Jansma een paar uurtjes geleden schreef:het is zorglijk dat sommigen van jullie geen discussie kunnen aangaan zonder labels.

Moderator: mods
Geen goed voetbal is 1 punt , maar hij is ook niet consequent. Hij stapt van het idee 433 af en wil 442 gaan spelen moet je lekker in Amsterdam mee aankomen. En hij luistert ook ineens meer naar de mening van de oudere spelers bij Oranje terwijl Bassie dat in het begin helemaal niet deed.Demosthenes schreef:Het "Hoezo" kan ik niet beantwoorden, wel dat ik onder Van Basten geen goed voetbal heb gezien.joey schreef:Hoezo?Jansma schreef:prachtig hoe mensen wat krom is recht weten te praten als ze dat uitkomt
Jij bent degene die te pas en te onpas met 'labels' als bullshit, recht en krom komt.Jansma schreef:misschien je begrijpt de betekenis van 'label' niet helemaal?Bertje schreef:Jansma een paar uurtjes geleden schreef:het is zorglijk dat sommigen van jullie geen discussie kunnen aangaan zonder labels.
Net alsof er maar twee varianten zijn: met vleugels en zonder vleugels.Thomas schreef:Van Basten heeft juist jarenlang vastgehouden aan een formatie met vleugelspelers.
Nummer had ik speciaal bewaard.Demosthenes schreef:Jouw bericht nummer 11111! Heb je dat gezien?Peter schreef:Wie zou jij graag zien, Demo?
Ik zou het werkelijk niet weten. Mijn vrouw stelde na het vertrek van HtC dezelfde vraag en mijn antwoord is sindsdien niet veranderd: "Ik weet het echt niet".
Als je dat niet stelt, dan stelt het vasthouden aan vleugels dus ook weinig voor. Wat wil je dan eigenlijk zeggen met je stelling?Thomas schreef:Dat zeg ik nergens.Bertje schreef:Net alsof er maar twee varianten zijn: met vleugels en zonder vleugels.Thomas schreef:Van Basten heeft juist jarenlang vastgehouden aan een formatie met vleugelspelers.
een label is iets waarmee je iemand een permanent kenmerk geef.Bertje schreef:Jij bent degene die te pas en te onpas met 'labels' als bullshit, recht en krom komt.Jansma schreef:misschien je begrijpt de betekenis van 'label' niet helemaal?Bertje schreef:
Net alsof er maar twee varianten zijn: met vleugels en zonder vleugels.Thomas schreef:Van Basten heeft juist jarenlang vastgehouden aan een formatie met vleugelspelers.![]()
Je kunt op talloze manieren met vleugels spelen en Van Basten heeft dat ook op meerdere manieren gedaan bij Oranje.
Kijk alleen maar naar HtC uit bij Psv verleden jaar een klein beetje aanpassen en je walst erover heen.666 schreef:Waarom willen we eigenlijk een trainer die consequent is?
Ik kan het eerlijk gezegd wel waarderen als een trainer z'n handelen aanpast op basis van voortschrijdend inzicht. Zelfs de beste, meest ervaren toptrainer is nooit te oud om te leren.