Roda JC - Ajax 10-02-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
999

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 1:16 pm

joey schreef:Nee, ik zie niets. Helemaal niets. Ik ben van jullie afhankelijk. :excited.gif:
Nu, dan moet je dus niet over de wedstrijd mee gaan zitten lullen, Joey ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 1:17 pm

Ik zit niet achter mijn eigen computer, dus ik kan niet van alles downloaden. Vandaar.
Het stinkt aan alle kanten!

Starring

Bericht door Starring » zo feb 10, 2008 1:17 pm

mattie schreef:

gebrek aan beter... Wie wou je dan hebben Rommedahl?

maar een mooi doelpunt
Je hoeft niet ten koste van alles (ook kwaliteit dus) blijvend 4-3-3 te spelen, zeker niet bij Roda JC uit. Urby zit op de bank, need i say more...
AFCA!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 1:18 pm

Voetske schreef:
joey schreef:Nee, ik zie niets. Helemaal niets. Ik ben van jullie afhankelijk. :excited.gif:
O, dat doe ik wel, tenminste waar het algemeenheden betreft. Ik mag best iets zeggen over de opstelling bijvoorbeeld. Maar voor de rest heb ik vooral vragen gesteld.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 1:18 pm

Starring schreef:
mattie schreef:

gebrek aan beter... Wie wou je dan hebben Rommedahl?

maar een mooi doelpunt
Je hoeft niet ten koste van alles (ook kwaliteit dus) blijvend 4-3-3 te spelen, zeker niet bij Roda JC uit. Urby zit op de bank, need i say more...
Nee je hoeft niks meer te zeggen, want Urby is de grootste prutser in de selectie,, Hij heeft zelf om de bank gevraagd door zijn belabberde spel en zijn domme uitspraken dat hij concurrentie nodig heeft om goed te kunnen presteren..

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 1:20 pm

Is het al rust?

Mbt Urby: terecht dat hij op de bank is gezet, maar misschien had men hem beter kunnen verkopen in de winterstop. Dit schiet ook niet op.
Laatst gewijzigd door joey op zo feb 10, 2008 1:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 1:21 pm

AJAX sleept Roda mee in het dramatisch spel... moeten we het dan hier van hebben..

999

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 1:22 pm

joey schreef:
Voetske schreef:
O, dat doe ik wel, tenminste waar het algemeenheden betreft. Ik mag best iets zeggen over de opstelling bijvoorbeeld. Maar voor de rest heb ik vooral vragen gesteld.
Je hebt het over dat het positie spel niet goed is, knap hoor ... :aai.gif:
joey schreef:Ik zit niet achter mijn eigen computer, dus ik kan niet van alles downloaden. Vandaar.
Nee dat snap ik, maar je doet net als of je AJAX ziet voetballen.

A] is het veld nog slechter als in de Arena, b] staat er een scheidsrechter op het veld die op 30 meter staat te fluiten, en is AJAX zeker niet de onderliggende partij.Nietdat het om te smullen is, maar zoals AJAX nu speelt hoef je deze wedstrijd niet te verliezen.Men moet iets rustiger worden in de passing, en Kennedy eraf halen ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 10, 2008 1:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 10, 2008 1:22 pm

Eens met Zlatan Son of God. Onacceptabel hoe slecht Urby heeft gespeeld, die gaat zijn zonden maar een tijdje overdenken op de bank. Het blijft een talentvolle jongen dus ik heb wel vertrouwen dat hij zijn oude niveau weer zal gaan oppakken. Hij heeft nog alle tijd. Op dit moment heeft hij de gewenste concurrentie van Jan Vertonghen, die simelweg veel beter staat te ballen.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op zo feb 10, 2008 1:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!

Starring

Bericht door Starring » zo feb 10, 2008 1:22 pm

Zlatan Son of God schreef:
Nee je hoeft niks meer te zeggen, want Urby is de grootste prutser in de selectie,, Hij heeft zelf om de bank gevraagd door zijn belabberde spel en zijn domme uitspraken dat hij concurrentie nodig heeft om goed te kunnen presteren..
Dat is jouw mening. Urby is simpelweg geen back, maar die jongen heeft wel degelijke kwaliteiten. Hij tenminste nog een aanvallende actie en een redelijke voorzet in de benen. Tuurlijk mist hij nog wat agressie in zijn spel, maar hij is zeker bruikbaar hoor. Meer dan Oga en Kennedy tenminste...
AFCA!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 1:23 pm

joey schreef:Is het al rust?

Mbt Urby: terecht dat hij op de bank is gezet, maar misschien had men hem beter kunnen verkopen in de winterstop. Dit schiet ook niet op.
Klopt, ik zie voor hem ook geen toekomst meer bij AJAX. Afgelopen winter was een prima moment geweest om een aardige duit voor hem te vangen.

Harm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 1:26 pm

Kieft is niet zo te spreken over Perez :-D

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 1:26 pm

Voetske schreef:Je hebt het over dat het positie spel niet goed is, knap hoor ... :aai.gif:
Dat is het hele seizoen al zo. En ik lees hier van bijvoorbeeld ZsoG dat het vandaag weer zo is. Niet zo vreemd natuurlijk, want dat verandert niet van de ene dag op de andere.
Nee dat snap ik, maar je doet net als of je AJAX ziet voetballen.
Nee hoor. Anders zou ik niet zeggen dat ik niets van de wedstrijd zie.
A] is het veld nog slechter als in de Arena, b] staat er een scheidsrechter op het veld die op 30 meter staat te fluiten, en is AJAX zeker niet de onderliggende partij.
Weet je Voetske, ik word onderhand dood- en doodziek van die smoezen. Dan is er weer dit en dan is er weer dat. Ajax dwingt niets af, dat is het probleem.

@Harm: je meent het! :smallgrin.gif: :neutral.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » zo feb 10, 2008 1:26 pm

De scheids bekijkt alles liever van een metertje of 30 afstand, dan gewoon overal kort op te zitten. Die Tioté had er af gemogen en een penalty was ook niet onterecht geweest.

Verder valt Bruna Silva me positief op. Lekker fel en zorgt nog eens voor wat dreiging op rechts.

Ten slotte vind ik Ajax niet eens zo slecht ballen, ze zitten er vaak kort op. Maar zonder snelheid voorin word je natuurlijk nooit gevaarlijk. Suarez in de tweede helft er maar bij, dan moet die 1-2 mogelijk zijn.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 1:27 pm

Harm schreef:Kieft is niet zo te spreken over Perez :-D
Dan vewrgeet je wel even voor het gemak de rest van het verhaal ...
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 10, 2008 1:28 pm

joey schreef: Weet je Voetske, ik word onderhand dood- en doodziek van die smoezen. Dan is er weer dit en dan is er weer dat. Ajax dwingt niets af, dat is het probleem.
Idd en dat was vorig seizoen precies zo, ga eens goed voetballen dan heb je al die kutsmoesjes niet nodig ook.

Nihad

Bericht door Nihad » zo feb 10, 2008 1:28 pm

Kennedy speelt helemaal niet slecht. Kennedy heeft de snelheid niet en kiest daarvoor altijd de opkomende man, Bruno Silva. En daar kwam de 1-1 ook uit.

Ik zou Perez eruit halen. Die bakt er wederom er niks van.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 1:29 pm

Starring schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Dat is jouw mening. Urby is simpelweg geen back, maar die jongen heeft wel degelijke kwaliteiten. Hij tenminste nog een aanvallende actie en een redelijke voorzet in de benen. Tuurlijk mist hij nog wat agressie in zijn spel, maar hij is zeker bruikbaar hoor. Meer dan Oga en Kennedy tenminste...
Ja daar noem je er ook 2 op zeg. Urby op het middenveld is nog gevaarlijker dan in de verdediging. Op het middenveld is hij aanvallend misschien gevaarlijk, ondanks het vele balverlies door onnodig risicovolle acties. Verdedigend en metname in de omschakeling (Ja dit moet je ook op het middenveld) is hij enorm zwak. Hij laat te makkelijk een mannetje uit zijn rug volgen en laat altijd zijn man los terwijl hij deze moet volgen in plaats van de man.

Nee Urby heeft heel veel te leren. Het eerste jaar was leuk, dan mag je fouten maken en is iedereen in hossana stemming over weer een nieuw talent, maar hij heeft zich totaal niet door ontwikkeld en nu wordt er meer van hem verwacht en zijn de mensen kritischer. Sinds zijn oproep voor het grote Oranje is meneertje al te veel naast zijn schoenen gaan lopen. Daarnaast vind hij het normaal om zich misplaatst te gedragen voor de camera, het is allemaal zo nep. Wees je zelf en knal er voor en pak je kansen.

Jesse

Bericht door Jesse » zo feb 10, 2008 1:30 pm

Ik dacht dat die Kennedy zo'n goede trap had? Zijn corners en voorzetten vind ik anders vaak vrij matig.

Perez staat trouwens overal, behalve op z'n positie.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 10, 2008 1:30 pm

Je mag het bijna niet zeggen, maar wat is het veld slecht.

Ajax moet gewoon veel druk zetten, dan komen er zat kansen. Snel 1-2 maken en dan uitspelen.

Harm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 1:31 pm

Voetske schreef:
Je bedoelt dat Kieft denkt dat het misschien een protest van Perez is dat hij overal behalve op links te vinden is? :hypocrite.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 10, 2008 1:31 pm

Jesse schreef:Ik dacht dat die Kennedy zo'n goede trap had? Zijn corners en voorzetten vind ik anders vaak vrij matig.

Perez staat trouwens overal, behalve op z'n positie.
Hij heeft een geweldige traptechniek, maar totaal geen zelfvertrouwen. De steekpaasjes gaan wel aardig, maar de voorzetten (zeker als hij tijd heeft), zijn dramatisch.

999

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 1:32 pm

Harm schreef:
Voetske schreef:
Je bedoelt dat Kieft denkt dat het misschien een protest van Perez is dat hij overal behalve op links te vinden is? :hypocrite.gif:
Nee grapjas, dat ie niet snapt waarom Perez nu op links moet staan en De Jong op zijn positie.Met alle respect voor De Jong zei ie er nog bij .. maar dat weet jij ook wel .. stokertje ...
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 1:34 pm

Jesse schreef:De scheids bekijkt alles liever van een metertje of 30 afstand, dan gewoon overal kort op te zitten. Die Tioté had er af gemogen en een penalty was ook niet onterecht geweest.

Verder valt Bruna Silva me positief op. Lekker fel en zorgt nog eens voor wat dreiging op rechts.

Ten slotte vind ik Ajax niet eens zo slecht ballen, ze zitten er vaak kort op. Maar zonder snelheid voorin word je natuurlijk nooit gevaarlijk. Suarez in de tweede helft er maar bij, dan moet die 1-2 mogelijk zijn.
Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt, een herhaling ofzo? AJAX geeft veelste veel ruimte weg op het middenveld, daardoor kon ROda ook scoren en hadden ze alle kans om opzoek te gaan naar de 2de. Na de 1-1 is Roda ook zwakker gaan spelen, onrustig, hierdoor lijkt het alsof ajax er kort op zit. Maar als Roda weer de rust bewaard dan zullen ze weer met gemak gebruik maken van de ruimtes die ze krijgen. Metname op de linkerkant van AJAX (tussen De jong, de ingezakte Perez en Lindgren ligt veel ruitme voor Roda.

Harm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 1:34 pm

Dat wist hij wel. Hij vond het namelijk vreemd dat clubs Perez aankopen voor de centrale positie, maar er dan halverwege achterkomen dat hij verdedigend niks brengt. Daarom staat hij nu op links.

Plaats reactie