Exact.Daniel_vT schreef:Maar ons hoor je ook niet beweren dat het momentele voetbal van Ajax mooi is. Integendeel.Bertje schreef:Ach, het voetbal van Ajax ook niet. Ajax staat tweede.
PSV 2007 - 2008
Dat heb ik nog niet zien gebeuren.generaal schreef:Nee, maar dat past ook niet in de Ajax-cultuur. Typisch Ajax, is tijdens een glorieseizoen gaan fluiten als je maar met 2-0 van Heracles wint in de eigen Arena. Dat vind ik dan weer walgelijk.Daniel_vT schreef:Maar ons hoor je ook niet beweren dat het momentele voetbal van Ajax mooi is. Integendeel.Bertje schreef:Ach, het voetbal van Ajax ook niet. Ajax staat tweede.
PSV werd flink uitgefloten in de eerste helft. Het is ook wat natuurlijk als een van de vuurpijlen van achteruit weer eens onbereikbaar voor de enige spits over de zijlijn verdwijntgeneraal schreef:Nee, maar dat past ook niet in de Ajax-cultuur. Typisch Ajax, is tijdens een glorieseizoen gaan fluiten als je maar met 2-0 van Heracles wint in de eigen Arena. Dat vind ik dan weer walgelijk.Daniel_vT schreef:Maar ons hoor je ook niet beweren dat het momentele voetbal van Ajax mooi is. Integendeel.Bertje schreef:Ach, het voetbal van Ajax ook niet. Ajax staat tweede.
I think I lost my fucking headache
In het seizoen met Chivu en Zlatan gebeurde het sowieso. En ook achteraf op televisie: Waarom won Ajax niet met grotere cijfers, bla bla. Ajax is het aan haar stand verplicht om minimaal met 5-0 van een degradatiekandidaat te winnen etc.Daniel_vT schreef:Ajax speelde zijn laatste glorie seizoen 12 jaar terug, van uitfluiten in de Arena in zo'n situatie als generaal die schetst was toen ook geen sprake van.
Ik vind het niet slaapverwekkend. Maar een wedstrijd tussen Genua en Catania vind ik ook interessant. Verdedigen is een kunst.LucaS schreef:Vast, een daarnaast heel erg slaapverwekkend, en daar ging volgens mij de discussie over.generaal schreef:Dat is volwassen voetbal.Jinne schreef:De ploeg speelt op zeker.
My bad. Ik noem het voetbal van PSV slaapverwekkend. Een verdwaald supportertje van PSV reageert daarop. Het is net zo voorspelbaar als het voetbal van die club.Jabu schreef:Iedereen kent toch al het verschil tussen een Ajax en een PSV supporter? Waarom dan elke keer eindeloos deze discussie herhalen?
Gek he, in een PSV topic.MVH schreef:My bad. Ik noem het voetbal van PSV slaapverwekkend. Een verdwaald supportertje van PSV reageert daarop. Het is net zo voorspelbaar als het voetbal van die club.Jabu schreef:Iedereen kent toch al het verschil tussen een Ajax en een PSV supporter? Waarom dan elke keer eindeloos deze discussie herhalen?
Tja, als wij het iedere keer zelf verprutsen is het logisch dat PSV er steeds met de schaal van door gaat.Laudrup schreef:Geef die schaal maar gewoon aan het begin van het seizoen. Dit is echt niet normaal meer.
Dat heeft natuurlijk ook gewoon met de kwaliteiten van PSV te maken maar zowel vorig seizoen als dit seizoen hadden wij gewoon kampioen kunnen worden wanneer we niet zo onvoorstelbaar veel punten hadden weggegeven in de relatief eenvoudige wedstrijden.
Nil volentibus arduum
Zullen we er maar mee ophouden? Zinloze discussie.generaal schreef:Gek he, in een PSV topic.MVH schreef:My bad. Ik noem het voetbal van PSV slaapverwekkend. Een verdwaald supportertje van PSV reageert daarop. Het is net zo voorspelbaar als het voetbal van die club.Jabu schreef:Iedereen kent toch al het verschil tussen een Ajax en een PSV supporter? Waarom dan elke keer eindeloos deze discussie herhalen?
Maar gefeliciteerd met de prachtige overwinning.