Roda JC - Ajax 10-02-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 10, 2008 2:52 pm

Jöhnk schreef:Precies. Laat het nu maar helemaal misgaan. Dan kunnen we schoon schip maken.
Ik hoop op schoon schip, maar ook nog op een VCL. Alleen dat laatste zorgt er misschien voor dat het eerste niet gebeurd. Als ik dan toch mag kiezen, dan doe maar schoon schip.

MvG opzouten en een compleet nieuwe technische leiding. Cruyff / van Basten lijkt me een leuke combinatie, maar dat zal onze Johan wel weer niet doen.

999

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 2:52 pm

Jansma schreef:
Voetske schreef:Onzin, als supporter zou je moeten wensen dat AJAX wel de playoffs, en het ticket voor VCL haalt ...
nee, want dan verandert er weer niets.

binnen Ajax zit het vol met mensen die er alleen voor zichzelf zijn en dus ieder 'winstpuntje' aangrijpen om deze status quo te handhaven.
...... of dat je nu wel of niet de play-offs haalt doet er niet toe.We hebben dit jaar belangrijkere dingen misgelopen dan de playoff, en wat heeft dat verandert ?.

WIJ.Wij, degene in het stadion zijn het die de aanzet kunnen en moeten geven, ( op een beschaafde manier ) met het kenbaar maken van de malaise dat er veranderingen moeten komen ..
Blij met de punten ...

Beloki

Bericht door Beloki » zo feb 10, 2008 2:53 pm

Huntelaar: ''de scheidsrechter maakte aan beide kanten fouten, maar bij ons iets meer. Desondanks hebben we het aan onszelf te wijten dat we het zo knullig wegegeven.''
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 10, 2008 2:54 pm

Beloki schreef:Huntelaar: ''de scheidsrechter maakte aan beide kanten fouten, maar bij ons iets meer. Desondanks hebben we het aan onszelf te wijten dat we het zo knullig wegegeven.''
De scheids zouden we zo in dit elftal van Ajax kunnen opstellen.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo feb 10, 2008 2:59 pm

Voetske schreef:
Jansma schreef:
Voetske schreef:Onzin, als supporter zou je moeten wensen dat AJAX wel de playoffs, en het ticket voor VCL haalt ...
nee, want dan verandert er weer niets.

binnen Ajax zit het vol met mensen die er alleen voor zichzelf zijn en dus ieder 'winstpuntje' aangrijpen om deze status quo te handhaven.
...... of dat je nu wel of niet de play-offs haalt doet er niet toe.We hebben dit jaar belangrijkere dingen misgelopen dan de playoff, en wat heeft dat verandert ?.

WIJ.Wij, degene in het stadion zijn het die de aanzet kunnen en moeten geven, ( op een beschaafde manier ) met het kenbaar maken van de malaise dat er veranderingen moeten komen ..
nee, dat je zou nog kunnen schuiven op 'pech' zoals veel is gedaan.

het moet echt spectacular fout gaan, dan worden er pas ajax regenten wakker.

het ajax pluche is te comfortable blijkbaar, anders laat je dit niet gebeuren.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 10, 2008 3:00 pm

Ik zet em weer terug op het Eredivisie kanaal: het kan dus nog erger. 4-1 NEC-az :drecul.gif:

En ik zie dat ze nog 0-1 hebben voorgestaan.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo feb 10, 2008 3:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 10, 2008 3:01 pm

Jansma schreef:nee, dat je zou nog kunnen schuiven op 'pech' zoals veel is gedaan.
Als Huntelaar die penalty had benut dan (....)

:smallgrin.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 3:01 pm

Iedereen ook zo genoten van Rommedahl.. 45 minuten mee gedaan, maar wederom totaal niet gezien. Niks goeds tenminste

Koster gooit het op de scheids en het niet maken van eigen fouten.
Wat verstaat hij onder fouten eigenlijk? Het systeem, het vertoonde positiespel?

Weg met deze man.

999

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 3:01 pm

Jansma schreef:
Voetske schreef:
Jansma schreef: nee, want dan verandert er weer niets.

nee, dat je zou nog kunnen schuiven op 'pech' zoals veel is gedaan.

het moet echt spectacular fout gaan, dan worden er pas ajax regenten wakker.

het ajax pluche is te comfortable blijkbaar, anders laat je dit niet gebeuren.
Geloof er niks van, pech ?.Afijn we zullen zien of dat het publiek de volgende thuiswedstrijd zich gaat roeren ...
Blij met de punten ...

Harm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 3:02 pm

Wat moet die man in godesnaam komen doen bij PSV?

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 3:02 pm

Ajaciedjuh schreef:Ik zet em weer terug op het Eredivisie kanaal: het kan dus nog erger. 4-1 NEC-az :drecul.gif:

Ik vind AJAX al erg zat.. ZIt nu lekker ManU - Man city te kijken.. Daar wordt tenminste gevoetbald en gestreden om elke bal! :hupajax.gif:

Opname maken en via Thomas maar naar MVG sturen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 10, 2008 3:02 pm

Ahum, jij vond toch dat Koster zo goed bezig was?

Daniel

Bericht door Daniel » zo feb 10, 2008 3:03 pm

Harm schreef:Wat moet die man in godesnaam komen doen bij PSV?
Jullie gemoedelijke gevulde koeken voorraad op komen kanen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 3:05 pm

Jöhnk schreef:Ahum, jij vond toch dat Koster zo goed bezig was?
Hij begon goed ja, door heel direct en duidelijk te zijn. Maar dit zie ik nu absoluut niet meer terug. Ik had enige hoop vorige week toen er weer GEVOETBALD werd door AJAX. Maar 1 wedstrijd VOETBAL was blijkbaar het enige wat ze ons konden bieden dit seizoen.

Harm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 3:05 pm

Jöhnk schreef:Ahum, jij vond toch dat Koster zo goed bezig was?
Ik?

In het begin wel ja. Maar ik begin haast te denken dat jij of ik betere resultaten met deze selectie kunnen behalen.

Starring

Bericht door Starring » zo feb 10, 2008 3:05 pm

Ajaciedjuh schreef:Ik zet em weer terug op het Eredivisie kanaal: het kan dus nog erger. 4-1 NEC-az :drecul.gif:

We zijn geen haar beter man! Of ben je de twee bagger wedstrijden tegen NEC nu al vergeten? Misschien zien we beiden ploegen (AZ en Ajax) terug in de intertoto.
Laatst gewijzigd door Starring op zo feb 10, 2008 3:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 10, 2008 3:06 pm

Harm schreef:Dat was echt geen strafschop. De bal ging naar de hand.
Aangeschoten hands bestaat niet meer, Harm. Zonder die hand komt de bal voor de goal. Strafschop dus.

Verder zal je mij zelden horen zeiken over een scheidsrechter, maar dit ging echt te ver. Dus pas op, want hier komt een zeikverhaal over de scheidsrechter:
Harm schreef:Ja en? Hij staat toch tussen de keeper en de bal.
Het is geen schot, maar een hoge bal. De keeper kon de bal dus prima zien en Huntelaar hinderde hem fysiek ook niet, volgens mij. Onterecht afgekeurd.

Een verdere opsomming:

-Geen pingel gegeven voor hands Saeijs
-Onterecht afgekeurde 1-2
-Geen kaarten voor Tioté
-Geen tweede geel voor Wau
-Minstens twee keer in kansrijke positie Ajax onterecht teruggefloten voor buitenspel
-Afgefloten bij een corner waarbij Gabri zogenaamd geduwd zou hebben. Vermaelen kopt op goal, de Roda-speler kan er niet bij en slaat de bal weg en achteraf blijkt dat Gabri een duw kréég.

Nee, deze man was echt een vreselijk drama. En dan de opsomming van Ajax:

-Koster stelt drie aanvallers zonder enige diepgang op en moet dat dus in de rust herstellen. Perez was dramatisch, maar Kennedy was wederom heel aardig in de combinatie. Hij heeft veel aan Silva. Rommedahl viel vreselijk slecht in. Suarez kreeg weinig ballen, omdat Ajax de tweede helft veel teveel de lange bal hanteerde.
-De Jong speelde goed op 10. Laat hem daar maar staan.
-Vertonghen sterk als linksback. Snap de kritiek op hem totaal niet. Spijkerharde krachtpatser met een mooie trap.
-Silva houdt zich goed staande. Zoekt Kennedy op en is vooral fysiek sterker en gedrevener dan Oga. Zorgt er ook goed voor dat hij één op één situaties voorkomt door door te dekken en snel druk te zetten.
-Lindgren weer prima. Denk dat hij eraf werd gehaald omdat hij niet honderd procent fit was.
-Vermaelen gaat het nog moelijk krijgen bij Ajax. Goede verdediger hoor, maar hij zal zich op een aantal punten flink moeten verbeteren.

Harm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 3:07 pm

Kieft was het in allebei de gevallen met mij eens :harm.gif:

999

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 3:09 pm

Harm schreef:Kieft was het in allebei de gevallen met mij eens :harm.gif:
Nee dat was hij niet ...
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » zo feb 10, 2008 3:09 pm

Thomas schreef:Vertonghen sterk als linksback. Snap de kritiek op hem totaal niet. Spijkerharde krachtpatser met een mooie trap.
Wie geeft er dan kritiek op Vertonghen? Het linksback probleem is overigens wat mij betreft opgelost, Jan doet het uitstekend op de linksback positie.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 3:09 pm

Starring schreef:

We zijn geen haar beter man! Of ben je de twee bagger wedstrijden tegen NEC nu al vergeten? Misschien zien we beiden ploegen (AZ en Ajax) terug in de intertoto.
Van Geel zou wel weer lekker gaan vergelijken.. Wij pakten ten opzichte van AZ nog een punt bij NEC.

Harm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 3:10 pm

Wel, hij vond het in beide gevallen een terechte beslissing van de arbiter. Zowel het hinderlijke buitenspel als het feit dat het aangeschoten hands was en het dus geen strafschop was.

Frank

Bericht door Frank » zo feb 10, 2008 3:10 pm

Zlatan Son of God schreef:

Ik vind AJAX al erg zat.. ZIt nu lekker ManU - Man city te kijken.. Daar wordt tenminste gevoetbald en gestreden om elke bal! :hupajax.gif:

Opname maken en via Thomas maar naar MVG sturen.
Is er iets gebeurt in Engeland, dat beide ploegen zonder shirt-sponsor spelen?
Geen idee of dat gisteren ook zo geweest is?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Harm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 3:11 pm

Ik denk de vliegramp van de Busby babes.

999

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 3:12 pm

Harm schreef:Wel, hij vond het in beide gevallen een terechte beslissing van de arbiter. Zowel het hinderlijke buitenspel als het feit dat het aangeschoten hands was en het dus geen strafschop was.
Sorry, dacht dat je iets anders bedoelde ...

Maar Jansma zei het nog:Aangeschoten hands bestaat niet meer.Hij kan hem geven .. de voorzet wordt geblokkeerd.

De vrije trap van Silva was buitenspel, maar dat zei ik al eerder.
Blij met de punten ...

Plaats reactie