PSV 2007 - 2008
Farfan kon 2 jaar geleden naar Arsenal geleden, zij boden 15 miljoen. Maar PSV wilde hem nog niet kwijt, zonde dat hij dit seizoen zo matig presteert. Al viel het in de CL altijd niet echt mee helaas.
Koné mocht inderdaad zijn contract niet uitdienen, maar hij was en is een geweldenaar (alleen dat afwerken...). Ik had ook liever Farfan dan Koné zien vertrekken, maar ja.
Koné mocht inderdaad zijn contract niet uitdienen, maar hij was en is een geweldenaar (alleen dat afwerken...). Ik had ook liever Farfan dan Koné zien vertrekken, maar ja.
Hoe doet Koné het eigenlijk in Spanje?Baseman schreef:Farfan kon 2 jaar geleden naar Arsenal geleden, zij boden 15 miljoen. Maar PSV wilde hem nog niet kwijt, zonde dat hij dit seizoen zo matig presteert. Al viel het in de CL altijd niet echt mee helaas.
Ik snap deze uitspraken niet. Koeman had ze vorig seizoen ook (zij het alleen nog erger). Zet er toch gewoon flink wat druk op, dat werkt beter dan dat je de spelers een vergoelijking geeft wanneer ze straks verliezen.Vergoossen: 'Heerenveen-thuis geen sleutelduel'
08/02/2008 13:56
PSV-trainer Sef Vergoossen ziet de ontmoeting met SC Heerenveen van zaterdagavond niet als een sleutelwedstrijd, maar neemt de Friezen wel méér dan serieus.
'Iedereen die in de buurt staat is een concurrent', zegt de Limburger op PSV's website. 'Dit is natuurlijk wel een belangrijke wedstrijd.' Omdat er nog diverse spelers moesten terugkeren van verre interlands, werd de training van vrijdag verschoven naar drie uur ’s middags, een sessie die opnieuw achter gesloten deuren wordt afgewerkt.
Het was dus nog even afwachten voor Vergoossen hoe al zijn spelers terugkomen: 'Maar ik heb geen alarmerende berichten gehoord.'
Hij neemt Heerenveen méér dan serieus maar vindt het duel geen sleutelwedstrijd. 'Absoluut niet. Belangrijk, dat wel. Het is en blijft voor mij één van de 34 wedstrijden met een extra tintje. We hebben veel punten behaald en de manier waarop is goed. Maar elke wedstrijd staat op zich en je moet er altijd dingen uithalen.'
Vergoossen, die deze week met een uitgedunde groep werkte, was tevreden over de vorderingen van de vier jeugdspelers (Funso Ojo, Rens van Eijden, Rochdi Achenteh en Stijn Wuytens), die de afgelopen week meetrainden. Tot een directe selectieplaats van één van de vier zal het nog niet leiden.
Hij blijf overeind, daarmee is alles gezegd.
Maar, een pluim voor Sef want defensief beschikt PSV niet over uitzonderlijk veel kwaliteit dit seizoen maar hij heeft er wel een organisatie van weten te maken. Zowel Kromkamp als Alcides spelen 50% beter dan ze voor de winterstop deden en het centrum Marcellis-Salcido staat ook aardig, al maak ik me wel een beetje zorgen over de lengte van beide heren.
Aissati staat trouwens in de vermoedelijke opstelling ipv Afellay, ben benieuwd of dat klopt en waarom Afellay niet meedoet.
Maar, een pluim voor Sef want defensief beschikt PSV niet over uitzonderlijk veel kwaliteit dit seizoen maar hij heeft er wel een organisatie van weten te maken. Zowel Kromkamp als Alcides spelen 50% beter dan ze voor de winterstop deden en het centrum Marcellis-Salcido staat ook aardig, al maak ik me wel een beetje zorgen over de lengte van beide heren.
Aissati staat trouwens in de vermoedelijke opstelling ipv Afellay, ben benieuwd of dat klopt en waarom Afellay niet meedoet.