Maar toch niet van Huntelaar? En die is verder de enige die zich met het spel bemoeit.Voetske schreef:De vrije trap van Silva was buitenspel, maar dat zei ik al eerder.
Roda JC - Ajax 10-02-2008
Die staat op het moment van trappen al buitenspel en maak daarna ook nog een koppende beweging richting bal.Jesse schreef:Maar toch niet van Huntelaar? En die is verder de enige die zich met het spel bemoeit.Voetske schreef:De vrije trap van Silva was buitenspel, maar dat zei ik al eerder.
Blij met de punten ...
Saeijs kan moeilijk zijn arm eraf schroeven als hij de bal probeert te blokkeren. Ik vond het ook geen strafschop, hij maakte geen extra beweging met zijn arm.
Ook de eventuele 1 - 2 terecht afgefloten, er stonden twee man (Huntelaar en
??) buitenspel.
Het affluiten van de buitenspelgevallen ligt niet aan de scheidsrechter maar aan de grensrechter.
Gabri blokkeerde de keeper bij het uitlopen, ook terecht afgefloten.
Het enige waar hij mijns insziens naast zat waren de situaties met Tiote.
??) buitenspel.
Het affluiten van de buitenspelgevallen ligt niet aan de scheidsrechter maar aan de grensrechter.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Maak ook niks uit.De een vind het zo de ander vind het zus .. tis weer voorbij ....Frank schreef:Saeijs kan moeilijk zijn arm eraf schroeven als hij de bal probeert te blokkeren. Ik vond het ook geen strafschop, hij maakte geen extra beweging met zijn arm.
??) buitenspel.
Blij met de punten ...
Ik snap je punt, Frank. Maar ik weet bijna honderd procent zeker dat aangeschoten hands niet meer bestaat. Als de aanvallende ploeg dus serieuze hinder ondervindt door een handsbal, is het een overtreding. En Saeijs had z'n hand niet langs z'n lichaam (verder ook niet mogelijk in deze situatie, maar dat is dan pech voor hem).Frank schreef:Saeijs kan moeilijk zijn arm eraf schroeven als hij de bal probeert te blokkeren. Ik vond het ook geen strafschop, hij maakte geen extra beweging met zijn arm.
Ja, maar volgens mij werd Castro helemaal niet gehinderd. De bal werd niet geraakt, Huntelaar is niet in contact geweest met Castro en de bal was ten aller tijden prima te zien.Ook de eventuele 1 - 2 terecht afgefloten, er stonden twee man (Huntelaar en
??) buitenspel.
Uiteraard. Excusues. Het was de linker grensrechter die die fouten maakte.Het affluiten van de buitenspelgevallen ligt niet aan de scheidsrechter maar aan de grensrechter.
Niet goed gezien. De commentator had het over een duw op Gabri.Gabri blokkeerde de keeper bij het uitlopen, ook terecht afgefloten.
- Daily Blind
Wie was die 2de dan? Idd niemand, want de bal ging richting 1 iemand (Huntelaar)Frank schreef:Saeijs kan moeilijk zijn arm eraf schroeven als hij de bal probeert te blokkeren. Ik vond het ook geen strafschop, hij maakte geen extra beweging met zijn arm.
??) buitenspel.
Je kan alleen buitenspel staan als je de bal krijgt (en eigenlijk pas als je de bal aanraakt)
- Daily Blind
Daar heb je idd gelijk in. Maar AJAX is niet de enige ploeg die herin benadeeld wordt! AJAX verzuimd voor de zoveelste keer te profiteren van de fouten van de anderen, dus ik neem aan dat ze geen kamioen willen worden. Stel je voor dat je het nog moet feesten met de supporters die bij dragen aan hun salaris.Harm schreef:Dat durfde Luinge bij Zuiverloon ook niet. Scheidsrechters hebben geen ballen.
Nee PSV is de verdiende kampioen!
- Daily Blind
Ik dacht laat ik ff naar AJAX.nl gaan om de vrolijk news show van AJAX te lezen.. Zodat het laatste beetje kots er ook uit kan voor vandaag. Kom ik op de openingspagina een foto van Stekelnburg tegen met op de achtergrond het VU (goede actie btw) maar de titel maakt het vandaag alleen nog een beetje erger: "Wij richten ons niet alleen op het doel van de tegenstander" :sad: