Roda JC - Ajax 10-02-2008
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
- Daily Blind
- gertjuh410
Afgekeurd doelpunt Silva... Buitenspel (vanuit spelhervatting)
Ajax komt goed uit de kleedkamer, Suarez is een verademing
Ajax komt goed uit de kleedkamer, Suarez is een verademing
Nee, hier had hij gelijk...KUT KUT KUT BELG!! 2x genaait!!
Laatst gewijzigd door Maurice op zo feb 10, 2008 1:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pompiedom
- Daily Blind
Hij raakt de bal niet eens aan! Had de keeper daardoor gewoon kunnen hebben.
Maarja gewoon zo door gaan en dan winnen we wel..
Maarja gewoon zo door gaan en dan winnen we wel..
Laatst gewijzigd door Daily Blind op zo feb 10, 2008 1:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- gertjuh410
- Daily Blind
Ach, laten we erop houden dat ik Urby ook geen geweldige speler vind (hoewel hij in een dip zit) maar men hem nu vooral ten onrechte afmaakt op basis van prestaties op een positie dat niet zijne is. Hij heeft eenmaal gewoon veel verdedigende beperkingen. In vorm of niet in vorm. Zijn getoonde mentaliteit ben ik ook niet van te spreken, maar goed dat scheen in de jeugdopleiding te zitten. Gemakzuchtigheid. Daar houden ze nu rekening mee...Zlatan Son of God schreef:
Ja daar noem je er ook 2 op zeg. Urby op het middenveld is nog gevaarlijker dan in de verdediging. Op het middenveld is hij aanvallend misschien gevaarlijk, ondanks het vele balverlies door onnodig risicovolle acties. Verdedigend en metname in de omschakeling (Ja dit moet je ook op het middenveld) is hij enorm zwak. Hij laat te makkelijk een mannetje uit zijn rug volgen en laat altijd zijn man los terwijl hij deze moet volgen in plaats van de man.
Nee Urby heeft heel veel te leren. Het eerste jaar was leuk, dan mag je fouten maken en is iedereen in hossana stemming over weer een nieuw talent, maar hij heeft zich totaal niet door ontwikkeld en nu wordt er meer van hem verwacht en zijn de mensen kritischer. Sinds zijn oproep voor het grote Oranje is meneertje al te veel naast zijn schoenen gaan lopen. Daarnaast vind hij het normaal om zich misplaatst te gedragen voor de camera, het is allemaal zo nep. Wees je zelf en knal er voor en pak je kansen.
Desondanks blijf ik een speelvariant met Urby links hangend (puur aanvallend concentrerend met Lindgren in zijn rug) en Perez op rechts (ruimtemakend voor de opkomende Silva) prefereren boven de Zweed op '7' die never nooit heeft aangetoond van toegevoegde waarde te zijn. Dat geldt eigenlijk voor de halve selectie. Maar dat is weer andere discussie...
Laatst gewijzigd door Starring op zo feb 10, 2008 1:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Huh? Dit is een voorwaarde waar ik nog nooit van gehoord heb. Volgens mij bestaat deze regel niet. Dat zou betekenen dat je altijd de bal aan moet raken om uberhaupt buitenspel te kunnen staan?Zlatan Son of God schreef:Ja en.. Zolang hij de bal niet aanraakt staat hij officieel niet buitenspel!Harm schreef:Ja en? Hij staat toch tussen de keeper en de bal.
Of begrijp ik je verkeerd?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Daily Blind
- Daily Blind
Officieel is dat idd zo ja.. Sommige scheidsrechters passen dit ook toe. Dan laten ze het spel doorgaan, maar fluiten ze zodra de aanvaller de bal aanraakt. Metname in Engeland doen de scheidsrechters dit veel..Frank schreef:Huh? Dit is een voorwaarde waar ik nog nooit van gehoord heb. Volgens mij bestaat deze regel niet. Dat zou betekenen dat je altijd de bal aan moet raken om uberhaupt buitenspel te kunnen staan?Zlatan Son of God schreef:Ja en.. Zolang hij de bal niet aanraakt staat hij officieel niet buitenspel!Harm schreef:Ja en? Hij staat toch tussen de keeper en de bal.
Of begrijp ik je verkeerd?
maar ik vind het geen goede regel hoor, want het vertraagd het spel.
Maar ik zie nu ook dat Huntelaar mee sprong dus terecht afgekeurd want hij doet mee aan het spel..
- Daily Blind