Idd Trab, ik denk er exact het zelfde over!Trab schreef:Belachelijke opstelling. Zowel Perez, Huntelaar als Kennedy hebben totaal geen snelheid op de eerste meters en ook niet echt een individuele actie.Peter schreef:Perez in de voorste linie. Koster begint het te snappen, hoor.
Het middenveld met Lindgren,De Jong, Gabri zit geen creativiteit. Alleen maar lopers. Het is dat Roda ook wat mensen mist, maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van.
Roda JC - Ajax 10-02-2008
- Daily Blind
Dus is het zaak, net als tegen Feyenoord, druk te zetten en door te dekken waardoor Ajax Roda op eigen helft kan vastzetten.Ajaciedjuh schreef:Het grote nadeel van deze voorhoede is dat we helemaal geen snelheid voorin hebben. Ik denk dat Roda het spel ook probeert te maken, dan is snelheid/actie voorin belangrijk. Nu hebben we veel voetbal vermogen voorin, dus moet Ajax veel druk zetten en combineren.
Volgens onze kale is de reden dat Suarez niet speelt, dat hij net terug komt van zijn interland. Ik kan me herinneren dat Koster dat een keer vaker heeft gedaan (Suarez reserve).
Koster: Perez vanaf linksbuiten. Siem achter de spitsen. Suarez vanwege interlandverplichten. Vertonghen verdedigend sterker, vandaar hij boven Urby gekozen wordt.
Ik heb er wel een goed gevoel over om eerlijk te zijn, vooral omdat het duo Heitinga/Vermaelen een stuk meer zekerheid brengt achterin.
- Daily Blind
Tiote verdiende minimaal geel voor hard inkomen op Silva
BS heeft pijn, oga loopt warm.
Overigens kan je zeggen op basis van de eerste minuten dat Ajax de snelheid absoluut niet mist, Ajax de felste, en aanvallendste ploeg.

BS heeft pijn, oga loopt warm.
Overigens kan je zeggen op basis van de eerste minuten dat Ajax de snelheid absoluut niet mist, Ajax de felste, en aanvallendste ploeg.
Laatst gewijzigd door Maurice op zo feb 10, 2008 12:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pompiedom
- Daily Blind
- Daily Blind
Ik zie dat Urby als bankverwarmer fungeert. Haal Kennedy eraf zou je zeggen en wissel hem in voor Urby en laat Perez vanaf rechts spelen of in zwervende rol. Staat er direct al beter team...
Laatst gewijzigd door Starring op zo feb 10, 2008 12:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
En daarom zitten ze nu in een situatie dat je deze wedstrijd moet winnen terwijl normaal gesproken een gelijkspelletje best netjes is bij Roda uit.Zlatan Son of God schreef:Hadden ze dat maar eerder gedaan..Beloki schreef:Ten koste van alles, roepen de spelers. Zo is het.
Dit seizoen zijn ze vaak genoeg als een stel zoutzakken aan de wedstrijd begonnen.
Dan had men zich moeten afvragen of Perez wel de kwaliteiten had die we nodig hebben, gezien de kwaliteiten van de andere spelers. Op het middenveld wordt het sowieso niets met hem.Trab schreef:Belachelijke opstelling. Zowel Perez, Huntelaar als Kennedy hebben totaal geen snelheid op de eerste meters en ook niet echt een individuele actie. Het middenveld met Lindgren,De Jong, Gabri zit geen creativiteit. Alleen maar lopers. Het is dat Roda ook wat mensen mist, maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van.
Rommedahl heeft wel snelheid, maar of die de oplossing is?
Hoe is het spelbeeld?
Het stinkt aan alle kanten!