Net zo overdreven als die opmerking van dat gestrekt been van Bakkal in de eerste helft.Voetske schreef:Beetje overdreven ...Frank schreef:Mijnheer Zuiverloon had zijn tweede gele kaart al mogen krijgen.

Thomas schreef:Je kan het alsnog geven hoor, Daniel. Maar goed, zal allemaal wel. Lekker sociaal.
hmm, geen idee of je het al gedaan hebt (ik heb steeds het idee van niet, misschien mijn foute aanname), maar je zou ook zelf eens op internet kunnen zoeken.Thomas schreef:Ik kan niet wachten om erachter te komen hoe gezellig het hier wordt als Heerenveen 1-2 maakt.
Je kan het alsnog geven hoor, Daniel. Maar goed, zal allemaal wel.
Als ik hem kon vinden dan had ik niet gevraagd hè, bijdehandje. Maar vooral lekker moeilijk doen. Het is ook niet alsof mij hier ooit iets wordt gevraagd, hè. Geez, get a life.Frank schreef:hmm, geen idee of je het al gedaan hebt (ik heb steeds het idee van niet, misschien mijn foute aanname), maar je zou ook zelf eens op internet kunnen zoeken.
[edit] hetzelfde idee als Daniel, zie ik [/edit]
Wie is hier nu humeurig?Thomas schreef:Als ik hem kon vinden dan had ik niet gevraagd hè, bijdehandje. Maar vooral lekker moeilijk doen. Het is ook niet alsof mij hier ooit iets wordt gevraagd, hè. Geez, get a life.Frank schreef:hmm, geen idee of je het al gedaan hebt (ik heb steeds het idee van niet, misschien mijn foute aanname), maar je zou ook zelf eens op internet kunnen zoeken.
Zoals ik al zei, no offence, maar ik begrijp het niet zo goed. Het staat op www.myp2p.eu altijd, ik dacht dat je dat wel wist, dan weet je het nu in ieder geval.Thomas schreef:Als ik hem kon vinden dan had ik niet gevraagd hè, bijdehandje. Maar vooral lekker moeilijk doen. Het is ook niet alsof mij hier ooit iets wordt gevraagd, hè. Geez, get a life.Frank schreef:hmm, geen idee of je het al gedaan hebt (ik heb steeds het idee van niet, misschien mijn foute aanname), maar je zou ook zelf eens op internet kunnen zoeken.
Wat is eigenlijk de reden van Gomes nog niet naar een topploeg is? Zitten al die clubs te slapen? Ik vind hem denk ik een van de beste keepers in de wereld!Frank schreef:Ik kan niet anders zeggen dan dat PSV niet met de druk van Heerenveen overweg kan en dat er een tweede treffer van Heerenveen in de lucht hangt.
Aan de andere kant staat Gomes in de goal, dat scheelt een slok op een borrel.
Ik denk dat ik een van de eerste was op AT die die site vaak gebruikte en sowieso degene ben die het meest gebruik maakt van die site. Als ik dus zoiets vraag dan is dat dus omdat ik het zelf niet kan vinden. Logisch, hè.Daniel_vT schreef:Zoals ik al zei, no offence, maar ik begrijp het niet zo goed. Het staat op www.myp2p.eu altijd, ik dacht dat je dat wel wist, dan weet je het nu in ieder geval.
Maar dan vraag ik me af hoe je dat niet kon vinden op die site dan.Thomas schreef:Ik denk dat ik een van de eerste was op AT die die site vaak gebruikte en sowieso degene ben die het meest gebruik maakt van die site. Als ik dus zoiets vraag dan is dat dus omdat ik het zelf niet kan vinden. Logisch, hè.Daniel_vT schreef:Zoals ik al zei, no offence, maar ik begrijp het niet zo goed. Het staat op www.myp2p.eu altijd, ik dacht dat je dat wel wist, dan weet je het nu in ieder geval.