De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Met alle respect voor Piet Keizer, maar ik kan nergens ( in de media ) zijn kijk op wat er zoal zou moeten gebeuren bij AJAX vinden.Wat zijn visie is hoe het zou moeten enz.En is natuurlijk ook weer zoiets vaags;Geeft adviezen, tja als het goed gaat heeft Keizer die adviezen gegeven, is het mede dankzij hem .. maar als het slecht gaat ligt het aan de ander(en) ..
Blij met de punten ...
joey schreef:Dat komt doordat hij nooit met de pers praat. Daar hield hij als speler al niet van. Maar uiteindelijk zit hij er niet om in het openbaar met de pers te praten.
Zomaar een ideetje: zou MvG proberen het vege lijf te redden door Keizer en scouts op te offeren?
En de rest van de bobo's laten dat zo maar gebeuren ?.
Blij met de punten ...
Die zijn ook druk bezig het vege lijf te redden. Zij hebben hem aangesteld.Voetske schreef:joey schreef:Dat komt doordat hij nooit met de pers praat. Daar hield hij als speler al niet van. Maar uiteindelijk zit hij er niet om in het openbaar met de pers te praten.
Zomaar een ideetje: zou MvG proberen het vege lijf te redden door Keizer en scouts op te offeren?
MVG zit er al drie jaar, maar de scouting is niets verbeterd. Of hij negeert de scouting, dat is ook mogelijk. In elk geval heeft hij niet gedaan waarvoor hij is aangesteld: zorgen dat Ajax eindelijk eens GOEDE spelers haalt.
Het stinkt aan alle kanten!
Wel makkelijk hé ... nu, blijf er toch bij dat er eens een keertje een goede ervaren trainer voor de klas moet komen staan.Psv doet dat al wat langer, wij krijgen zodadelijk van Basten.En niemand weet of dat van Basten op alle aspecten van het voetbal gebeuren een goede kijk heeft.joey schreef:Die zijn ook druk bezig het vege lijf te redden. Zij hebben hem aangesteld.Voetske schreef:joey schreef:Dat komt doordat hij nooit met de pers praat. Daar hield hij als speler al niet van. Maar uiteindelijk zit hij er niet om in het openbaar met de pers te praten.
MVG zit er al drie jaar, maar de scouting is niets verbeterd. Of hij negeert de scouting, dat is ook mogelijk. In elk geval heeft hij niet gedaan waarvoor hij is aangesteld: zorgen dat Ajax eindelijk eens GOEDE spelers haalt.
Natuurlijk moet Van Geel nu zijn verantwoording nemen, maar al die personen die nu voor zichzelf hun hachje aan het redden zijn moet je dan ook met een schop onder hun kont de ArenA uit trappen.
Weet niet, dacht dat Kowalsky dat al noemde, maar waarom blijft het zo verdomde stil in het stadion ?.In andere tijden was de pleuris allang uitgebroken ...
Blij met de punten ...
Zichzelf dus ook? Hopelijk is hij daar soepel genoeg voor.Voetske schreef:Natuurlijk moet Van Geel nu zijn verantwoording nemen, maar al die personen die nu voor zichzelf hun hachje aan het redden zijn moet je dan ook met een schop onder hun kont de ArenA uit trappen.

Keizer schijnt tegen het aanstellen van Van Basten te zijn.
Snap jou(w) wel, jij wilt hebben dat alles bij het oude blijft.Harm schreef:En wat heeft die pleuris de afgelopen tijd opgeleverd? Dan krijg je alleen maar weer paniekoplossingen.

Nou, de pleuris op zich hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je in paniek gaat raken, maar wel dat men eindelijk eens de ogen open gaat doen omtrent het hele functioneren van bepaalde personen binnen de club.
En dat er dus eens krachtig wordt doorgegrepen, inplaats van een rapportje waar, dat idee heb ik hier gekregen, degene die het meeste zijn straatje schoonveegt vrolijk blijft zitten.
Blij met de punten ...
Toffe Peer die Keizer,joey schreef:Zichzelf dus ook? Hopelijk is hij daar soepel genoeg voor.Voetske schreef:Natuurlijk moet Van Geel nu zijn verantwoording nemen, maar al die personen die nu voor zichzelf hun hachje aan het redden zijn moet je dan ook met een schop onder hun kont de ArenA uit trappen.![]()
Keizer schijnt tegen het aanstellen van Van Basten te zijn.

Blij met de punten ...
Je hoeft me niet te geloven hoor. Maar ik vond voetbal leuker toen Ajax nog een concurrent was. Het is leuk voor clubjes als NAC en Heerenveen dat ze bovenin meedraaien, maar de wedstrijd van afgelopen zaterdag bezorgt me niet eens kriebels. Een verlies zou ik jammer vinden, maar het zou me weinig doen.Voetske schreef:Snap jou(w) wel, jij wilt hebben dat alles bij het oude blijft.Harm schreef:En wat heeft die pleuris de afgelopen tijd opgeleverd? Dan krijg je alleen maar weer paniekoplossingen.![]()
Vroeger keek ik altijd uit naar de wedstrijden tegen Ajax. Wat staat er nu nog op het spel in die wedstrijden?
Moet ik nu alles doen ..'Keizer kon niet goed overweg met Van Geel' | Club nieuws
Een verstoorde arbeidsrelatie met Martin van Geel heeft ten grondslag gelegen aan het vertrek van Piet Keizer bij Ajax. Dat wist Johan Derksen zondagavond te melden in het tv-programma RTL Voetbal Insite. Volgens de journalist kon Keizer - net als eerder de vertrokken trainer Henk ten Cate - niet goed overweg met de technisch directeur van Ajax. Ook zou de voormalige technisch adviseur tegen de komst van enkele spelers zijn geweest.
Samen met Ten Cate zou Keizer afgelopen zomer getracht hebben om het aantrekken van enkele spelers te verhinderen. Hierbij ging het volgens Derksen om spelers die binnen het budget van Ajax passen, maar de club niet wezenlijk sterker maken. Ook meldde de hoofdredacteur van Voetbal International dat Keizer binnen Ajax geen voorstander was van de mogelijke aanstelling van Marco van Basten als nieuwe trainer.
Blij met de punten ...
Bedankt, Voetske!
Keizer steunde HtC, die een vervanger wilde voor Davids en een vervanger voor Grygera. En eentje voor Sneijder natuurlijk, maar dat is weer een ander verhaal. DAt heeft dan je oren naar Henk laten hangen. Maar we kunnen achteraf vaststellen dat HtC en Piet Keizer gewoon groot gelijk hadden.

Keizer steunde HtC, die een vervanger wilde voor Davids en een vervanger voor Grygera. En eentje voor Sneijder natuurlijk, maar dat is weer een ander verhaal. DAt heeft dan je oren naar Henk laten hangen. Maar we kunnen achteraf vaststellen dat HtC en Piet Keizer gewoon groot gelijk hadden.
Keizer was niet tegen Huntelaar. Hij had zijn twijfels omdat hij Huntelaar erg traag vond. Dezelfde twijfels dus die de scouts van Europese topclubs nu hebben. Keizer is gewoon erg kritisch.Jöhnk schreef:Keizer was tegen Charisteas, Keizer was tegen Huntelaar, Keizer was tegen Van Basten. Is Keizer ook wel eens ergens voor?joey schreef:Keizer schijnt tegen het aanstellen van Van Basten te zijn.
Of scouts van EU topclubs twijfels hebben w.b. de traagheid van KjH weet jij niks van.Verder heeft Keizer het dan w.b. het functioneren van KjH w.b. traagheid mis gehad ...joey schreef:Keizer was niet tegen Huntelaar. Hij had zijn twijfels omdat hij Huntelaar erg traag vond. Dezelfde twijfels dus die de scouts van Europese topclubs nu hebben. Keizer is gewoon erg kritisch.Jöhnk schreef:Keizer was tegen Charisteas, Keizer was tegen Huntelaar, Keizer was tegen Van Basten. Is Keizer ook wel eens ergens voor?joey schreef:Keizer schijnt tegen het aanstellen van Van Basten te zijn.
Blij met de punten ...
Natuurlijk niet. KJH zou toch een nieuw aspect aan ons spel toe kunnen voegen als hij goed in de diepte aanspeelbaar zou zijn? Ik vind Huntelaar een prima speler hoor, maar voor een spits is een gebrek aan snelheid een flink gebrek.Voetske schreef:Verder heeft Keizer het dan w.b. het functioneren van KjH w.b. traagheid mis gehad ...