Ze hebben dat tyfus veld toch net weer vervangen ofzo? Man man... een groot deel van de ellende blijft toch dat dramatische veld. Vorige keer tegen Utrecht leek het ook wel weer Football on ice.Thijs schreef:Dat kun je ons nu al garanderen Tscheu? Misschien toch maar niet kijken vanavond dan.
Ik vind het veld er niet al te best bijliggen overigens. Let straks even op het subtiel aangelegde stukje grasmat bij de beide doelen. Niet te onderscheiden van de rest van het veld.![]()
Overigens ga ik voor een hele soepele 2-1.
Ajax - PSV 30-01-2008
-
- Tscheu La Ling
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Moi? Mijn vak uitgetrapt?
Nee, heb geen seizoenskaart meer. Mijn dochter zag me met lede ogen gaan op zondag (ze ziet me eens in de twee weken) en mijn vriendin heeft helemaal niets met voetbal en ik had er op een bepaald moment genoeg van om voor Ajax -FC Kuttestein in mijn eentje een halve zondag kwijt te zijn....
Maar toch:

Maar toch:

Lindgren start waarschijnlijk niet in de basis.Peter schreef:Lindgren was met Groningen tegen jullie ook al uiterst sterk.generaal schreef:Ik vraag me af wie de strijd op het middenveld gaat winnen. Afellay speelt niet mee en Lindgren is nieuw aan de kant van Ajax. Ik hoop op een kleine overwinning.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
www.planet.nl/voetbal , voor 4,50euro kun je dan prima de wedstrijd bekijken.Thom schreef:Waar kun je het rechtstreeks zien (behalve natuurlijk in de ArenA, voor de grapjassen).
Ben inmiddels Thom, en niet meer ThomVak425....
Ik neem tenminste aan dat je net als ik helemaal niks snapt van sopcast-shit etc.
Bron?De Dominee schreef:Lindgren start waarschijnlijk niet in de basis.Peter schreef:Lindgren was met Groningen tegen jullie ook al uiterst sterk.generaal schreef:Ik vraag me af wie de strijd op het middenveld gaat winnen. Afellay speelt niet mee en Lindgren is nieuw aan de kant van Ajax. Ik hoop op een kleine overwinning.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dank je'; kan ik dat dan ook online regelen of moet ik dan naar zo'n neukende Primerawinkel??Thijs schreef:www.planet.nl/voetbal , voor 4,50euro kun je dan prima de wedstrijd bekijken.Thom schreef:Waar kun je het rechtstreeks zien (behalve natuurlijk in de ArenA, voor de grapjassen).
Ik neem tenminste aan dat je net als ik helemaal niks snapt van sopcast-shit etc.
Je kunt je gewoon online aanmelden en betalen met een creditcard. Misschien dat ideal ook een optie is. Aanmelden kan vooraf en is misschien wel slim want om de kwaliteit te waarborgen heeft men een maximaal aantal virtuele plaatsen beschikbaar. Je krijgt na betaling een licentie op je pc geinstalleerd zodat je kunt kijken als de wedstrijd begint.
Nil volentibus arduum
Omdat die andere gasten er op rechts ook helemaal niets van bakken? In een ander topic is al eens geopperd om Perez naar rechts te schuiven. Misschien is dat wel een aardig plan. Zo kunnen we de gaten op het middenveld ook wat beter onder controle houden.
Nou ja. Ik heb er nog altijd weinig zin in maar ik ga zo toch maar die kant op. Het moet maar.....
Nou ja. Ik heb er nog altijd weinig zin in maar ik ga zo toch maar die kant op. Het moet maar.....
Nil volentibus arduum
- Cluijffert
- Ajaciedjuh
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Via sport1/tele2...Thom schreef:Dank je'; kan ik dat dan ook online regelen of moet ik dan naar zo'n neukende Primerawinkel??Thijs schreef:www.planet.nl/voetbal , voor 4,50euro kun je dan prima de wedstrijd bekijken.Thom schreef:Waar kun je het rechtstreeks zien (behalve natuurlijk in de ArenA, voor de grapjassen).
Trouwens wat een giller is die Assati toch.. Affelay geschorst en nog niet beginnen. Wat een vertrouwen hebben ze daar toch in hem. Mendez? zat die niet in Barcelona dan?
Laatst gewijzigd door mattie op wo jan 30, 2008 8:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer op zoek naar een Interim coach..