Ajax - PSV 30-01-2008
- martijn401
-
-
- AT Toto winner 15/16
Het klinkt gek, maar het is vanavond sowieso een win win situatie, wat de uitslag ook wordt.
Als we winnen, doen we nog volop mee voor het landskampioensschap, als we verliezen en niet meer mee doen, dan wordt de druk op de directie zo groot, dat ik niet kan voorstellen dat alles blijft zoals het is!
Als we winnen, doen we nog volop mee voor het landskampioensschap, als we verliezen en niet meer mee doen, dan wordt de druk op de directie zo groot, dat ik niet kan voorstellen dat alles blijft zoals het is!
Pompiedom
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik heb er een heel goed gevoel over. PSV draait niet zo lekker, tegen 10 man van VVV, en net winnen van Excelsior en Sparta. Wij hadden de pech dat Vitesse er vol op ging, maar ik heb wel het gevoel dat Ajax toch beter draait de afgelopen wedstrijden dan PSV.
Ik voorspel een lekkere 3-1. Wordt een gezellige avond!
Op naar de vierde ster!
Ajax draait lekker onder Koster, zie Roda thuis, Vitesse thuis, Nac thuis, de eerste helft tegen AZ en de eerste helft tegen Utrecht NEC thuis heb ik niet gezien). Ik ben er niet op gerust, de eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat ik al iets te vaak Ajax heb zien verliezen van psv.Amsterdam Pride schreef:Ik heb er een heel goed gevoel over. PSV draait niet zo lekker, tegen 10 man van VVV, en net winnen van Excelsior en Sparta. Wij hadden de pech dat Vitesse er vol op ging, maar ik heb wel het gevoel dat Ajax toch beter draait de afgelopen wedstrijden dan PSV.
Dat denk ik ook. Maar dan wel met Lindgren op het middenveld en Perez voorin. Ik vind PSV (net als Ajax) weinig soeps, maar in de omschakeling heeft Ajax zelfs tegen VVV problemen. De ruimtes beperken, met Lindgren een betere organisatie neerzetten en dan moet het met Perez, KJH en Suarez voorin wel lukken.Spijker schreef:Ik denk ook dat we gaan winnen eerlijk gezegd. 3-1
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik verwacht een snelle achterstand, die we vervolgens niet meer weten om te buigen. In de 60e minuut weet zelfs die Lazovic er nog 0-2 van te maken, waarna het over en uit is. Kansloze nederlaag die nog niet meer verzacht wordt door het feit dat Suarez nog de 1-2 binnenknalt.Voetske schreef:Die nieuwe aankopen maken hier wel wat los zeg .. 4 - 1 nog wel
Hopelijk zit ik er faliekant naast, maar het gevoel is bij niet zo best.
- Tscheu La Ling
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat kun je ons nu al garanderen Tscheu? Misschien toch maar niet kijken vanavond dan.
Ik vind het veld er niet al te best bijliggen overigens. Let straks even op het subtiel aangelegde stukje grasmat bij de beide doelen. Niet te onderscheiden van de rest van het veld.
Overigens ga ik voor een hele soepele 2-1.
Ik vind het veld er niet al te best bijliggen overigens. Let straks even op het subtiel aangelegde stukje grasmat bij de beide doelen. Niet te onderscheiden van de rest van het veld.

Overigens ga ik voor een hele soepele 2-1.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik ben ook niet in staat om te kijken :(Tscheu La Ling schreef:Nou jongens, ik wens jullie veel succes en plezier vanavond. Ik zit in het theater, dus dat wordt WAPpen in de pauze en na afloop...
Overigens wordt het gegarandeerd geen winst voor Ajax. Ik vrees zelfs 0-1. Zoals bijna elke keer.
Wat dan weer goed nieuws is voor Ajax want dan winnen ze meestal.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"