Ik geloof er ook niks van. Kuyt is zo'n 'feyenooit-er' dat hij niet naar Ajax toekomt. Volgens mij kwam Koos Postema afgelopen zondag bij Studio Voetbal toch met het bericht dat Kuyt naar de BundesLiga zou gaan!? Dat zou logischer zijn.Jöhnk schreef:Kleine nuance: een obscure bron meldt dat hij het op de radio heeft gezegd. Ik geloof er niet veel van, eerlijk gezegd.
Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
-
In Nederland niet nee, daar heb je gelijk in. Maar ten eerste is dat al weer 2 jaar geleden, bij Liverpool scoort hij amper en ook in het Nederlands elftal is het mager, en ten tweede, ook in internationale wedstrijden scoort hij maar weinig.Ajaciedjuh schreef:2002/03 Nederland FC Utrecht Eredivisie 34 20Jack Reynolds schreef:Ik heb bij Kuijt nou nooit het idee gehad dat hij zo'n hekel had aan Ajax. Dat hij van Feyenoord houdt zegt me niks. Wel meer spelers zeggen dat ze van een club houden als ze vertrekken maar zijn dat een week later al weer vergeten.
Maar of Kuijt nou de beste optie is om Huntelaar op te volgen betwijfel ik. Huntelaar is een drol van een voetballer, maar hij knalt ze er wel in. Kuijt voetbalt echt niet veel beter maar mist ook de 90% van de kansen die hij krijgt.
2003/04 Nederland Feyenoord Eredivisie 34 20
2004/05 Nederland Feyenoord Eredivisie 34 29
2005/06 Nederland Feyenoord Eredivisie 33 22
Zijn gemiddelde is niet zo slecht!
Hij geeft wel veel assists.
Ik ben
-
Huntelaar scoort op international niveau meer dan Kuijt.
Volgens wikipedia: Interlands/goals: Kuijt 35/6 tegen Huntelaar 10/4 (is nu 11/5). Internationale wedstrijden/goals: Kuijt 34/11 tegen Huntelaar 28/18.
Komt nog eens bij dat Huntelaar een stuk jonger is. Hij heeft nog niet in het buitenland gespeeld. Kuijt heeft het bij Liverpool niet zo best gedaan, het eerste seizoen was aardig, maar dit seizoen is het helemaal niks.
Huntelaar krijgt volgend jaar de kans zich te bewijzen.
Volgens wikipedia: Interlands/goals: Kuijt 35/6 tegen Huntelaar 10/4 (is nu 11/5). Internationale wedstrijden/goals: Kuijt 34/11 tegen Huntelaar 28/18.
Komt nog eens bij dat Huntelaar een stuk jonger is. Hij heeft nog niet in het buitenland gespeeld. Kuijt heeft het bij Liverpool niet zo best gedaan, het eerste seizoen was aardig, maar dit seizoen is het helemaal niks.
Huntelaar krijgt volgend jaar de kans zich te bewijzen.
Ik ben
Ik geloof mijn ogen niet! Kuyt een prima aanspeelpunt? Kuyt bij Ajax? Wie volgt: Theo Lucius? Kunnen we Ajax gelijk omtoveren in een winstgevende fabriek.Ajaciedjuh schreef:Ik hoop dat het geen onzinbericht is (maar denk het wel).Thomas schreef:Dat geloof ik op zich wel hoor, Lucas. Dit lijkt me een onzinverhaal. Ik hoop het.. Prima aanspeelpunt en pikt zijn goaltjes mee.Kuyt zou een prima opvolger zijn Huntelaar
Laatst gewijzigd door Starring op do feb 07, 2008 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
-
Leuk en aardig dat Huntelaar internationaal wat meer heeft gescoord. Maar heeft hij ooit in de CL gespeeld? Hoeveel van internationale goals van Kuijt zijn in de CL gemaakt? En hoeveel van Huntelaar?Jack Reynolds schreef:Kan wel. Maar voorlopig zijn zijn cijfers beter dan die van Kuijt.Harm schreef:Huntelaar gaat gruwelijk op zijn bek in het buitenland.
Klopt. Hij wil scoren, verder niets. Maar dat zal iets lastiger worden tegen betere verdedigers.Harm schreef:Maar die jongen wíl niet eens leren. Hij wil gewoon doen wat hij het leukste vindt. Niet erg professioneel.
Hiddink heeft hem afgescout. Niet zo raar, vind ik. Hij scoorde een tijdje niet en verder heb je weinig aan hem.
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
Daarom zei ik ook al: Huntelaar is een drol van een voetballer. Maar hij schiet ze er wel in.joey schreef:Klopt. Hij wil scoren, verder niets. Maar dat zal iets lastiger worden tegen betere verdedigers.Harm schreef:Maar die jongen wíl niet eens leren. Hij wil gewoon doen wat hij het leukste vindt. Niet erg professioneel.
Hiddink heeft hem afgescout. Niet zo raar, vind ik. Hij scoorde een tijdje niet en verder heb je weinig aan hem.
Of hij dat straks, in het buitenland, nog steeds doet is de vraag. Hoewel hij in Engeland waarschijnlijk nog de meeste kans maakt.
Ik ben
Ach Kuit, toen hij Katwijk verliet zei hij dat hij daar ooit weer zal komen spelen. Utrecht had hij in zijn armen gesloten, feyenoord was zijn grote liefde en bij Liverpool wilde hij zijn carrière afsluiten. Hij kan voor ieder team spelen, maar zal voor het geld kiezen en beweren dat hij nooit voor Ajax zou willen spelen (iets anders dan ?? 5 jaar geleden???)
Kuit zal wel de omgekeerde weg bewandelen: Liverpool, feyenoord (sluit hij zijn carrière toch af in Liverpool), Utrecht en Katwijk. Eventueel feyenoord - katwijk.
Kuit zal wel de omgekeerde weg bewandelen: Liverpool, feyenoord (sluit hij zijn carrière toch af in Liverpool), Utrecht en Katwijk. Eventueel feyenoord - katwijk.
Zijn gevechten met Ten Cate. Henk was een lul, maar hij wilde Huntelaar meer leren dan alleen balletjes afwachten. Maar daar had meneer geen zin in.Daniel_vT schreef:Waaruit trek je die conclusie?Harm schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik er gisteren niks van heb gezien. Maar die jongen wíl niet eens leren. Hij wil gewoon doen wat hij het leukste vindt. Niet erg professioneel.Jöhnk schreef:Zou zomaar kunnen ja. Gisteren vond ik hem vrij goed trouwens.
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ieder zijn ding. Inzaghi is ook een beperkte voetballer, maar ik vind dat nog altijd een geweldige klasbak. Kenners zijn het er allemaal over eens dat hij er geen klote van kan, maar hij schiet Milan altijd naar de prijzen.Jack Reynolds schreef:Ik vind Huntelaar een zeer beperkte voetballer. Een goede spits, dat wel, maar als voetballer is hij zeer beperkt.