Harm schreef:Ik heb Lazovic in de eredivisie ook geen fopduik zien maken.
Tegen Heerenveen was er wel degelijk contact. Of het een penalty was laat ik in het midden, maar dat was geen schwalbe.

Misschien had Lazovic voor het nemen van de penalty moeten zeggen dat het een schwalbe van hem was en dat de penalty niet genomen hoefde te worden? Lekker hypocriet om na het nemen van de penalty te zeggen dat het er eigenlijk geen was.Voetske schreef:De T.Lazovic toont berouw voor Schwalbe
EINDHOVEN - Op weg naar de middenlijn toonde Danko Lazovic berouw. Nadat Timmy Simons in de zevende minuut had geprofiteerd van de duikeling van de Serviër en PSV vanaf de strafschopstip op voorsprong had geschoten tegen Helsingborgs IF, knoopte Lazovic een praatje aan met de Cypriotische arbiter Kapitanis. "Ik vond dat ik hem moest zeggen dat het géén penalty was. Of ik niet bang was dat we daardoor later ook een penalty tegen zouden krijgen? Dat maakte me niet uit. Ik wil altijd eerlijk zijn.”
Wat een ongeloofelijke matennaaier, wat een ongeloofelijke oplichter.Elke wedstrijd ligt ie 99,9 % onterecht op de grond, probeert ie zo een vrije trap te versieren of/en de tegenstander een gele kaart aan te smeren.En die lult over eerlijk zijn![]()
![]()
, ga maar is eerlijk voetballen.Suarez is er niks bij ( en die is al erg ) .......
Waarin heeft Voetske in deze geen gelijk?Baseman schreef:Tuurlijk Voetske
Misschien was er enigszins contact, ja. Als het er was dan was het heel erg licht contact. Maar dat geeft nog geen enkele reden om allebei je benen op te zwiepen en als een gestorven zwaan ter aarde te storten. Niet zo heel gek dat je dan geen penalty krijgt. Ik noem dat matennaaierij.Harm schreef:Tegen Heerenveen was er wel degelijk contact. Of het een penalty was laat ik in het midden, maar dat was geen schwalbe.
Heb er niets van gezien, maar 's ochtends op radio 1 zei de commentator dat het een prachtige val was, meer niet. Blijkbaar wordt er anders tegenaan gekeken als Suarez valt.Misschien had Lazovic voor het nemen van de penalty moeten zeggen dat het een schwalbe van hem was en dat de penalty niet genomen hoefde te worden? Lekker hypocriet om na het nemen van de penalty te zeggen dat het er eigenlijk geen was.
Mwah...op de buis hadden ze 't direct over matennaaierij...Demosthenes schreef:Heb er niets van gezien, maar 's ochtends op radio 1 zei de commentator dat het een prachtige val was, meer niet. Blijkbaar wordt er anders tegenaan gekeken als Suarez valt.Misschien had Lazovic voor het nemen van de penalty moeten zeggen dat het een schwalbe van hem was en dat de penalty niet genomen hoefde te worden? Lekker hypocriet om na het nemen van de penalty te zeggen dat het er eigenlijk geen was.
En oncollegiaal ...Ramona schreef:Mwah...op de buis hadden ze 't direct over matennaaierij...Demosthenes schreef:Heb er niets van gezien, maar 's ochtends op radio 1 zei de commentator dat het een prachtige val was, meer niet. Blijkbaar wordt er anders tegenaan gekeken als Suarez valt.Misschien had Lazovic voor het nemen van de penalty moeten zeggen dat het een schwalbe van hem was en dat de penalty niet genomen hoefde te worden? Lekker hypocriet om na het nemen van de penalty te zeggen dat het er eigenlijk geen was.
Nu.nl'PSV diende Ronaldo anabolen toe'
RIJSWIJK - De medische staf van PSV heeft Ronaldo in 1994 anabole steroïden toegediend om de beenspieren van de toen piepjonge en fragiele Braziliaanse spits sterker te maken.
Ronaldo's kniebanden en -pezen hebben daar in zijn verdere voetballoopbaan zwaar onder te lijden gehad. De nieuwe zware knieblessure van de 31-jarige speler van AC Milan is daarvan het bewijs.
Antidopingcommissie
Dat beweert Bernardino Santi in de Braziliaanse krant Folha van vrijdag. Santi is de coördinator van de antidopingcommissie van de Braziliaanse voetbalbond.
Hij baseert zich op informatie van collega's uit Holland.
Beenspieren
Volgens Santi was het destijds de bedoeling bij de 18-jarige Ronaldo sterkere beenspieren te kweken zodat hij beter bestand zou zijn tegen het fysieke spel in de Europese competitie.
Zijn pezen en banden waren nog niet voldoende ontwikkeld om die toegenomen spierkracht goed op te vangen.
Schadelijk
"In eerste instantie levert het kracht en kwaliteit op, maar op de lange termijn heeft het schadelijke effecten. De rekening die je betaalt voor het gebruik van anabole steroïden kan tien tot twintig jaar later komen", aldus Santi in Folha.
Operatie
Ronaldo onderging donderdag in Parijs voor de zesde keer in zijn loopbaan een operatie. De drievoudig Wereldvoetballer van het jaar scheurde woensdagavond in een wedstrijd van zijn club AC Milan de kruisband van zijn linkerknie.
In 1999 en 2000 was hem dat ook al overkomen, ook met zijn ander knie. De blessures hielden Ronaldo maandenlang aan de kant.
Wat is het nu Joey ?, denk je dat het niet waar is of denk je dat er een kern van waarheid in zit m.b.t. Psv ?.joey schreef:Waarom denk je dat voetballers tegenwoordig zoveel sterker en sneller zijn dan vroeger? Jaap Stam wel eens bekeken?Ramona schreef:Vind ik wel heftig, indien waar...joey schreef:Zou dat niet overal gebeuren?
Zaten ze vroeger ook in de fitness zaal?joey schreef:Waarom denk je dat voetballers tegenwoordig zoveel sterker en sneller zijn dan vroeger? Jaap Stam wel eens bekeken?Ramona schreef:Vind ik wel heftig, indien waar...joey schreef:Zou dat niet overal gebeuren?
Ik wist niet zeker meer waar ik het gelezen had, met het is dus op VOL. Niet de meest betrouwbare bron...PSV heeft Ronaldo doping gegeven'
www.voetbalonline.nl
Saturday 16 Februari 2008 11:10
Bernardino Santi, coördinator van de dopingcontroles bij de Braziliaanse voetbalbond CBF, zei gisteren tegen de Braziliaanse krant Folha dat PSV Ronaldo doping heeft gegeven.
'Ik sprak met enkele Hollandse collega's. Ze lieten Ronaldo een kuur met anabolica ondergaan omdat hij te fragiel was. Daardoor werd zijn spiermassa te groot voor zijn gestel.' De bond distantieerde zich van de uitspraken en ontsloeg Santi onmiddellijk. Bij PSV, dat Ronaldo in 1994 kocht van Cruzeiro, lachen ze om de beschuldigingen
Nee, maar nu ook niet vaker dan een paar uurtjes per week. Daar krijg je geen boomstammen van bovenbenen van.Jinne schreef:Zaten ze vroeger ook in de fitness zaal?