Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
De hoofdschuldige aan de aankopen van Verlaat en Winter is Danny Blind. Die was Technisch Directeur toen. Daarbij weten we het fijne niet van Cruijff's adviezen.
Wat betreft Winter kan je het de beide mannen niet aanrekenen. Niemand had gedacht dat Winter zo opgebrand was.
Wat betreft Winter kan je het de beide mannen niet aanrekenen. Niemand had gedacht dat Winter zo opgebrand was.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Laten we Blind ook gewoon de schuld geven van het aantrekken van Roger.Nihad schreef:De hoofdschuldige aan de aankopen van Verlaat en Winter is Danny Blind. Die was Technisch Directeur toen. Daarbij weten we het fijne niet van Cruijff's adviezen.

Het is te hopen dat JC in de toekomst wat serieuzer omgaat met dergelijke 'adviezen'. En dat MVB namen van het kaliber Roger en Verlaat wel op waarde weet te schatten.
- Cluijffert
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wikipedia meldt:Ajaciedjuh schreef:Is 't een verdediger/middenvelder/aanvaller? Svp niet met ja beantwoorden ;-)!Peter schreef:Goed speurwerk, Jinne. Wellicht dat Jabu deze speler kent.
Mato Jajalo (born 25 May 1988) is a Croatian football player. The midfielder currently plays for NK Slaven Belupo. Mato rose through the ranks of Belupo and has become a starter and key player in the 2006/2007 campaign, thus far scoring 4 goals in 18 appearance. He has represented Croatia under various youth levels and is an active member of the Croatian national under-21 team
- Ajaciedjuh
Kweet niet waar je dit moet plaatsen, maar ach... even de wens van Kluivert.
voetbal24.nlKluivert wil afscheid bij AjaxDoor Mike Boeschoten
Donderdag, 28 februari 2008, 08:50
Patrick Kluivert sluit zijn carrière het liefste af bij Ajax, de club waar hij zijn profloopbaan begon.
De 31-jarige aanvaller, die tegenwoordig uitkomt voor het Franse OSC Lille, zei dat in een exclusief interview met Elf Voetbal, waarvan de nieuwste editie vanaf vandaag in de winkels ligt.
``Als het aan mij ligt, beëindig ik mijn carrière bij Ajax. Ik hoop dat de mensen die het daar voor het zeggen hebben, het ook fantastisch vinden als ik mijn loopbaan in Amsterdam zou beëindigen.”
Kluivert heeft nog een contract tot aan het einde van dit seizoen bij Lille en heeft nog niet met de club gesproken over een mogelijk langer verblijf in Noord-Frankrijk.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ajaciedjuh