De Commissie
Moderator: mods
Bertje schreef:Natuurlijk. Opleiden houdt ook niet op in Ajax 2, maar is een constant proces.Voetske schreef:Dus zou met een betere selectie methode wat jeugdtrainers betreft, met kwalitatief betere jeugdtrainers, de kou al heel eind uit de lucht moeten zijn, iets wat je dan ook door moeten trekken naar AJAX 1 toe..
Tja, kan verkeren zullen we dan maar zeggen ...Technische staf jeugdopleiding 2006-2007
Amsterdam, 10 maart 2006
Ajax heeft voor het volgende voetbalseizoen de technische staf van de jeugdopleiding bepaald. Nog meer oud-Ajacieden keren terug als trainer/coach van de Ajax-jeugd. De nieuwe trainers zijn Frank de Boer, Michel Kreek, Casimir Westerveld en Aron Winter.
Hieronder volgt een compleet overzicht.
Hoofd jeugdopleiding John van den Brom
Trainer/coach Jong Ajax Aron Winter en Maarten Stekelenburg
Trainer/coach A-1 Sonny Silooy en Dick de Groot
Trainer/coach A-2 Alfons Groenendijk
Trainer/coach B-1 Bryan Roy
Trainer/coach B-2 Robin Pronk
Trainer/coach C-1 Wim Kwakman
Trainer/coach C-2 Arnold Muhren
Trainer/coach D-1 Frank de Boer (m.i.v. 01.08.2006)
Trainer/coach D-2 Heini Otto
Trainer/coach D-3 Wilco van Buuren
Trainer/coach E-1 Michel Kreek
Trainer/coach E-2 Casimir Westerveld
Trainer/coach E-3 Peter van der Hengst
Trainer/coach F-1 Dennis de Haan
Cordinator bovenbouw (A t/m C) Maarten Stekelenburg
Cordinator onderbouw (D t/m F) Patrick Ladru
Individuele trainer Simon Tahamata
Keeperstrainer Jan Splinter
Looptrainer Renaldo Landburg
Cordinatietrainer Ren Wormhoudt
Ajax technisch directeur Martin van Geel over deze uitbreiding: �We zijn blij dat we de staf hebben kunnen uitbreiden met nog meer oud-Ajacieden. Op deze manier hebben wij een optimale samenstelling gevonden van onze trainersstaf en kunnen we nu nog meer aandacht geven aan de individuele ontwikkeling van onze jeugdspelers. De kwaliteit en effectiviteit van onze jeugdopleiding is van groot belang voor de sportieve successen in de toekomst. Wij zijn ervan overtuigd dat wij met deze staf de jeugdopleiding naar een nog hoger niveau brengen.
Blij met de punten ...
De waarheid wordt inderaad weer geweld aan gedaan. Peter.R erop zetten?Toppie schreef:Eerst zegt Jaakke dat hij het rapport woensdag had gekregen en nu net in RTL Voetbal vrijdag , weer zo'n Joranetje
Mwha, ik denk dat hij wel gelijk zou kunnen hebben. Sowieso is die sponsor door een team mensen van Ajax aangetrokken. Las ik ook ergens.Jesse schreef:De eeuwige interne bron van Alexander.
Het wordt langzamerhand duidelijk dat die Fontein volledig ongeschikt is voor the job. Jaakke ontkende ook niet dat er (veel) spanning betrof tussen zijn persoon en Fontein. Er is intern veel weerstand jegens Fortein. Vandaar dat hij waarschijnlijk ook de eerste is die eruit vliegt!
Wat moet hij anders? Maandag is Fontein misschien al algemeen directeur af.Slechte leugenaar, voor een advocaat.
Laatst gewijzigd door Starring op zo feb 17, 2008 7:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Waar blijkt dat dan precies uit? Los van het voetbaltechnische gedeelte.Starring schreef:Het wordt langzamerhand duidelijk dat die Fontein volledig ongeschikt is voor the job.
Dit had je nog steeds ergens gelezen of is dit inmiddels bevestigd?Er is intern veel weerstand jegens Fortuin. Vandaar dat hij waarschijnlijk ook de eerste is die eruit vliegt!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik zag Jaakke net op tv. Een interview met Genee. Hij ontkende niets, bleef maar draaien en afzwakken. Op de vraag of Fontein tekort komt voor the job. Genee noemde alle minpunten op. Van uitstraling tot een gebrek aan mangement-kwaliteiten. Maar zijn gedrag sprak boekdelen zoals Thomas ook net schreef.Jesse schreef:Waar blijkt dat dan precies uit? Los van het voetbaltechnische gedeelte.Starring schreef:Het wordt langzamerhand duidelijk dat die Fontein volledig ongeschikt is voor the job.
Dit had je nog steeds ergens gelezen of is dit inmiddels bevestigd?Er is intern veel weerstand jegens Fortuin. Vandaar dat hij waarschijnlijk ook de eerste is die eruit vliegt!
Meer in voetbal insite. Daar waar Keje aan tafel zal schuiven. Er breken spannende tijden aan!
Laatst gewijzigd door Starring op zo feb 17, 2008 7:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Sterk dat je het toegeeft.Thomas schreef:Inderdaad. Volgens mij hadden wij hier allemaal onze twijfels bij deze commissie, maar die mensen hebben puik werk geleverd. Hopelijk wordt er iets mee gedaan.
Ik gaf ze het voordeel van de twijfel. Misschien dat dat nu ook gedaan kan worden t.a.v het opvolgen van de adviezen door de top.
Niet zo gek als ze elkaar niet mogen. In mijn ogen totaal geen bewijs dat hij de job niet aan kan. Verder lijkt het me ook sterk dat Fontein een gebrek aan management-kwaliteiten zou hebben. Voetbaltechnisch komt ie misschien veel te kort, maar volgens mij heeft deze man zich aardig bewezen in het bedrijfsleven.Starring schreef:Ik zag Jaakke net op tv. Een interview met Genee. Hij ontkende niets, bleef maar draaien en afzwakken. Op de vraag of Fontein tekort komt voor the job. Genee noemde alle minpunten op. Van uitstraling tot een gebrek aan mangement-kwaliteiten. Maar zijn gedrag sprak boekdelen zoals Thomas ook net schreef.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- DCLXVI
- Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
- Contacteer:
Wroeging met of zonder recuperatievermogen?
Thomas schreef:Zonet Jaakke bij RTL Voetbal: was het mogelijk om nóg duidelijker te maken dat er weldegelijk wroeging bestaat tussen hem en Fontein. Slechte leugenaar, voor een advocaat.
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees
-
-
En ik ben doodsbang dat hij straks bijv. AD wordt. Juist vanwege het populisme.Neefkens schreef:Molenaar: de gluiperige, populistische voor eigen gewin gaande, zichzelf "oer-ajacied" betitelende engerd.....
- Cluijffert
Inderdaad. Ik neem trouwens aan dat je wrijving bedoelt in plaats van wroeging.Thomas schreef:Zonet Jaakke bij RTL Voetbal: was het mogelijk om nóg duidelijker te maken dat er weldegelijk wroeging bestaat tussen hem en Fontein.

Waarom zou een advocaat goed moeten kunnen liegen?Slechte leugenaar, voor een advocaat.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali