Leonardo Vitor Santiago
Moderator: mods
Hij heeft gewoon niet zoveel overzicht.Baseman schreef:Leo lijkt mij eigenlijk geen aanvuling voor Suarez en Huntelaar, aangezien hij nog veel egoïstischer is dan Suarez. Het geven van een assist doet hij zelden, dit itt Suarez en hij loopt zich vaak vast. Ook trekt hij altijd naar binnen toe en loopt hij Huntelaar dan in de weg.
Of hij moet ineens een andere persoon geworden zijn na zijn blessure en hebben geleerd een bal af te geven, dan kan het nog iets worden.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij mist HtC ....Zlatan Son of God schreef:Wat zou het zijn?De Telegraaf schreef:Geheimzinnigheid rond Ajacied Leonardo
KERKRADE - Wat is er met Leonardo aan de hand? Ajax-trainer Adrie Koster deed zondag na het verlies (2-1) tegen Roda JC nogal geheimzinning over een van zijn spelers. "Het klopt dat er andere dingen met hem aan de hand zijn. Nee, ik zeg niet welke dingen dat zijn”, aldus Koster.
Leonardo die na een landurige blessureperiode aan zijn terugkeer werkt, behoorde tegen Roda JC niet tot de selectie. "Hij revalideert nog steeds een beetje”, zei Koster.
Blij met de punten ...
Met name uit zijn gedrag op het veld. Ik heb het idee dat Leonardo zichzelf erg goed vind. Als het even niet gaat zoals hij wil dan vervalt hij vaak in een beetje verongelijkt gedrag.
Het is ook niet zo vreemd dat hij dat gedrag vertoond want bij Feyenoord hebben ze hem jarenlang niet tegengesproken. Hij dacht daar dat hij god was. Dat krijg je er volgens mij niet meer uit.
Het is ook niet zo vreemd dat hij dat gedrag vertoond want bij Feyenoord hebben ze hem jarenlang niet tegengesproken. Hij dacht daar dat hij god was. Dat krijg je er volgens mij niet meer uit.
Nil volentibus arduum
Bij Ajax heeft hij ook nog niet zoveel meegespeeld natuurlijk. Dus zoveel kansen heb je er niet voor gehad. Maar het lijkt me sterk dat hij in de afgelopen maanden ineens is veranderd.
En los van dit vraagstuk vind ik hem ook nog eens niet goed genoeg. Wat mij betreft gaat hij lekker ergens anders ballen.
En los van dit vraagstuk vind ik hem ook nog eens niet goed genoeg. Wat mij betreft gaat hij lekker ergens anders ballen.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
AT5Leonardo niet blij met rol bij Ajax
Leonardo is niet tevreden over zijn rol bij Ajax. De Braziliaan zat de afgelopen drie wedstrijden op de bank of op de tribune.
De voetballer keerde twee maanden geleden terug van een zware knieblessure, maar komt de laatste weken niet meer aan spelen toe. Afgelopen zondag ontbrak hij vanwege een disciplinaire schorsing en omdat hij volgens trainer Koster niet helemaal fit zou zijn.
Na een duel met Jong Ajax uitte de Braziliaan maandag zijn frustratie over zijn rol als wisselspeler: "Ik wil duidelijkheid". Of hij vrijdag tegen Sparta meespeelt, is niet duidelijk.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Het ligt iets genuanceerder. In het parool gisteren stond dat Leonardo niet boos was dat hij gepasseerd was, maar dat hij denkt dat Koster niet de waarheid verteld waarom. Volgens Leonardo is dat omdat hij de voorkeur geeft en andere spelers, en de duidelijkheid die hij nu vraagt zal daarmee te maken hebben.
Maar goed, eens een verwend pestventje, altijd een verwend pestventje
Maar goed, eens een verwend pestventje, altijd een verwend pestventje