Ben ik helemaal mee eens. AJAX is een speler nodig waar die ze kunnen in spelen en waardoor het spel rustig verplaatst kan worden. Dit gebeurd totaal niet met deze vervangers.Voetske schreef:Kijk, en daarom zou ik dus wel Perez opstellen.Daar kun je altijd je bal aan kwijt.Voor mij, dan haal je nog meer voetbal uit het al zo minimale voetbalspel van AJAX.Maar ja, wie ben ik ... en dan niet als linksbuiten opstellen natuurlijk ...Zlatan Son of God schreef:Klopt Lucas, maar AJAX maakt het zichzelf zo moeilijk door niet te blijven voetballen. Ze gaan gelijk tegen hun spel in van die klote lange ballen spelen.LucaS schreef:Het is belachelijk dat Ajax deze wedstrijd verliest. Ze zijn zoveel beter. Deels is de nederlaag natuurlijk wel aan de grens te danken, maar toch. Roda heeft anderhalve kans gehad..
En geklungel achterin helpt Roda helemaal.
Perez speelde niet sterk, maar vervang hem dan met eensoort gelijke speler.. Je weet toch wat van spel je wilt gaan spelen Koster? Heb je neit zo'n speler haal hem er ook niet uit dan. Ik zou graag Sarpong naar voren willen brengen in dit soort gelegenheden. Ik ben 100% overtuigd dat ij dit wel kan. Onbegrijpelijk trouwens dat hij niet op de bank zit of een andere aanspeelpunt (10) uit het 2de.
AJAX namelijk ALTIJD zo'n type speler nodig om voetballend tot aanvallen te komen!