AZ 2007 - 2008
Die Pelle loopt of staat ook iets te veel in de bal, ineens een sprint in de diepte zou zowaar voor verassing kunnen zorgen. Hij moet ook iets feller worden. Ik heb hem nog niet helemaal afgeschreven...
Affelay heeft weer eens last. Hij moet echt nooit in de Serie A gaan voetballen. Jammer van Aissati, die loopt nu alsmaar de bank warm te houden. Zonde, dat ventje had zo bij ons kunnen ballen en zich kunnen doorontwikkelen...
Affelay heeft weer eens last. Hij moet echt nooit in de Serie A gaan voetballen. Jammer van Aissati, die loopt nu alsmaar de bank warm te houden. Zonde, dat ventje had zo bij ons kunnen ballen en zich kunnen doorontwikkelen...
AFCA!
Mwah, ik vind Donk een hele behoorlijke handelingssnelheid hebben. Intrinsiek een uitstekende verdediger.Thomas schreef:Ik ben niet degene die Donk de potentie toedichtte om uit te groeien tot de betere versie van Stam. Dat was die achterlijke boer.
Donk is opbouwend niets bijzonders en zou wat meer uit dat lichaam van hem moeten halen, maar verdedigen kan hij absoluut.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En toch moet je hem nog niet afschrijven. Italiaanse spitsen hebben nou eenmaal meer tijd nodig om volledig tot wasdom te komen. De potentie spat er bij hem van af.Thomas schreef:Die Pellè kan er werkelijk geen klote van. Op aanbieden na, want hij is wel vrijwel altijd aanspeelbaar in de buurt van de man van de bal en buiten het strafschopgebied.
Zlatan is ook geen explosieve speler. Die scherpte komt nog wel bij Pelle; Italiaanse spitsen zijn meestal nou eenmaal wat langer in ontwikkeling van die uit Nederland.Jöhnk schreef:Waarom vind je dat? Hij doet mij vooral denken aan de jonge Anastasiou. Redelijke balbehandeling met de rug naar de goal, maar totaal geen explosiviteit of scherpte voor de goal.
Vieri ging op z'n 23e naar Juventus en maakte toen 8 goals in 23 wedstrijden, waarna hij bij Atlético Madrid pas definitief doorbrak.
Ook Ravanelli en Inzaghi waren 23 toen ze doorbraken en wat te denken van Luca Toni?
Het is de manier waarop hij zich vrij loopt, hij is aardig sterk aan de bal en heeft een behoorlijke techniek. Ik denk wel dat hij na dit seizoen weg is bij AZ (en weg uit Nederland), maar hij komt er denk ik nog wel.Jöhnk schreef:Kan wel zijn, maar ik zou graag weten waar dat vertrouwen op gebaseerd is. Bij Zlatan zag je al snel flitsen zijn klasse. Zie de avatar van ZsoG.
- Daily Blind
Haha al tijden zeker geen wedstrijd gezien van Ibrahimovic. Hij is jjuist heel explosief. Hij heeft een enorm versnelling!generaal schreef:Zlatan is ook geen explosieve speler. Die scherpte komt nog wel bij Pelle; Italiaanse spitsen zijn meestal nou eenmaal wat langer in ontwikkeling van die uit Nederland.Jöhnk schreef:Waarom vind je dat? Hij doet mij vooral denken aan de jonge Anastasiou. Redelijke balbehandeling met de rug naar de goal, maar totaal geen explosiviteit of scherpte voor de goal.
Vieri ging op z'n 23e naar Juventus en maakte toen 8 goals in 23 wedstrijden, waarna hij bij Atlético Madrid pas definitief doorbrak.
Ook Ravanelli en Inzaghi waren 23 toen ze doorbraken en wat te denken van Luca Toni?
- Daily Blind
Dat moet hij vooral doen. Het gaat prima met AZ.
Het leukste vind ik nog de reacties van die successupporters van AZ op www.azfanpage.nl . Wat een sukkels.

Het leukste vind ik nog de reacties van die successupporters van AZ op www.azfanpage.nl . Wat een sukkels.

Het stinkt aan alle kanten!