Ajax - Feyenoord 03-02-08

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

Bertje schreef:
Thijs schreef:Koster gaf verder aan dat de berichten over Kuffour (over één maand pas speelklaar) onzin waren. Hij is fit en zou kunnen spelen, waarmee hij niet wil bevestigen dat hij ook daadwerkelijk speelt of bij de selectie zit.
Dus als hij niet bij de wedstrijdselectie zit komt dat omdat hij geen versterking is? :hypocrite.gif:

:biggrin.gif:
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Ik vind het eigenlijk niet erg dat Davids zondag geschorst is. Het viel me tegen Utrecht op, en gisteren weer; het lijkt wel of hij het spel vertraagt, in plaats van aanjaagt. Hij is óf te oud, óf nog niet de oude.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Ik vind het eigenlijk niet erg dat Davids zondag geschorst is. Het viel me tegen Utrecht op, en gisteren weer; het lijkt wel of hij het spel vertraagt, in plaats van aanjaagt. Hij is óf te oud, óf nog niet de oude.
Dus nu is hij oud, maar als hij weer de oude is is hij ook oud?
Pompiedom
AT Toto winner 09/10

Oud is prima, Maurice. Té oud niet.
Aristides

Bericht door Aristides »

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik vind het eigenlijk niet erg dat Davids zondag geschorst is. Het viel me tegen Utrecht op, en gisteren weer; het lijkt wel of hij het spel vertraagt, in plaats van aanjaagt. Hij is óf te oud, óf nog niet de oude.
Hij wordt niet meer de oude? Ik denk dat een contractverlenging niet nodig is, al zal MvG daar anders over denken.
Jeroen126

Bericht door Jeroen126 »

Het is me verdomme wat, ik heb er helemaal geen zin in. Dat zal morgen dan wel weer komen, met de gebruikelijke (over)moed.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Uiteindelijk heb ik er zondagmorgen gewoon weer veel zin in natuurlijk maar ben het ook ff zat hoor.. maarja laten we maar gaan genieten, het is voorlopig weer ff de laatste wedstrijd die er nog toe doet.. op naar de plee offs. :excited.gif:
Toppie

Bericht door Toppie »

brigade zuid schreef:Uiteindelijk heb ik er zondagmorgen gewoon weer veel zin in natuurlijk maar ben het ook ff zat hoor.. maarja laten we maar gaan genieten, het is voorlopig weer ff de laatste wedstrijd die er nog toe doet.. op naar de plee offs. :excited.gif:
Als Pisvee zaterdagavond verliest of gelijk speelt en Ajax zou winnen, dan ligt de strijd toch weer een beetje open. Vergeet niet dat P$vee door de weekse wedstrijden moet voetballen in de Uefacup (was ik ook helemaal vergeten) en dus meer fysieke strijd moet leveren.Dit kan net zo als vorig jaar tenkoste gaan in de competitie wedstrijden :neutral.gif:
Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Ik ga Ajax gewoon aanmoedigen zondag... Ook al lijkt competitie niks meer te worden (maar ik heb nog hoop hoor) dit is een wedstrijd opzich, maar wel eentje die je hoe dan ook wil winnen!!!!
Pompiedom
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Toppie schreef: Als Pisvee zaterdagavond verliest of gelijk speelt en Ajax zou winnen, dan ligt de strijd toch weer een beetje open.
Als en zou... het is allemaal leuk en aardig maar AJAX gaat zelf natuurlijk ook nog de nodige punten verspelen. Ik kan het me gewoon niet meer voorstellen.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Nee, het is over en sluiten. We zijn gewoon niet constant genoeg dus dit kunnen we wel vergeten.

Zondag gaat het puur om de eer. We moeten die wedstrijd gewoon winnen. Er mag toch wel iets lukken in een heel jaar?
Nil volentibus arduum
Toppie

Bericht door Toppie »

Marillion schreef:Nee, het is over en sluiten. We zijn gewoon niet constant genoeg dus dit kunnen we wel vergeten.

Zondag gaat het puur om de eer. We moeten die wedstrijd gewoon winnen. Er mag toch wel iets lukken in een heel jaar?
Met zo'n trainer en spelers materiaal kan je alles verwachten :blush.gif:
Toppie

Bericht door Toppie »

Zondag een verrassende opstelling ?

-----------------Steek-------------

---------Bruno---Heitinga -- Vermaelen

---Gabri ------Lindgren-----Vertonghen---Urby

------Suarez -------Hunt---------Perez
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

In een driemans verdediging speel ik liever niet met Silva aan de zijkant. Daar moet, in deze formatie, dan Colin spelen.

Lindgren zal in ieder geval spelen nu Davids is geschorst. Zoveel is wel duidelijk.
Nil volentibus arduum
joey
Erelid

Bericht door joey »

Marillion schreef:Nee, het is over en sluiten. We zijn gewoon niet constant genoeg dus dit kunnen we wel vergeten.
We zijn wel constant. Constant slecht. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ja, da's inderdaad waar. Er klopt eigenlijk al het hele jaar werkelijk niets van. Nu maar hopen op een uitschieter aanstaande zondag.
Nil volentibus arduum
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Ik ga over een uurtje of twee al richting het vliegveld, ik land morgenochtend in Amsterdam. Heb echt ontzettend veel zin in de wedstrijd zondag, aan de andere kant voel ik gewoon frustratie en voel ik me een beetje hopeloos wat betreft AJAX...Het kampioenschap is gewoon nog een jaar uitgesteld.

Maar zondag is gewoon een wedstrijd op zich, natuurlijk! KOM OP AJAX!! :ajaxscarf.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Ik ga over een uurtje of twee al richting het vliegveld, ik land morgenochtend in Amsterdam. Heb echt ontzettend veel zin in de wedstrijd zondag, aan de andere kant voel ik gewoon frustratie en voel ik me een beetje hopeloos wat betreft AJAX...Het kampioenschap is gewoon nog een jaar uitgesteld.
Prettige reis!!!

Vlieg je met El Aldi of met de Klem?
Pompiedom
AT Toto winner 09/10

Ik zie enorm op tegen zondag.. Wellicht kan Vak 410 weer een rookbom afsteken, zodat ik de eerste helft er wel bij ben, maar het veld niet kan zien?
Thafunk

Bericht door Thafunk »

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik zie enorm op tegen zondag.. Wellicht kan Vak 410 weer een rookbom afsteken, zodat ik de eerste helft er wel bij ben, maar het veld niet kan zien?
Misschien staat die DJ er wel weer met die indrukwekkende lichtshow en rookmachine. :biggrin.gif:

Ik kijk er ook niet echt naar uit. Moet mezelf echt opladen om de gang naar het stadion weer te maken. Het is al jaren niet best eigenlijk, maar nu begin ik het écht zat te worden. Telkens als ik me weer dood zit te ergeren en stront chagrijnig thuis kom, vraag ik me af of het dat wel waard is. (om van mevrouw Thafunk nog maar helemaal te zwijgen :-) Maar ja, als ik niet naar het stadion ga kijk ik de wedstrijd toch thuis, met dezelfde emotionele gemoedstoestand als resultaat. En ach, met z'n allen vloeken en tieren is gezelliger dan dat alleen doen, toch? :1evil.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Voor deze wedstrijd hoef ik mezelf niet te motiveren. Of het nu goed of slecht gaat. Deze wedstrijd moet ten alle tijden gewonnen worden. Geen excuses.

Hierna zoeken ze het maar uit met hun gepruts. Het seizoen is wederom verloren. Er klopt helemaal niets van het elftal. Op de transfermarkt hebben we na de blunders van afgelopen zomer wéér rare beslissingen genomen en ondertussen zijn we aan het praten met een coach die nog nul komma nul ervaring heeft als clubtrainer.

Na zondag zit mijn seizoen er op. Ik ga mijn tijd nuttiger besteden.
Nil volentibus arduum
999

Bericht door 999 »

'Kuffour is al inzetbaar voor Ajax'

AMSTERDAM -

Samuel Kuffour is volgens Ajax-trainer Adrie Koster zondag in de topper tegen Feyenoord inzetbaar. "Maar misschien zit hij nog niet bij de selectie", aldus Koster. "Ik heb ook nog niet nagedacht over hoe de selectie eruit ziet tegen Feyenoord."

Kuffour is door Ajax voor een halfjaar gehuurd van AS Roma. Daar kwam de Ghanees, die bij de Amsterdammers de verdediging moet versterken, de laatste maanden nauwelijks aan spelen toe.
T.
Blij met de punten ...
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Niet opstellen. Hij heeft denk ik nog geen twee trainingen met de huidige groep kunnen doen. Dan heeft dus geen enkele zin om hem nu geforceerd te brengen.

We zullen het zondag met de huidige groep moeten doen.
Nil volentibus arduum
Thafunk

Bericht door Thafunk »

Uit de Telegraaf:
Personele problemen Feyenoord
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord kampt richting de topper met Ajax met personele problemen. Op de vrijdagtraining ontbraken Tim de Cler, Theo Lucius en Michael Mols wegens blessures. Chun-soo Lee volgde daarnaast korte tijd een aangepaste training.

Bovendien zijn Luigi Bruins en Danny Buijs ook nog niet volledig hersteld van respectievelijk een hamstring- en bilspierblessure. Het tweetal trainde vrijdag wel weer mee met de groep van trainer Bert van Marwijk.
Aristides

Bericht door Aristides »

Thafunk schreef:Uit de Telegraaf:
Personele problemen Feyenoord
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord kampt richting de topper met Ajax met personele problemen. Op de vrijdagtraining ontbraken Tim de Cler, Theo Lucius en Michael Mols wegens blessures. Chun-soo Lee volgde daarnaast korte tijd een aangepaste training.

Bovendien zijn Luigi Bruins en Danny Buijs ook nog niet volledig hersteld van respectievelijk een hamstring- en bilspierblessure. Het tweetal trainde vrijdag wel weer mee met de groep van trainer Bert van Marwijk.
Ach, dat lees ik iedere week, soms worden er namen genoemd van spelers als lensky, om maar aan te geven hoe zwaar feyenoord wordt getroffen door blessures. Ga er maar vanuit dat die drie gewoon spelen en dat er niets te merken valt. Ik hoop dat Danny Buys ook snel opknapt.
Plaats reactie