Dat zal dan ergens eind april zijn.....Starring schreef:Als VD Wiel terugkeert dan is ons defensie naar eredivisie-begrippen gewoon top.
PSV 2007 - 2008
Hmm, mijns insziens is er dit jaar geen enkele grote titelfavoriet, ook PSV niet.Jabu schreef:En PSV is de grote titelfavoriet die thuis weer meer punten haalt dan uit. Het was ook vanuit de positie van PSV bekeken. Een sterk PSV hoort thuis van iedereen te winnen.
Zelfs niet met 8 (en na morgen misschien 6) punten voorsprong. Remember vorig seizoen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Zeker, toch denk ik dat Ajax zal winnen. Ik zie SC Heerenveen dit niveau niet vast houden. Hoewel ze momenteel fantastisch presteren.Marillion schreef:Wij mogen overigens nog bij Heerenveen op bezoek. Dat zal ook geen gemakkelijk potje worden als ze de huidige vorm weten vast te houden.
Nee, gepasseerd. Domme speler, had gewoon naar Ajax moeten komen. Hij loopt nu te verpieteren op de bank.Weer geen minuten voor Aisatti trouwens. Geblesseerd of gewoon weer gepasseerd?
Laatst gewijzigd door Starring op za feb 09, 2008 9:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Vorig jaar was natuurlijk absurd. Ik denk dat je, ondanks deze wedstrijd, toch weinig mensen (op Bertje na) zult kunnen vinden die niet denken dat PSV kampioen gaat worden.Frank schreef:Hmm, mijns insziens is er dit jaar geen enkele grote titelfavoriet, ook PSV niet.Jabu schreef:En PSV is de grote titelfavoriet die thuis weer meer punten haalt dan uit. Het was ook vanuit de positie van PSV bekeken. Een sterk PSV hoort thuis van iedereen te winnen.
Zelfs niet met 8 (en na morgen misschien 6) punten voorsprong. Remember vorig seizoen.
Ajax wilde hem wel degelijk van de zomer. Toen Perez in beeld kwam, werd het ineens ervaring.Jöhnk schreef:Ajax wilde hem niet, Starring. Ajax wilde ervaring.
Ik, wie moet anders spelen dan? Bij PSV heeft hij concurrentie. Dan was de transfer Perez ook niet doorgegaan. Maar goed, dit is allemaal achteraf-praat.Frank schreef:En wie zegt dat hij bij Ajax wel speelminuten gekregen had?
AFCA!
Nou, tel mij maar bij de mensen die nog absoluut niet zeker is van het kampioenschap. Deze wedstrijd sterkt me dan ook nog eens in die gedachte, Heerenveen had inderdaad gewoon verdiend in Eindhoven te winnen.Jabu schreef:Vorig jaar was natuurlijk absurd. Ik denk dat je, ondanks deze wedstrijd, toch weinig mensen (op Bertje na) zult kunnen vinden die niet denken dat PSV kampioen gaat worden.Frank schreef:Hmm, mijns insziens is er dit jaar geen enkele grote titelfavoriet, ook PSV niet.Jabu schreef:En PSV is de grote titelfavoriet die thuis weer meer punten haalt dan uit. Het was ook vanuit de positie van PSV bekeken. Een sterk PSV hoort thuis van iedereen te winnen.
Wat mij het meeste opviel was het felle spel van Heerenveen en wederom het bedeesde spel van PSV. Net of er geen beleving was.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Dank je, ik zit pas sinds 1999 op dit forum (en zijn voorgangers)....Jabu schreef:Welkom in de wereld van de Ajaxsupporter!Frank schreef:Wat mij het meeste opviel was het felle spel van Heerenveen en wederom het bedeesde spel van PSV. Net of er geen beleving was.

Nu weet je dan ook hoe een Ajacied zich voelt bij een wedstrijd van Ajax.Frank schreef:Dank je, ik zit pas sinds 1999 op dit forum (en zijn voorgangers)....Jabu schreef:Welkom in de wereld van de Ajaxsupporter!Frank schreef:Wat mij het meeste opviel was het felle spel van Heerenveen en wederom het bedeesde spel van PSV. Net of er geen beleving was.
Ik ben er ook van overtuigd dat we in die wedstrijden nog de nodige punten gaan verspelen. Aan de andere kant hebben we ten opzichte van die ploegen gewoon betere spelers in huis. Dan moeten we verdomme toch ook kunnen winnen?
PSV moet overigens onder meer nog naar Utrecht, Roda en Vitesse. Die verspelen ook nog wel wat.
PSV moet overigens onder meer nog naar Utrecht, Roda en Vitesse. Die verspelen ook nog wel wat.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
We dachten vorig jaar ook dat vitesse wel lastig zou worden op de laatste speeldag.. nou nee dus. Dit jaar treffen ze elkaar weer op de laatste dag dus ik verwacht weer een makkelijke overwinning.Marillion schreef:Ik ben er ook van overtuigd dat we in die wedstrijden nog de nodige punten gaan verspelen. Aan de andere kant hebben we ten opzichte van die ploegen gewoon betere spelers in huis. Dan moeten we verdomme toch ook kunnen winnen?
Ik zie niet in de herhaling dat het doelpunt van Heerenveen zomaar afgekeurd had kunnen (eigenlijk moeten) worden. Sibon zet eerst Simons met een duw in de rug opzij, waardoor hij de bal door kan koppen naar Bradley.
Maar goed, Heerenveen heeft minimaal een doelpunt verdiend.
By the way: kunnen ze gele kaarten ook kwijtschelden? Die kaart voor Dzsudzsák sloeg helemaal nergens op.
Maar goed, Heerenveen heeft minimaal een doelpunt verdiend.
By the way: kunnen ze gele kaarten ook kwijtschelden? Die kaart voor Dzsudzsák sloeg helemaal nergens op.