PSV 2007 - 2008
Tja Joran zegt ook dat wat hij zegt niet waar isPSV: 'Drogeren Ronaldo onzin'
EINDHOVEN - Directeur Jan Reker van PSV reageerde zaterdag kort maar krachtig op de aantijgingen van een Braziliaanse arts dat de medische staf van de Eindhovense club Ronaldo in 1994 anabole steroïden heeft toegediend. ,,Ik durf het nog niet eens te vragen aan onze clubarts Cees Rein van den Hoogenband, zo’n onzin is het.
Ik heb begrepen dat deze arts meteen ontslagen is na zijn uitspraken,’’ aldus Reker.
Bernardino Santi, coördinator van de antidopingcommissie van de Braziliaanse voetbalbond, beweerde vrijdag in de Brazilaanse krant Folha dat PSV de toen 18-jarige Ronaldo anabole steroïden gaf om zijn beenspieren sterker te maken. Ronaldo’s kniebanden en -pezen zouden daar in zijn verdere voetballoopbaan zwaar onder te lijden hebben gehad. De nieuwe zware knieblessure van de 31-jarige speler van AC Milan is daarvan volgens Santi het bewijs.
Woordvoerder Pedro Salazar van PSV zei in een reactie dat ,,bij PSV nooit anabole steroïden zijn gebruikt en dat dat ook nooit zal gebeuren.’’

Blij met de punten ...
-
Vind ik ook. Dit is een hele ernstige beschuldiging en waarschijnlijk niet waar. Maar door het op deze manier af te doen neemt PSV het natuurlijk helemaal niet serieus. En dat moeten ze wel doen. Gewoon vragen aan de artsen of er uberhaupt ook maar enigszins iets waar is aan het verhaal. Dan dekt de huidige directie zich tenminste in.
Ik ben
Ach ik weet het niet, wat ik wel weet is dat ten tijde van Peter Hoekstra de verhalen de ronde deden dat V.d. Hoogenband, door veelvuldig de spuit te hanteren, een spier/pees in de knie van Hoekstra met een middeltje ( wat weefsel weg zou vreten ) bijna naar de filisteinen heeft geholpen ...joey schreef:Kijk, dit is heel typerend. In plaats van dat hij zegt dat hij het uitzoekt, praat hij over iets waar hij niets vanaf weet.Voetske schreef:,,Ik durf het nog niet eens te vragen aan onze clubarts Cees Rein van den Hoogenband, zo’n onzin is het.
Blij met de punten ...