Ajax - PSV 30-01-2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We zullen wel zien of we dan kampioen worden dan. Ik durf in ieder geval wel te zeggen dat er met echte versterkingen een grotere kans was geweest.Spijker schreef:Ja dus? Silva is een verademing tov Ogararu en Lindgren deed het bij Groningen stukken beter dan bij ons. Achterin heb je weer meer mogelijkheden en ook op het middenveld is er weer genoeg spoeling. Ik snap het gezeik niet, echt niet.
-
Ik zou het zo doen:
Huntelaar;
Suárez, Perez;
Davids, Gabri;
Lindgren;
Emanuelson, Vermaelen, Heitinga, BS;
Stekelenburg;
Urby en BS druk laten zetten op Farfan en Doedeldinges, zodat Lindgren samen met Gabri en Davids het duo Simons en Bakkal kan overrompelen. Perez kan daar ook nog opduiken. Daar moeten onze voornaamste kansen vandaan komen.
Huntelaar;
Suárez, Perez;
Davids, Gabri;
Lindgren;
Stekelenburg;
Urby en BS druk laten zetten op Farfan en Doedeldinges, zodat Lindgren samen met Gabri en Davids het duo Simons en Bakkal kan overrompelen. Perez kan daar ook nog opduiken. Daar moeten onze voornaamste kansen vandaan komen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Klaarblijkelijk is Lindgren bij vrijwel niemand bekend Peter. Behalve bij Bert en Thomas. Voor de rest komt niemand met een gefundeerd oordeel over hem.Peter schreef: Ik oordeel ook pas later, maar de voorbode is weinig rooskleurig. Lindgren en Silva zijn namelijk bij een ieder bekend en Kuffour is voor het laatst gezien in de groepsfase van het WK 2006.
Ik zou met Perez vlak achter de spitsen spelen en daar achter een blok van Davids, Lindgren en Gabri. Verkapt 4-4-2 dus.
- martijn401
Dus Huntelaar als diepe spits, en Suarez+Prez er vlak achter? of als vleugelspelers? er iets achter lijkt me prima op Simons met zn 2en weg te spelen, en elke speler met een sterker linker of rechter voet staat aan de juiste kanHuntelaar;
Suárez, Perez;
Davids, Gabri;
Lindgren;
Stekelenburg

Pompiedom
- martijn401
nu.nlHeitinga fit genoeg voor topper
Uitgegeven: 29 januari 2008 13:32
Laatst gewijzigd: 29 januari 2008 13:38
AMSTERDAM - Trainer Adrie Koster van Ajax kan woensdagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen PSV over John Heitinga beschikken. De verdediger is op tijd hersteld van een voetblessure. Hij trainde dinsdag uit voorzorg nog apart. "Maar John gaat beginnen" verklapte Koster.
ANP
Rasmus Lindgren maakt ook deel uit van de Amsterdamse selectie voor het duel met de koploper. "Hij is fit en heeft veel voor FC Groningen gespeeld. Daarom heb ik hem er meteen bij gehaald", zei Koster. "Sammuel Kuffour zit nog niet bij de groep. We willen hem de komende dagen eerst testen. Misschien dat hij er zondag tegen Feyenoord wel bij is."
Koster beseft dat Ajax alleen bij een zege gebaat is. "We moeten aanhaken. Na een zege op PSV is het verschil nog maar twee punten. Toch denk ik dat de competitie zelfs nog niet beslist is wanneer we verliezen. We maken het ons in dat geval wel heel moeilijk."
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vermaelen en Emanuelson; Gabri, Perez en Davids; Rommedahl, Huntelaar en Suarez.
Heitinga kan gelukkig mee doen. Had ook niet anders verwacht
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
als Nu.nl gelijk heeft veranderd er dus niks.. Zitten wij weer met onze mooie opstellingen.martijn401 schreef:nu.nlHeitinga fit genoeg voor topper
Uitgegeven: 29 januari 2008 13:32
Laatst gewijzigd: 29 januari 2008 13:38
AMSTERDAM - Trainer Adrie Koster van Ajax kan woensdagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen PSV over John Heitinga beschikken. De verdediger is op tijd hersteld van een voetblessure. Hij trainde dinsdag uit voorzorg nog apart. "Maar John gaat beginnen" verklapte Koster.
ANP
Rasmus Lindgren maakt ook deel uit van de Amsterdamse selectie voor het duel met de koploper. "Hij is fit en heeft veel voor FC Groningen gespeeld. Daarom heb ik hem er meteen bij gehaald", zei Koster. "Sammuel Kuffour zit nog niet bij de groep. We willen hem de komende dagen eerst testen. Misschien dat hij er zondag tegen Feyenoord wel bij is."
Koster beseft dat Ajax alleen bij een zege gebaat is. "We moeten aanhaken. Na een zege op PSV is het verschil nog maar twee punten. Toch denk ik dat de competitie zelfs nog niet beslist is wanneer we verliezen. We maken het ons in dat geval wel heel moeilijk."
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vermaelen en Emanuelson; Gabri, Perez en Davids; Rommedahl, Huntelaar en Suarez.
Heitinga kan gelukkig mee doen. Had ook niet anders verwacht
ik zou dus ook Rommedahl opofferen en hun backs met rust laten. Het middenstuk met die Belg die moet je uitschakelen.
Trouwens ik had op lampjes site gelezen dat ook misschien Assati niet fit zou zijn
Weer op zoek naar een Interim coach..
4-3-3? Het lijkt alsof Suárez en Perez achter Huntelaar spelen, omdat ik te lui ben om er een kunstwerk van te maken. Ze spelen in principe gewoon aan de buitenkanten.Jöhnk schreef:Omdat Co'tje de founder is van dit systeem.Bertje schreef:Nee, waarom?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!