HSV is wel een mooie club voor hem.
Moderator: mods
Nee dat lijkt me uitgesloten idd. Ik denk toch van Basten of Co en anders 1 uit de Eredivisie.Peter schreef:Zeker. Maar je denkt toch niet dat Ajax met een dergelijke naam aan komt zetten? We scouten al niet eens buiten de landsgrenzen, laat staan dat we daar ook nog trainers gaan aantrekken.joey schreef:Ik zou graag een buitenlandse trainer zien. Is Deschamps nog vrij?
Jans zou helemaal een drama zijn. Krijgen we dat afzichtelijke voetbal straks ook hier. Bah.Arthur schreef:Als Van Geel straks begint met zoeken naar een trainer en er dezelfde criteria op nahoudt als voor spelers, dan vermoed ik dat hij met Jans of Derksen aan komt zetten.
Jans komt nog wel een keer bij Feyenoord terecht. Voetbal wat hij nu voor ogen heeft zal ook worden bemind door het Legioen.Bertje schreef:Jans zou helemaal een drama zijn. Krijgen we dat afzichtelijke voetbal straks ook hier. Bah.Arthur schreef:Als Van Geel straks begint met zoeken naar een trainer en er dezelfde criteria op nahoudt als voor spelers, dan vermoed ik dat hij met Jans of Derksen aan komt zetten.
Net wat Joey zegt, Heerenveen presteert niet beter met die overschatte Alves hoor. Ik zie liever Sulejmani in de basis. Sowieso is Verbeek een trainer die z'n elftal prima af kan stemmen op de andere belangrijke spelers.LouisXIV & co schreef:Sterker: als Alves niet voor 1 feb naar een andere club kan, wordt Heerenveen kampioen.
Precies. Bovendien speelt Heerenveen nu ook veel leuker! Kunnen ze in Amsterdam nog wat van leren.Net wat Joey zegt, Heerenveen presteert niet beter met die overschatte Alves hoor. Ik zie liever Sulejmani in de basis. Sowieso is Verbeek een trainer die z'n elftal prima af kan stemmen op de andere belangrijke spelers.
Daarnaast geloof ik er niets van dat Alves zomaar weer op komt dagen bij Heerenveen.