Luis Suárez
Moderator: mods
Suarez zijn lange voorzet is niet altijd alles (alhoewel die bal tegen Sparta perfect op maat was waarna Huntelaar hem er perfect op de slof in kon rossen), maar die korte lepe balletjes aan de achterlijn door het strafschop gebied naar het doel is een van zijn sterkere punten hoor. Daar komen ook het meeste van zijn assists vandaan denk ik.
Ik hoop nog niet, dat betekent dat ie klaar is bij Ajax. Dan is hij al zoveel beter dan de rest, dat een transfer zo beklonken is. Ik ben oprecht blij dat Suarez zich niet supersnel lijkt te ontwikkelen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Mwoa, hij was gisteren twee keer te lang aan het treuzelen; de verre hoek was beide keren open, maar hij wachtte te lang met schieten; als hij dat ook nog onder de knie krijgt, wordt hij een fenomeen.
Als ie namelijk weg is, zijn wij de klos. Want er voetbalt namelijk niet nog zo'n sieraad in de eredivisie.
- Ajaciedjuh
Interview Suárez
Ik kan er geen reet van verstaan, maar weet iemand of er nog verder iets bijzonders gezegd wordt?
Ik kan er geen reet van verstaan, maar weet iemand of er nog verder iets bijzonders gezegd wordt?
Ja, dat kan hij wel, ook al ben ik niet van hem gecharmeerd. Kijk in mijn reactie op zijn optreden tegen psv, ik schrijf dat ik hem goed vond. Nu wat ruimte om erover na te denken.Jabu schreef:Ja, en Huntelaar kan nooit iets goed doen bij jou.
.
.
.
.
Ik schrijf constant dat hij niet kan (technisch) voetballen, te langzaam is en geen techniek heeft, maar ook dat hij zo dicht mogelijk bij het doel van de tegenstander moet zijn, want daar kan hij gevaarlijk zijn. Je wilt toch niet zeggen dat hij wel snel is, iemand kan passeren, technisch is?
Ik signaleer wel regelmatig dat speler Suarez nooit een mooi doelpunt maakt, dat de verdediging slecht is als hij scoort enz. Zou de verdediging tegen KJH altijd goed zijn? Ik doel niet op een specifieke poster, de naam KJH staat op AT voor Klaas Jan de Heilige.