen weg...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die van Bakkal bedoel je? Dat was een zuivere schwalbe.Baseman schreef:Tuurlijk Voetske, vergeet vooral dat PSV via Lazo in de 1e helft al een echte penalty had moeten krijgen (en een rode kaart voor zijn tegenstander, bij een stand van 0-0)...Voetske schreef:Zal wel weer een breedbeeldje richting die Belgische patat boer gaan ...
Nee, die van Bakkal was in de 2e helft.
Lazo werd in de 1e helft bij een stand van 0-0 onderuit gelopen in de 16 van de tegenstander...oftewel, dat hadden een penalty en rood voor zijn tegenstander moeten betekenen. Maar Lazo krijgt inderdaad zelden een penalty, hij had er dit seizoen al 3 meer moeten krijgen.
Lazo werd in de 1e helft bij een stand van 0-0 onderuit gelopen in de 16 van de tegenstander...oftewel, dat hadden een penalty en rood voor zijn tegenstander moeten betekenen. Maar Lazo krijgt inderdaad zelden een penalty, hij had er dit seizoen al 3 meer moeten krijgen.
Tsjah, het wordt PSV dit jaar wel heel erg makkelijk gemaakt. Bij PSV beseffen ze ook wel dat het spel niet goed is. Ik verwacht onder Huub Stevens geen wonderbaarlijke dingen, ik denk eerlijk gezegd dat hij de lijn van Sef Vergoossen doortrekt. Huub Stevens staat niet bekend om zijn clubs die hij goed voetbal heeft kunnen laten spelen. Meer discipline, zakelijk de punten binnenhalen, tactiek etc. Daarom denk ik dat Huub Stevens niet de correcte meneer is voor dit PSV. Had veel liever Fred Rutten gezien, jammer dat ie niet kwam.joey schreef:Nee, ik vind PSV dit jaar helemaal niets. Het is dat Ajax het weer eens laat afweten. Het Ajax van vorig seizoen was dit seizoen kampioen geworden.
Zoals NFP aangeeft krijgt PSV de laatste wedstrijden eindelijk eens een paar penalty's, maar daarvoor was het soms genant om te zien hoe overduidelijke pingels niet gegeven werden. Vooral Lazo heeft de naam en krijgt ze dus zelden, ondanks dat hij in de 16 weinig schwalbes maakt.
PS: In de wedstrijd tegen De Graafschap had de scheids inderdaad tweemaal eerder een penalty kunnen/moeten geven aan PSV. De pingel die uiteindelijk wel gegeven werd was voor een overtreding buiten de 16...zoek de logica.
PS: In de wedstrijd tegen De Graafschap had de scheids inderdaad tweemaal eerder een penalty kunnen/moeten geven aan PSV. De pingel die uiteindelijk wel gegeven werd was voor een overtreding buiten de 16...zoek de logica.