Net als Sneijder ...Duke schreef:Op zich wel, maar ook die gaat ons naar alle waarschijnlijkheid verlaten, terwijl dit zijn eerste seizoen is dat hij echt constant presteert.joey schreef:Heitinga.
Maarten Stekelenburg
Moderator: mods
-
Niet dat jij er iets aan kan doen, maar dat stuk zal dan wel flink uit z'n verband gerukt zijn of zo. Anders kan ik deze zet niet helemaal verklaren. In ieder geval fijn dat die jongen toch graag wil blijven en Ajax alleen in lijkt te willen ruilen voor een serieuze sportieve verbetering (dus geen Tottenham of HSV). Een absolute topkeeper? Neuh, maar de prioriteit wat betreft vervangers ligt in ieder geval niet op doel. En hij heeft natuurlijk een aantal hele sterke punten.LucaS schreef:Je gaat slechter presteren hoor, door twee gesprekken over je salaris! Zeker als je dat aan je zaakwaarnemer overlaat.
Stekelenburg blijft Ajax trouw
Amsterdam, 21 feb 2008
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Maarten Stekelenburg over de verlenging van zijn contract. Het oude contract liep tot en met 30 juni 2010. De nieuwe en verbeterde verbintenis met de 25-jarige keeper gaat in op 1 juli 2008 en loopt tot en met 30 juni 2012.
Op 13-jarige leeftijd kwam Maarten Stekelenburg bij de jeugdopleiding van Ajax, die hij zeer succesvol doorliep. Op 11 augustus 2002 maakte Stekelenburg zijn debuut in het eerste elftal van Ajax in de wedstrijd Ajax - PSV (3-1). Hij won hiermee meteen zijn eerste Johan Cruijff Schaal. De keeper verdedigde tot nu toe 162 keer het doel voor de Amsterdamse club. Stekelenburg won met Ajax twee keer de landstitel, drie keer de KNVB Beker en vier keer de Johan Cruijff Schaal. Stekelenburg speelde tot op heden 10 wedstrijden voor het Nederlands elftal.
,,Dit voelt voor mij als de juiste keuze'', zegt Stekelenburg over zijn beslissing. ,,Ik heb er een goed gevoel bij me langer te binden aan mijn club en denk dat we in de toekomst nog veel kunnen bereiken.''
Technisch directeur Martin van Geel voegt daar aan toe: ,,Maarten is een uitstekende keeper en hij heeft de laatste jaren aangetoond dat hij zich enorm ontwikkelt. Hij is nog maar 25 jaar en wat dat betreft moeten zijn beste jaren nog komen. Daarom zijn we heel blij dat hij ervoor heeft gekozen keeper bij Ajax te blijven. Maarten is één van de jongens uit de huidige selectie van wie we het voor de komende seizoenen belangrijk vinden dat ze blijven.”
Ajax.nl
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
Uiteraard, maar een speler zal niet voor Ajax kiezen omdat mensen in de organisatie contact hebben met cruijffThomas schreef:Mwah, Cruijff zet straks 'zijn' mensen neer in de organisatie. Het contact met die mensen blijft regelmatig.LucaS schreef:Als hij een functie zou krijgen wel, maar niet als hij de organisatie neerzet en vervolgens zich weer tot adviezen beperkt
I think I lost my fucking headache