PSV 2007 - 2008
De graafschap is dan ook 'gewoon' beter. PSV krijgt uit de counter echter wel de beste mogelijkheden. Maar dit is echt counteren hoor, treurig lijkt me, ik snap niet dat we dat niet mogen zeggenFrank schreef:Mooi dat hier alleen allle mogelijkheden van De Graafschap opgesomd worden....
Het is volgens mij niet de eerste keer dat Van Fessem tegen PSV een van zijn betere wedstrijden van de competitie staat te spelen. Hij heeft er toch alweer zo´n vier ballen uitgehouden....
I think I lost my fucking headache
Je mag het van mij rustig zeggen, hoor. Maar ik mag ook zeggen dat je in mijn ogen overdrijft?Lucas schreef:De graafschap is dan ook 'gewoon' beter. PSV krijgt uit de counter echter wel de beste mogelijkheden. Maar dit is echt counteren hoor, treurig lijkt me, ik snap niet dat we dat niet mogen zeggen
Ik zeg niet dat PSV beter is, maar om nou te zeggen dat PSV alleen maar countert? Voor mij is het een gelijk opgaande wedstrijd.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Daily Blind
Ben ik mee eens, PSV heeft meer mogelijkheden dan de Graafschap alleen zijn de kansen van de Graafschap wel dreigender en gevaarlijker. PSV speelt heel ongeconcentreerd en zal dit na rust denk ik wel oppakken.Frank schreef:Je mag het van mij rustig zeggen, hoor. Maar ik mag ook zeggen dat je in mijn ogen overdrijft?Lucas schreef:De graafschap is dan ook 'gewoon' beter. PSV krijgt uit de counter echter wel de beste mogelijkheden. Maar dit is echt counteren hoor, treurig lijkt me, ik snap niet dat we dat niet mogen zeggen
Ik zeg niet dat PSV beter is, maar om nou te zeggen dat PSV alleen maar countert? Voor mij is het een gelijk opgaande wedstrijd.
Ik zei niet dat PSV alleen maar countert, maar de kansen van PSV komen wel alleen uit countersFrank schreef:Je mag het van mij rustig zeggen, hoor. Maar ik mag ook zeggen dat je in mijn ogen overdrijft?Lucas schreef:De graafschap is dan ook 'gewoon' beter. PSV krijgt uit de counter echter wel de beste mogelijkheden. Maar dit is echt counteren hoor, treurig lijkt me, ik snap niet dat we dat niet mogen zeggen
I think I lost my fucking headache
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Technisch gesproken was het een kopbal... ;)Jinne schreef:Ook Bakkal heeft last van de vallende ziekte, maar in de corner schiet hij de bal er dan toch in.
Overigens maakt ie wel een overtreding voorafgaand aan die goal, maar een kniesoor die daar op let.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Nee, maar dat past ook niet in de Ajax-cultuur. Typisch Ajax, is tijdens een glorieseizoen gaan fluiten als je maar met 2-0 van Heracles wint in de eigen Arena. Dat vind ik dan weer walgelijk.Daniel_vT schreef:Maar ons hoor je ook niet beweren dat het momentele voetbal van Ajax mooi is. Integendeel.Bertje schreef:Ach, het voetbal van Ajax ook niet. Ajax staat tweede.