PSV 2007 - 2008
Een beetje onzin, Heerenveen is gewoon in vorm. Iedere ploeg heeft het momenteel erg moeilijk tegen deze ploeg.joey schreef:Is het al afgelopen?
Zie je wel dat PSV niet zo heel erg goed is? Die ploeg is de afgelopen weken geheel ten onrechte de hemel ingeprezen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ik denk het wel. Als Heerenveen altijd zo zou spelen zoals ze vandaag gedaan hebben, zouden ze altijd een kandidaat voor het kampioenschap zijn.Jabu schreef:Thuis ook?
Laatst gewijzigd door Frank op za feb 09, 2008 9:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ik vond PSV tegen Ajax ook al matig. Het is dat Ajax zo vriendelijk was om de punten op een presenteerblaadje aan te bieden. PSV is bij lange na niet meer zo goed als een paar jaar geleden. Dat het wordt weggespeeld door Heerenveen zegt genoeg.Frank schreef:Onzin, Heerenveen is gewoon in vorm. Iedere ploeg heeft het momenteel erg moeilijk tegen deze ploeg.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik dacht dat de conclusie van dit seizoen allang bekend was, dat er geen enkele ploeg zo goed is dat ze boven de rest uitsteekt. Ook PSV niet.MVH schreef:Onzin, als psv zo goed is, dan moeten ze afgetekend van Heerenveen winnen.
En PSV is de grote titelfavoriet die thuis weer meer punten haalt dan uit. Het was ook vanuit de positie van PSV bekeken. Een sterk PSV hoort thuis van iedereen te winnen.Hoeladans schreef:Heerenveen haalt uit meer punten dan thuis hoor..kijk maar eens in de Vi die hebben dat heel overzichtelijk staan
Mwha, Ajax is stukken stabieler geworden. Als VD Wiel terugkeert dan is ons defensie naar eredivisie-begrippen gewoon top. Met andere woorden, Ajax zal minder simpele doelpunten tegen gaan krijgen 2e seizoenshelft...Jöhnk schreef:Ik zie het somber in. Dan moet PSV zes punten meer verspelen dan de stortvloed die Ajax nog gaat verspelen.
Laatst gewijzigd door Starring op za feb 09, 2008 9:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!