Ik vond Koevermans voor Lazovic ook maar een ongelukkig wissel. Zonneveld was met afstand de slechtste PSV'er op het veld; Aissati zou het echt niet slechter hebben gedaan.Duke schreef:Dan heb je je verkeerde bril op, 2-0 gebleven, na een matige 2e helft. Redelijke uitgangspositie.generaal schreef:Ik zie het nog wel 4-0 worden.
PSV 2007 - 2008
Waarom zou PSV Farfan iets duidelijk moeten maken door hem op de bank te zetten? Lijkt me nogal vergezocht. PSV zal best naar een aannemelijk bod willen luisteren voor Farfan komende zomer, dat denk ik wél.
Verder was het vanavond een bijzonder matig potje.
Vooral in de 1ste helft was de organisatie achterin bij vlagen even zoek.
Eén lichtpuntje: Dirk Marcellis :hupajax.gif:
Verder was het vanavond een bijzonder matig potje.
Vooral in de 1ste helft was de organisatie achterin bij vlagen even zoek.
Eén lichtpuntje: Dirk Marcellis :hupajax.gif:
Zo, 2-0 gewonnen
De 1e helft 2 grote kansen voor Helsingborgs dankzij Salcido, maar de 2e helft geen vuiltje aan de lucht voor PSV. Jammer voor het publiek en de kijkers, maar ja. De overwinning en de 0 waren belangrijker.
PS: Ik heb nog steeds geen idee waarom Zonneveld speelde, wederom bleek dat PSV daar niet sterker van wordt...

De 1e helft 2 grote kansen voor Helsingborgs dankzij Salcido, maar de 2e helft geen vuiltje aan de lucht voor PSV. Jammer voor het publiek en de kijkers, maar ja. De overwinning en de 0 waren belangrijker.
PS: Ik heb nog steeds geen idee waarom Zonneveld speelde, wederom bleek dat PSV daar niet sterker van wordt...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Die Zweden winnen heus niet met 3-0. Dit is kat in het bakkie.
@NFP: de voorzitter van Lima verklapt dat PSV Farfan wil verkopen, maar Farfan laat per kerende post weten dat hij niet zo nodig weg hoeft. Laten we zeggen dat beide partijen niet op dezelfde golflengte zitten.
@NFP: de voorzitter van Lima verklapt dat PSV Farfan wil verkopen, maar Farfan laat per kerende post weten dat hij niet zo nodig weg hoeft. Laten we zeggen dat beide partijen niet op dezelfde golflengte zitten.
Het stinkt aan alle kanten!
Volgens mij was de goedkoopste 35 Euro...de volgende ronde zijn ze goedkoper.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Hoe duur waren de kaarten?
PS: Zo weinig mensen waren er overigens niet, alleen is PSV verwend met de 2e ronde van de CL. Iemand op het PN had de toeschouwersaantallen van de UEFA-Cup van enkele jaren terug en die waren niet veel hoger. Daarbij is Helsingborgs geen aansprekende tegenstander. Er was wel een boycot, maar veel zal het niet uitgemaakt hebben.
Het wordt geen makkie waarschijnlijk, maar ik verwacht niet dat het heel moeilijk zal worden. Ik zie de Zweden ook niet met 3-0 winnen. Als PSV 1 goal weet te maken is het gespeeld en dat moet lukken.Spijker schreef:Dat wordt nog helemaal niet zo makkelijk volgende week.
Voor een passepartout voor de CL dit seizoen betaalde je 75 Euro dacht ik, dus de prijs voor gisteren was ook hoog. Ik kan me de irritatie bij de supporters ook goed voorstellen, maar zo'n boycot vind ik dan weer nutteloos. Maar goed, tegen de Spurs (om maar even nogal op de zaken vooruit te lopen) hebben de kaartjes weer een normale prijs.
-
- AT Toto winner 15/16
brigade zuid schreef:Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar blijkbaar was het niet veel dus als ik het hier zo lees. Ik denk dan het zal wel maar 2-0 is gewoon een goede uitgangspositie en AJAX verliest al jarenlang van dit soort ploegjes in Europa.
Overdrijven is ook een vak...Jarenlang...Drie keer, om precies te zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De T.Lazovic toont berouw voor Schwalbe
EINDHOVEN - Op weg naar de middenlijn toonde Danko Lazovic berouw. Nadat Timmy Simons in de zevende minuut had geprofiteerd van de duikeling van de Serviër en PSV vanaf de strafschopstip op voorsprong had geschoten tegen Helsingborgs IF, knoopte Lazovic een praatje aan met de Cypriotische arbiter Kapitanis. "Ik vond dat ik hem moest zeggen dat het géén penalty was. Of ik niet bang was dat we daardoor later ook een penalty tegen zouden krijgen? Dat maakte me niet uit. Ik wil altijd eerlijk zijn.”
Wat een ongeloofelijke matennaaier, wat een ongeloofelijke oplichter.Elke wedstrijd ligt ie 99,9 % onterecht op de grond, probeert ie zo een vrije trap te versieren of/en de tegenstander een gele kaart aan te smeren.En die lult over eerlijk zijn

Blij met de punten ...