PSV is 100% effectief. Eerste kans, doelpunt! Bam! Ajax had 2 kansen en 2 mogelijkheden. Ajax was qua kansen en veldspel misschien net iets beter als PSV, maar beiden ploegen kunnen niet imponeren.MVH schreef:Zijn beide niet best, maar psv is weer eens effectiever. As usual.Daniel_vT schreef:Wie is er beter? Schakel pas net in..
Ajax - PSV 30-01-2008
AFCA!
- Daily Blind
AJAX is al ruim 2 jaar kut, maar het is momenteel echt dramatisch. Toch hoop je elke keer weer op beter! Maar ik maak me voor dit seizoen geen illusies meer.. we worden 4de.. halen de play offs.. winnen deze vervolgens niet dus het wordt volgend seizoen nog moeilijk om goede spelers te halen, want wie wil er nou in Nederland spelen terwijl je niet eens kans op Champions league hebt...
Kortom AJAX is aardig aan het afglijden...
Martin Bedankt
Kortom AJAX is aardig aan het afglijden...
Martin Bedankt
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus hetzelfde als verleden jaar en het jaar daarvoor... Worden ze bij Ajax dan nooit wijzer? Lampjes komen voor 1 punt en nu hebben ze er al 3Starring schreef:PSV is 100% effectief. Eerste kans, doelpunt! Bam! Ajax had 2 kansen en 2 mogelijkheden. Ajax was qua kansen en veldspel misschien net iets beter als PSV, maar beiden ploegen kunnen niet imponeren.MVH schreef:Zijn beide niet best, maar psv is weer eens effectiever. As usual.Daniel_vT schreef:Wie is er beter? Schakel pas net in..

Laat de backs van de lampjes gewoon hun opbouwende werk doen maar zorg er GVD voor dat ze niet meer door het midden kunnen komen. Zet daar druk. Gabri en Davids kunnen het niet aan zo...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
Die lompe marcellus is ook weer lekker bezig. Onbegrijpelijk trouwens dat Huntelaar niks tegen deze matige verdediger niks kan klaar spelen.
EDIT: Die Silva kan er echt helemaal niks van.. Wat moeten we hier nu mee?
EDIT: Die Silva kan er echt helemaal niks van.. Wat moeten we hier nu mee?
Laatst gewijzigd door Daily Blind op wo jan 30, 2008 9:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
- Daily Blind
Yep, Psv VOETBALT tenminste, daar waar Ajax alleen maar met veel inzet en opportunisme lukraak speelt, hopend op een bevlieging voorin.Thom schreef:Op dit momernt zien we een vertrouwd beeld: een oppermachtig PSV in de ArenA.
En jammer voor Perez, maar hij heeft zijn kans nou wel gehad. Brengt helaas veel te weinig als basisspeler. Ik vrees alleen dat het na deze wedstrijd niet veel meer zal uitmaken. Door de titel mag weer een kort maar krachtig streepje. Ach, het went...
Laatst gewijzigd door Zuidema op wo jan 30, 2008 10:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, Kennedy-RommelPeter schreef:Ik dacht dat er wissels waren, maar de enige wissel die NOS TT meldt is de wissel Koef-Lazo.
Is Silva al wat beter dan afgelopen zondag?
Kennedy is in het veld gekomen om Silva ruimte te geven om op te komen en het gat in te duiken. Was ook instructie van Koster. Heel simpel dus...
Laatst gewijzigd door Starring op wo jan 30, 2008 10:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
- Daily Blind
- Giacomo Puccini
Ach, kijk eens wat voor spelers Ajax nu haalt. Ik denk niet dat het veel verschil zal maken.Zlatan Son of God schreef:AJAX is al ruim 2 jaar kut, maar het is momenteel echt dramatisch. Toch hoop je elke keer weer op beter! Maar ik maak me voor dit seizoen geen illusies meer.. we worden 4de.. halen de play offs.. winnen deze vervolgens niet dus het wordt volgend seizoen nog moeilijk om goede spelers te halen, want wie wil er nou in Nederland spelen terwijl je niet eens kans op Champions league hebt...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali